Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Muutama audisankari jotka meinas vetää ~80km/h kylkee 30km/h alueel.

Inhoon väkivaltaa mut just nyt tekis kyl mieli ostaa se alupesari takakonttiin.

[q]Hansu, 17.12.2007 19:44:
Ps. Saa kyllä olla aivan jumalattoman perverssi ihminen joka valitsee ammatikseen hammaslääkärin.
[/q]

gynekologi?

[q]Umbala:
Se että Suomessa ei oo kävelykaduilla kaistaa nopeammin käveleville!
[/q]

Word!! :DDD ärsyttää huolel ku on kiire johki ja sit joutuu jonkun mummo tai turismilauman taakse ketä kävelee 0.5km/h ja pyörittelee päätä titta där e stockmann.

tää tietokonetuoli, tää natisee ja rutisee heti ku vähäsenki liikahtaa

[q]Njah:
kun kuulokkeet tipahtelee korvista,vituttaa nii paljon et meinaa tulla*nyyh*
[/q]

mulla oli sama ongelma ennen. nykyää käytän ns. mikkihiiri kuulokkeit, ne pysyy ja paukkuu

Ku ulkona on matalapaine tai jos ukkosilma nii mul on kauhee hedari ja usein puhkee migreeni

Krapula!

[q]lohikarme:
Se, että jotkut käyttävät häikäilemättömästi hyväkseen jonkun ihmisen ystävällisyyttä Ärrrrrsyttää!!!
[/q]

Joo tuttu tunne :E

[q]vanhus:
Tää sää on jo pikkasen tainnut sataa tänä kesänä et vois jo pikkuhailjaa rupee loppuu jo ei nyt koko kesää tarttis sataa kele tana*yessir**ding**hmph**pahis**hahjust*
[/q]

Nii-i, Suomi - Finland

Taas jälleen minun selkä*grr*

[q]Sinza:
Vinkuvat jarrut autoissa, etenkin busseissa *eiei*!
[/q]

Me vaihettii just jarrulevyt ja palaset, ja nyt ne vinkuu ku naapurin tytöt :D np kyl ne koht hiljenee!

24-72 tuntii kestävät darrat

ku suunnitellu viikonlopun valmiiks ja sit ei oo tullu rahaa viel tilille!

Pikkubroidi koska sil on ollu meijän yhteinen iPod.i taskus ku sen muija on istunu sen sylis, kyl se käynnistyy mut etupaneilin napit ei toimi. Tekis edes asialle jotai mut se on vaa jätetty pöydälle "en tiiä mistää mitää" *kivatsulle**dissaa*

Tais olla taas täyskuu, sain nukuttuu jopa tunnin yön aikana

[q]Sandrah:
Lyhyesti sanottuna -miehet.
[/q]

samoin naiset mut silti me niit rakastetaa <3

onneks oon ite oppinu asiakaspalvelun kautta miten kuuluu käyttäytyy.
Yks toinen asia mikä ärsyttää aika paljon on se kun ojentaa käden et sais rahat niin ne viskastaan pöydälle et kolikot lentelee ympäriinsä, mut pakko sitä on vaa hymyillä "have a fucking nice day =)"

Se ku darra on pahimmillaa, toisten ihmisten seura vähiten kaivattua, chibee ostettu vajaa kilo, jääteetä, mehuu, hyvää safkaa ja leffa valmiina odottamas et painais play.tä, nii jumalauta ellei kukaan muu nii pikkubroidi ja sen kaverit paukahtaa himaa "tullaa kattoo tää leffa" *släp*

Oon maksanu veroo ruotsiin ku oon tehny ruotsinlaival duunii, sit tulee jotai *itun mätkyi suomest! näin ne yrittää vihjata "tee suomes duunii ja elätä suomen kemaleit" *konekiväärilampuil*

Päässä soiva Wham - Last Christmas

O