Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

olen jättänyt liikaa asioita viimetippaan ja nyt alkaa iskeä paniikki

[q]gangsta, 24.11.2006 20:13:
Kirjotan tässä veljen nickillä ku en haluu paljastaa jätkälleni mitä tiedän. Eli siis: luin sen viestit tänään ja siellä oli mun HYVÄN kaverin tekstareita: "Ihana ajatella, mitä kerroit mulle eilen! Ehkä vielä joskus jotain.. =)" ja "Haluaisin tulla sun viereen nukkuu, mut tiedän ettei se käy.."

Mitä sanoa sille, kun tiedän et se raivostuu jos katon sen luurii ilman lupaa? Ja jos asiat on noin huonosti ni pitäiskö vaan jättää se... se on kuitenki meiän pojan isä.
[/q]

Miksi luet toisen viestejä? Aika törkeää toimintaa.

Mutta.. Törkeästi toimii sun mieskin ja ystäväsi. Jospa sanot miehellesi, että tiedät hänestä ja kaveristasi sen enempää selittämättä mistä tiedät.

[q]pyhimys, 26.6.2007 17:15:
Kävelykadulla päivystävät Amnestyn "käännyttäjät". 20 metrin matkalla kolme kertaa piti sanoa tuolle "kiinnoistaisko ihmisoikeusasiat" jargonille, että ei kiitos. Ei paljon kiinnosta kuukausittain antaa rahaa vaan siksi, että joku organisaatio pysyisi pystyssä. Muutenkin tuo on aina oma taiteenlaji saada välteltyä noita kyselijöitä.
[/q]

Mulla on aina kiukkunen ilme, kun näen nuo tyypit. Ne ärsyttää suunnattomasti. Joten ne ei lähesty mua.

[q]xandra, 6.11.2006 17:08:
Se, että keski-ikäiset lapsilleen puhuessaan viittaavat muhun tätinä; "no nii, mee siinä tädin perässä". Miten ois vaikka ihan vaan tyttö..?
[/q]

Sä olet katsos lapsen silmissä jo nainen..täti, et enää tyttö *hih*. Niille tytöt on niiden ikäisiä.
No mutta joo, voishan ne äidit sanoa vaikka; "mee siinä naisen perässä" mutta se kuulostaa jotenkin hassulta

Eka päivä uudessa duunipaikassa. Yön unisaldo ~4h ja aineenvaihdunta taas päin vittua. Vähän nihkee fiilis kyl.

Nykyisellään kun se menee niin, että sun pitää tukea ylen toimintaa jos sulla edes ylipäätään on televisio, ihan sama vaikka sulla ei olisi edes antennipiuhaa.
Vitun typerää, että sun pitää maksaa jostain josta olet jo valmiiksi maksanut, mutta mikä ei kuitenkaan sinänsä tuota kuluja.
Siis niinku esim. allekirjoittanut; katson viikossa tasan sen tunnin verran telkkaria, ja senkin maikkaria, miksi vitussa mun pitäis siis siitä hyvästä tukea ylen toimintaa parillasadalla eurolla vuodessa? Maikkarinkin vielä mainostuloistaan maksaa ylelle verkon käytöstä, eli yle ottaa kaiken hyvän lisäksi vielä tuplataksan. Pitää maksaa vaikka katsoisin vain videoita ja deeveedeitä. Ei mitään vitun järkeä.
Toivottavasti digiaika korjaa tämän siten, että jos et ole maksanut teeveelupaa, sulla ei näy ylen kanavat mutta maikkari, nelonen ja subi kyllä. Tai sitten, että maksat tasan niistä kanavista joita katsot (ts. jotka olet erikseen tilannut). Tämä vaatisi tietysti Ylen verkkomonopolin purkamista, mutta en kyllä näe siinäkään juurikaan huonoja puolia.
Nykysysteemi ei yksinkertaisesti vain toimi.

En saa EDELLEENKÄÄN pyykkejä alakerran koneesta!!!!

Herra isännöitsijä on hyvä ja katsoo kelloa. Niitä on siirretty..edelleen.
Herra isännöitsijä on hyvä ja juoksee sinne vi*un duunipaikallensa tai vastaa edes siihen vi*un puhelimeen.
Hah ai joo..sehän menee töihin varmaan väärään aikaan kun ei osaa sitä vi*un kelloa katsoa.

Soitanko mä niinku vaik hätäkeskukseen et lähettäkää pari palomiestä avaamaan pyykkikone

[q]anthocyan, 4.11.2008 19:37:
Naapurit!!!! Hiton sniidari snobivanhukset!!! Argh!!! Kirjallinen varotus mukamas liian kovasta yöllisestä melusta! Pitäsköhän vaihtaa asuntoa...Tosi outoo, et Eiras pysty pitää sellasii bileit et oksat pois mut tääl etu-töölös ku kutsut muutaman frendin kylään ni heti tulee valituksia
[/q]

Hyviä naapureita osaa arvostaa vasta sit ku niitä ei enää ole... Ja paksuja seiniä.

[q]wxw, 19.9.2005 11:40:
En pystyny nukkuu viimeyönä kunnol ku kurkku kipiä. Tuntuu ku olis hiekkapaperii kurkus*dissaa*Pitääkö skedee vähis vaatteis pässi?*släp*
[/q]

Niin, pässi! pipo päähän! Eiks se oo skedeejän vakkarivaruste!?

Kun tätä kämppää ei saa järjestettyä mitenkään uuteen uskoon
Uusi asunto kiitos, iso asunto tai edes kaikki kalusteet uusiksi ja vähän symmetriaa. Prkl.. Vi**u.

