Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]yawiz, 23.9.2005 23:24:
ei mummoja saa hakata.. mitä pahaa mummot muka on tehny?
[/q]

Ei mitään, kostan vaan pahaa oloani muihin

LÄÄKÄRIT*grr**grr**grr**grr*
määrätään vaan pilleriä pillerin perään eikä oteta kuvia mistää(röntgen) vaikka menis pää kainalossa sinne saatanan vastaanotolle*igor*
"otat tästä vähän särkyyn reseptiä ja tästä vähän lihaksia rentouttavia ja jos on vielä viikon päästä kipee ni ehdottomasti uudestaan tänne."
vitunvittu sanon minä! enkä varmasti oo ainut mielipiteeni kanssa, jos kerta joutuu maksamaan siitä huvista että siellä lääkärillä käy, ni luulis irtoovan sitä koetta/tutkimusta sit kans! ¤%!"&()(½==)!#&%

Vituttaa ihan vitusti, että jää lauantaina Kevinit sun muut väliin. Minkäs teet, kun ei ole vittu rahaa. Tekis mieli viljellä tähän kaikki maailman kirosanat mutta olkoot. Koskahan olen viimeksi bileissä käynyt.. en edes muista.

Ei juuri mikää täl hetkel!!

Miks ihmeessä pitää mennä tunkemaan ginin makua yskänlääkkeisiin *toktok* Mä haikein mielin muistelen niitä herkullisia lakritsinmakuisia yskänlääkkeitä lapsuusvuosilta, mut tää maistuu ihan, no, giniltä *eikä* Tai ehkä pitäis ottaa nuo annokset vichyn ja sitruunamehun kanssa

(Ja ennenkuin kysytte, siinä ei edes ole alkoholia, vaan gini on nimenomaan vain giniaromi. *whaat*)

(edit: pitää opetella käyttämään uusia hymiöitä! *hihu*)

Yx enkun lehtori Oulun yliopistossa. Aivan hirveä persoona.

Minä...*hmph* ku pitää olla typerä...(tähän kuuluis hymiö mut menköö nyt toi)

tää kaupunki

...pomo soitti...porukkaa saikulla joten illalla/ensi yönä Jykylään.. ...se siitä vapaapäivästä... ..noh, tuplapalkka...

...kävin sitten tekemässä 12,5h töitä...ehkä senkin takia ettei tarvitsisi ajatella vaan laittaa aivot narikkkaan ja tuijottaa 700km tietä...olen valvonu taas niinku 22h...olen alkanu epäilemään että alan olla oikeasti aika finaalissa...*ding**poks*

.oma saamattomuus.

[q]KooKie, 20.6.2006 18:27:
Erään nimeltämainitsemattoman neidin yliolkainen käytös. Voisi opetella suunnittelemaan menojaan vähän tarkemmin ja jättää hehkuttelut pois, jos lopulta kuitenkin lähes aina feidaa tapahtumat. Harvinaisen törkeetä tollainen käytös kavereita kohtaan, alkaa käpy palamaan ydintä myöten. Voi jäädä ne menot sen kanssa aika minimiin, kerta ikinä ei voi olla varma suunnitteluajan pituudesta riippumatta, että onko se lopulta kykeneväinen/halukas oikeesti toteuttamaan niitä suunnitelmia.
[/q]

:D juu noi on kyl tosiystäviä parhaimmillaan! Sitten kun vielä lisäksi ollaan kuin ei mitään olis tapahtunutkaan, niin ai ihanuutta! Tekisi mieli lyödä (omaa tai kaverin) päätä seinään.

edit: siis selkäänpuukotustapauksissa yleensäkin

duunipaikan tietokone millä pitäs tehä kortit ja muutenki sitä tarvii kokoajan ni voi vittu se on sekasiiiin !

Se kun huomaakin ihmisistä uusia asioita, huonoja asioita. Se kun huomaa et joku ketä on luullut ystäväksi ei taida ihan sitä ollakkaan... Mun mielestä ystävien pitäis iloita seurustelusta eikä ns. vittuilla siitä. vai? *ding**whaat* yms...

Se että mulla on aina joku rasittava vaiva

Jos särkee selkää niin joudun syömään paljon lääkkeitä, jos syön lääkkeitä niin selkään ei enää satu ja pääsen liikkumaan, mutta sitten mahaan sattuu helvetisti lääkkeiden takia. Jos selkä ei ole kipee niin sitten on hirveitä hedareita ja migreenejä, sama juttu taas lääkkeiden kanssa... Jos syön niin päähän ei satu mutta maha taas menee mutkalle. Plus vielä että joudun syömään muutenkin jatkuvasti reuma lääkkeitä jotka tuhoo vatsaa aika tehokkaasti ikuinen kehä näiden kanssa...

Eilen oli muutto uuteen kotiin...
Ja tänään totesivat Elisalla et menee kolme viikkoo et netti taas toimii...

No osittain omaa tyhmyyttä ku ei osannu varautua...

Nyt joutuu oikeesti tekemään jotain iltasin, eikä vaan jumittaa koneella...

Tää vaatii jo taitoa : 80km/h alueella tutkaan 126km/h 160e sakkoja ja ajokieltoa..

Oma kroppa ku se on nii kipee ja syy on yksin omaan huonosti sunnitellun/toteutetun harjottelun ! *vttu*

Tää hemmetin kurkkukipu, joka ei millään meinaa loppua ja on ollu jo kokonaiset KOLME päivää!! Voi hvetti, jos se flunssa on kerta tulossa niin tulis sitten, tätä kurkkukipua ei kestä erkkikään

Hikka

*hik*

noin 4kymppiset miehet, jotka VARASTAA vittu lehtiä meiltä! Tuskin ne nyt niin köyhiä on, että 1e tuntuisi konkurssilta. Kuinka ne kehtaa?!?

O