Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

1) keskisormen näyttäminen kameralle.

2) ihmiset, jotka luulee olevansa niin vitun UNDERGROUND et niil on joku oma oikeus dissata muita jotka ei kuuntele samaa musiikkia kuin hän.

[q]mayah, 23.5.2006 20:45:
---
satumetsä, 23.5.2006 20:20:
pitäis siivota tää kaatopaikka.. ei just nyt yhtään huvittais

---

Tai ei oikeestaan kaatopaikka, mut remonttipaikka. Oon taas imuroinu tänään, mut tuntuu ettei mikään yksinkertaisesti auta. Huomenna kun tuun töistä kotiin, täällä näyttää ihan samalta! (Tai ei siis sen suhteen samalta, et remppa etenee, mut sotku on taas samanlainen..)
[/q]

joo se on niin että jos nyt saisin siivottua niin kohta on taas sama sotku päällä
vitsi huomenna on pakko vaan ottaa itteään niskasta kiinni ja pestä puhtaaksi joka kolo

tällä hetkellä kaikki

[q]Fea, 22.4.2006 18:19:
Shakira kaikin puolin..
[/q]

repesin. sammaa mielt. just rääky äsken tuol.

Sanaa rave on alettuu taas käyttää paljon bileiden / musiikin yhteydessä mutta (ysäri) reiviä ei ole bileissä tai musiikissa.

voi v*ttus**tanap*rk*le.

taas yksi epätoivoisen raivostuttava duunipäivä.

Pariskunnat jotka menevät leffateatteriin pälättämään keskenään

[q]Mark, 14.2.2008 10:59:
Sonera. Well done, nimipalvelut pimeenä 2h ja yhteydet sitämyöten katki ulkomaailmaan, got to love em *sydän*

-M
[/q]
komppaan!!! kerranki ois aikaa himassa istuu koneella ja metskaa musaa, ni SONERA menee jumii*igor*
no nyt back ja kahen viikon päästä welho. kiitos*hihu*

...oma temperamentti osaa kyl välil ärsyttää *eikä*
Tää on taas näitä päiviä kun kuohuu yli pienestäkin ja loppujenlopuks aivan täysin ilman syytä, ehkä *släp* *toktok*

Piti mennä aikaisin laitokselle lukemaan kokeeseen, mutta mitä teenkään... Oma kurinalaisuuden puute siis.

Edit: Hittojako itken. Perse ylös tuolista ja menoksi.

minkä helvetin takia tää kone heittää mut ulos klubituksesta kun yritän avata hymiölistan?!?

---

---

---
---
Talvivaaran kaivoksen törkeä toiminta!!!!
Greenpeacen sivuilla voi käydä laittaa vetoomukseen, menkää sinne siis sankoin joukoin :)
---
Talvivaaran perseily(t) saa "haista vittu -asteikolla" 9.9
Kuluneen vuoden raivostuttavin raakkisyyhy. Täysin anteeksiantamatonta.
---
Niin, ja isokoho Talvivaarasta on "kadoksissa". Miten tyyppi voi elää enää tämän jälkeen. Vastuu on jollakulla toisella.
---

Ja siitä vaihteeks lisää. Voi vittu, että olis taas Reinikaisella töitä!
---

Ei pysty käsittää tätä toimintaa*grr*

Jos luonnosta oikeasti pidettäisiin huolta ja sillä olisi jotain merkitystä, niin laki kieltäisi tuollaisen saastuttamisen.

Meni koko viikonloppu siinä, että reissasin lauantaina Jyväskylästä Helsinkiin kokoukseen, joka kestikin vain kaksi tuntia, mutta juuri sopivasti, ettei kerinnyt illan viimeiseen junaan (joka lähti 18.30). Jos olis etukäteen tiennyt, että kokous on noin turha, en olis lähtenyt ollenkaan.

[q]crissy, 18.9.2007 08:33:
mä en taas tykkää yhtään noista pillifarkuista..

Yritin ettiä kivoja farkkuja mut ei löytyny.. Hennesis ei oo mitää lapsille. Yritin ettii pitkähihaisia paitojakin mutta löytyy vaa niit legginsien kans yhdistettäviä hameita tai sitten hello kitty-paitoja joita meillä on jo 4..

[/q]

Netissä on jotain paitoja ja ehkä jotain farkkujakin (esim hm). Valikoima on kylläkin todella nihkeä. No siellä neuleet osiossa on jotain pitkähihaisia. Mutta luulen, että kaupasta löytyy kyllä pikkasen laajempi valikoima.

Eikö ne voi olla muut housut, kuin farkut?

Yksi vitun tyhmä ihminen. Harvemmin pidän oikeasti jotain juurikin "tyhmänä", koska "tyhmyys" on muutenkin hankala määritellä. Nyt vain tuntuu, että joku on ihan saatanan tyhmä. Enkä todellakaan kehtaa sanoa sitä tälle ihmiselle, vaikka mieli tekisi. Alkaa olemaan mitta täynnä, ei meinaa eroon päästä.

No.. Nyt mua ärsyttääkin jo yhteensä kolme ihmistä.

ja iho,jos joku tai mikä kutittaa sisältäpäin..

paskanpuhuja ns. kaverit. mulla ei ole enää kavereita over and out.

[q]Horzi, 22.11.2009 15:44:
Adoben (fl)äässi ja Myspace. Oon tässä parin päivän aikana joutunu päivittään flashin varmaan 10 kertaa eikä se vieläkään usko Myspacessa että oon päivittäny sen: "Sisällön kuunteleminen tai katseleminen edellyttää Flash-version päivitystä. Hae Flash!"

Ja vitut haen!
[/q]

Ja taas!

Paskam möivät. Nyt ei toimi sitten Firefoxilla Youtuben videot eikä mikkään mediahommat.

Hitto serkun koira kävi paskantamassa mun sängyn alle.......

[q]Annakins, 7.3.2010 21:25:
flunssa.
[/q]

Niist niist vaan :/ Onneks saat lepäillä nyt ihan rauhassa.

O