Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

VOI VITUN PASKA PALKANLASKENTA! Mä alan olla erittäin kyrpiintynyt noihin virheisiin. Joltain on koht pää irti...

#¤%&/(

Ai mikä ärsyttää?No,suomalaisten yleinen haluttomuus,innostuksen puute,kaikissa asioissa,se ärsyttää!

Ku sanotaa joo tai ehkä, mutta tarkotetaan ei.*senkin*

Vakuutusyhtiö nimeltä IF.

Olin käynyt kyseisessä lafkassa 26.9. (päivälomalla sairaalasta) hoitamassa vakuutustarjouksen. Heillä sitten oli tulostin epäkunnossa, joten en saanut allekirjoitettavaa paperia sieltä heti käteeni. Paperi tuli myöhemmin kotiin ja kävin allekirjoittamassa sen konttorilla 5.10., vain pari päivää siitä kun se saapui kirjekuoressa kotiin. Oli pakko käydä paikan päällä, sillä en ollut saanut minkäänlaista vakuutuskirjaa josta olisin voinut lukea mitä olen allekirjoittamassa. Halusin siis käydä konttorilla varmistamassa mitä olenkaan allekirjoittamassa.

Soittaessani vahinkopäivystykseen tänään kun pesukone laski vedet alleen sain kuulla että minulla ei ole voimassa olevaa kotivakuutusta, vaan se olisi päättynyt samana päivänä kuin oli alkanutkin, eli 1.10.2005
Eihän se minun vikani ole jos eivät ole saaneet laitettua minulle laskua jonka olisi voinut maksaa.

vaan koko Iffille. Kun tää homma on hoidettu (vittu vedän kyllä takuulla niin nyrkkiä pöytään jos eivät ala korvaamaan) niin siirrän takuulla vakuutukseni toiseen yhtiöön!

Sillä siisti.

[q]Avernian, 8.10.2005 23:21:
Kun miehille on niin vaikea löytää hyvän näköisiä t-paitoja. Yli 5h kiertelyä kaikissa Itiksen kaupoissa, poikkeaminen Ruoholahdessa ja siitä keskustaan. Ei tullut vastaan kuin yksi jonka olisi voinut ostaa. Jos se ei olisi maksanut 58e! Normaali valkoinen paita, johon vain oli painettu vielä valkoisemmalla kiva lause.
[/q]

I agree! Ainoo ni keväällä on suht hyvä valikoima, mut koitas syksyl tai talvel ettii. Netistä taas löytyis vaikka mitä, muut niitten koosta ja laadusta ei aina tiedä.

[q]Miinapiina, 1.11.2007 20:51:
joo siis ihme kilikali se äijä, ja kummemmaks asian tekee se, et sillä itellään on lapsi, sellai teini-ikänen kotona asuva poika
et luulis et tietäis et lapsista kuuluu ääntä...
[/q]

Mitähän kaikkea se tekee omalle pojalleen

Kaikenlaista.. toivottavasti asia selviää. Kamala mies.

Mä en taas tiiä tai jos tiiän, niin mun ei kai kannttais yrittää tietää.*ding*

Delayt!!

se että macin salaatissa on paskimmat mahdolliset kastikkeet...

[q]Hitchhiker, 25.10.2007 20:17:
Nuuh mutta siis oikeasti ajateltuna tuo ei ole rahojen oikeaa käyttöä, en mäkään lähe tinaamaan lainattujen rahojen kanssa. Ja mun rahat menee täysin safkaan.
[/q]

Mut löytyy niitä remuavia alkoholisteja rikkaistakin, eivätkä heistäkään kaikki ole työllä rahojaan ansainneet. Ovat saaneet perintöä jne. Onko se sitten oikein sen enempää. Vaikka niiden omia rahoja ovatkin mutta eivät silti ole ansainneet niitä työllä, aivan kuten eivät ole ne sossunkaan asiakkaat.

Mutta joo kyllä musta itsestänikin tuntuu joskus vähän oudolta, kun mietin, että joku käyttää rahansa huumeisiin, jotka on saatu sossusta. Mutta ehkä se on parempi niin, kuin että pöllisivät sitten kaikkea tavaraa. Vaikka saattaahan ne pölliä vielä sossun rahojen lisäksikin.

Mutta noin yleisesti, jos ajattelen köyhää, niin kyllä se nyt mun mielestä saa kaljalla käydä. Ihan niinku saa rikaskin käydä.

Belgialaiset tai ei se idiotismi ole kansallisuudesta kiinni...

Kun ei osata hoitaa yksinkertaisia asioita jotka on _pakollisia_ joka kuun alussa ja niin siitä koittuu sitten toisille paljon vahinkoo ja pahaamieltä ja ärstymystä. Jos ei kykene hoitamaan perusasioita niin sitten voisi miettii pitäiskö jotain tehdä toisin.

*super**igor*

No silleen ihan pikkasen, yks äijä joka omi 5 paikkaa junassa koiransa kanssa, eikä ollut edes siinä koirille ja lastenvaunuille tarkoitetussa kohdassa. Piti nääs vaihtaa paikkaa kun allergia alkoi kenkkuilemaan.

Edit: ai nii, ja se kans et meidän talossa on tänään sähköt poikki aamukasista iltaseiskaan... Koko ajan hirvee haamujano kun tietää että ei voi mennä hakemaan vettä tai mehua.

en saanu kokoyönä unta ollenkaa :/

Duunarit polttaa tupakkaa just mun ikkunan alla - kohta kaikki huoneen tekstiilit haisee tupakansavulta Nyt jo täällä haisee pahalta, ja mulle kun just nyt kelpais raikas ilma kun on vähän hengitysvaikeuksia

no vittu kaikki!!!

elämä

Se että hikoilee tunnin välein kaikki petivaatteet litimäriks kun yrittää nukkua Flunssa *sydän*

[q]Kri$$ G, 24.9.2005 19:38:

Menin eilen kännipäissäni juomaan tiskiainetta ja vieläkin sattuu kurkkuun

No mä mietin että pystyykö röyhtäsemään kuplan. Ei pystyny. Ja nielin nielin...
[/q]

kannattaa olla tarkkana, ehkäpä sä pieraset jossain vaiheessa kuplii. . .

[q]Karvinen, 24.9.2005 17:13:
Mmitä ? se kakkuko, aika julmaa, eka se vaatii sen leipomista ja perääki sit viel huudellaa mut ajattele mitkä fiilikset sil kakul on ku se tietää tulevansa syödyksi seuraavana päivänä
[/q]

Se on jo lähes tuhottu..julmaa, elämä on!

O