Just joo VI**U!!!!!!!!!
Hyvä juttu kun isännöitsijä vaihtui.. Lauantaina meinasin hitto jäätyä saunaan, heitin kiukaalle 5 ämpärillistä vettä eikä sihahtanutkaan.

Ja nyt!! VI**U!!!!!!!!!!
Eivät olleet ottaneet huomioon että kelloja siirretään. En sitten saanut pyykkejä koneesta. Joo..kone oli just ehtiny laskea veden ja pesuaineen. Jos mun vaatteet menee piloille niin *släp*
Toivotaan että kone räjähtää sitte samalla.

Ja VI**U!!!!!!!!!!!!!!!
Pesutuvan laskussa on entisen isännöitsijän numero

Huomenna lähtee täältä suunnalta sellanen vi**n valitus.
En maksa yhtään mitään kylmästä saunasta ja pesuaineessa lilluvista vaatteista je kelle mä niitä edes maksan kun lasku ei näytä enää laskulta ja siinä on väärät tiedot *ding*.

[q]äm, 13.9.2005 11:03:
Matkustaa kouluun 1,5 tuntia vain istuakseen siellä 1,5 tuntia ja matkustaakseen taas 1,5 tuntia takaisin.
[/q]
Helvetti.

Olispa ollutkin vaan toi 1,5 tuntia takaisin. Mutku ei.

Ensin ekan bussin kuljettaja ohjaa kaistanvaihdon yhteydessä ajokkinsa suoraan henkilöauton kylkeen ja jää vielä inttämään, että "ei ollu mun vika, mulla oli vilkku päällä!". Seuraava bussi (johon oli pakko vaihtaa tuosta äskeisestä) ei pääse tämän ensimmäisen ohi, koska tyypit jäävät selvittelemään kolaria keskelle tietä. Metrossa joku idari yrittää vielä ovien sulkeutuessa sisään työntämällä laukkunsa oven väliin. Äijä ulkona, laukku puolittain sisällä, ja metro lähtee liikkeelle. Sitten se urpo hölkkää metron vierellä ja on vihainen, koska oli metrokuskin syy, että hän oli aivokääpiö. Kolmas bussi ajaa 20 minuuttia Lapinlahden siltaa, koska kaksi autoa on ajanut Hanasaaren paikkeilla kolarin ja liikenne seisoo.

Saanko taas kertoa, miten paljon mua vituttaa LIIKENNE!? Silloin kun se ei pelitä.

Pyhä lupaukseni on, että en ikinäikinäikinä mene töihin keskustaan. En ikinäikinäikinä halua kärsiä tämän koulumatkarumban päätyttyä ruuhkista. Ikinäikinäikinä.

Ei oo kiva olla täysin raivona vielä kotonakin.

Edit: NIIN! Unohdin mainita sen pennun, joka oli kerhossa oppinut Tuiki tuiki tähtönen -biisin. Tai toistaiseksi kylläkin vasta melodian ja osan sanoista. Sanojen puute ei kuitenkaan estänyt häntä laulamasta koko matkaa PIENTEN KEUHKOJENSA TÄYDELTÄ jotain sinne päin. "HUIKI HUIKI TÄÄTÖÖÖTEEE IITAASII SUA KAAATEELEEE!!!" Ja sen äiti vaan katseli ylpeänä, että kylläpä meidän Kirsimarikatriina laulaa nätisti.

[q]mayah, 14.9.2005 14:44:
joo/ehkä/en valitettavasti, sillä en voi syyllistyä oikeusmurhaan.
[/q]
No mut täähän on jo poliisivaltio

Telkkarist ei tuu mitn katottavaa. Just ku olin aatellu vaan löhöillä sohvalla koko illan.

Ihminen, joka puhuu ruoka suussa. Yäk.

[q]Rubicon, 5.12.2007 08:21:

Eiks lämpee?
[/q]

Ei. Mut nyt rupee jo vaikuttaa siltä että kaikki järjestyy, eiköhän tää tästä.

Pakkaaminen ja komeroiden tyhjennys.

Mulla on aika tarkalleen 65 rahaa loppukuuksi ja poikaystävälle pitäis vielä hakea ystävänpäivälahja. Ja mun kaveri mankuu koko ajan tupakkaa ja rahaa lainaks ja kun sanon ettei mulla oo oikeesti loppukuuks rahaa jos lainaan sille ni tulee vaan että:"Ei oo mullakaa!". Vittu jotkut sentään yrittää käydä töissä, mut ei se siltikään tarkoita sitä että olis ainakaan tolla palkalla hirveesti varaa lainailla toisille. Noh, lainasin kuitenkin eilen tälle dösärahaa ja sitten loukkaantuu hirveesti kun en voinu lainata myös tän äidille. Ei vittu-pitikin mennä sanomaan millon mulla on palkkapvä; tietää varmaan kuka on sitten oven takana.

Ei juma! Lainasin eräälle kaverilleni kaksi cd:tä. Levyissä ei
ollut niitä annettaessa ainoatakaan naarmua. Mutta, nyt kun
vihdoinkin sain ruinattua levyt takaisin, niin *KOSH*. Nyt noilla voisi
vaikka raastaa lanttua taikka mitä tahansa porkkanaa.
No, eipähän tarvitse kyseiselle henkilölle lainata enää mitään.

*SUUT*

[q]MissKoo, 12.8.2008 14:43:
---
*Mirri*, 11.8.2008 16:03:
Tää mahakipu.

---

Ehdotus! Amputoidaan se?
[/q]

Joo täs ois kyllä sen verran ylimäärästä et noin voitas tehdäki.

O