Mikä ärsyttää?
Kahvinkeitin meni rikki.
Nukuin liian pitkään ja nyt on ihan pöljä olo Huvittaa kaikki asiat joo tosi paljon...*dissaa* Ja kurkku on tosi kipeä, hyvä jos niellä voi
:DDDDDDDDD
Huoltsikat on auki : D
[q]Foxmagon, 13.5.2009 13:23:
Ei se Triple Dry maksa ku joku 8-10e. :P
Absolut Torr on kans, mut se on jo aika tujua kamaa et en oo vielä ite uskaltanu kokeilla. :D
[/q]
Niin no, mikä sitten on kallista ja mikä ei. On tuo hinta nyt kuitenkin vähintään tuplat normideodorantteihin verrattuna. Joo Absolut Torrilla saa kuulemma hikirauhaset suurin piirtein kokonaan irti. :D No, tehtävä tulee ainakin suoritettua.
Ehkä tää OT-hikikeskustelu on nyt mun osaltani tässä, kiitos ja anteeksi! :D
[q]Riku, 1.6.2006 16:37:
---
SPR jakaa ainakin pinssejä osallistuneille, joiden ansiosta SPR:n kerääjät huomaavat jättää sinut rauhaan. Että kunhan annat edes sen 5e kuussa hyvän asian eteen, niin saat olla rauhassa ainakin näiltä. Aika hyvä diili, eikös :)
[/q]
No en helvetissä ala tukemaan sitä että pitäis maksaa jos haluaa olla rauhassa! Niin tai näin, maksaa pitäisi aina*igor* Mikä helvetin katumafia siellä oikein pörrää...
edit. ja tosiaan, kun se karkoittaa näistä lokeista vain yhden väriset, en varsinaisesti näe siitä pinssistä suurta hyötyä koituvan... vaikka tarkoitukseensa tieysti toimiikin.
[q]Verano, 2.6.2006 09:49:
o/
Mut onneks näköjään vaan satunnainen ^___^
[/q]
Ei nyt puhuttu susta
Ei se Triple Dry maksa ku joku 8-10e. :P
Absolut Torr on kans, mut se on jo aika tujua kamaa et en oo vielä ite uskaltanu kokeilla. :D
Arttiblocki.. Pitäs piirtää kuva synttärikorttiin mut niin mitään ei synny paperille. Ärsyttävää.
itqparqvonqvinq: Se kun itse tekisit jossankin tilanteessa automaattisesti toisin kuin kaveris ja sit vituttaa kun kaveri ei teekkään samal tavalla.
päänsärky *toktok*
Se että päivissä on liian vähän tunteja! Sellanen viikko tulossa että niitä oikeesti tarviis joka päivälle vähintään sen 5 lisää että ehtis tehdä kaikki asiat ja vielä vähän nukkuakin ehkä jossain välissä.
(ylitöitä,pakkausta,muutto,ylppärijuhlat ja paritoist muuta hässäkkää samaan aikaan..)
..täytyy vissiin vaan kääntää nupit kaakkoon ja toivoa parasta.. *pökr*
Ihmiset joita kiinnostaa toisten asiat enemmän kuin omansa*grr*
[q]Timce, 13.5.2009 13:13:
Kiitti vinkistä
[/q]
I aim to please.
[size=4]Yks pieni varoitus vaan: sitten kun se hiki ei pääse enää ulos sieltä kainaloista ton käytön jälkeen, se voi pyrkiä ulos jostain muualta, esim. käsien kautta...[/size]
[q]k1mm0, 24.5.2006 15:48
*rankkaa tilitystä*
[/q]
Voi, sun tekstisi olisi voinut olla mun kirjoittama.
1) Olen töissä golfklubilla (juuri tälläkin hetkellä). Kuinka paljon luulet, että täällä käy kurittomia kakaroita? Tai korjataanpa: Kuinka suuri osuus täällä käyvistä kakaroista on kurittomia? On jotenkin hämmentävää, kun enemmistö täällä käyvistä lapsista ja nuorista katsoo minua pitkin nenänvarttaan, eikä pysty esimerkiksi vastaamaan tervehdykseen. Ei se pilaa päivääni, mutta on helppo kuvitella minkälaista tämän joukon käytös on muutaman vuoden päästä. Huh.
2) Olen lehtien yleisönosastokirjoitusten suurkuluttaja. Iltapäivälehtien yleisö- ja tekstaripalstat ovat kiintoisia sinänsä, mutta paikallislehdet ovat kyllä omaa luokkaansa. Ideahan on tietenkin, että kaikilla on yhtäläinen oikeus saada äänensä kuuluviin, mutta mitä hyötyä siitä on jollei tekstin sisältö tai pointti koodausyrityksistä huolimatta selviä?! Hauskimpia ovat jatkuvasti palstoille "rakentavan kriittistä" tekstiä (= käsittämätöntä sontaa) syytävät nimimerkit, kuten "Roskakuski". Sekä tietenkin ihana entinen kirkkoherramme, jonka saatatte muistaa ilatapäivälehtien etusivulta otsikolla "Kirkkoherra hakkasi/löi raamatulla vaimoaan". Tultuaan erotetuksi virastaan kyseisellä herralla tuntuu olevan paljon luppoaikaa, jonka sitten käyttää esimerkiksi armosta/anteeksiannosta/väkivallan kitkemisestä (!)/ pappilan liian korkeasta vuokrasta kirjoittamiseen. Että pokkaa löytyy.
3) Vihaiset bussikuskit/muut asiakaspalvelijat. Perkele, ei mua kohtaan tarvitse olla vihamielinen vaikka itsellä olisi kuinka huono päivä. Englannissa oli ihan mahtava kokemus matkustaa bussilla; bussi pysähtyi jos vain sattui oleilemaan pysäkin lähellä (kukaan ei kuitenkaan suuttunut vaikket olisi tullutkaan kyytiin), kuski odotti että matkustaja pääsee istumaan ennen liikkeellelähtöä ja kyseli ja neuvoi, jos kyseessä oli vaikkapa vähän eksyneen oloinen turisti. Aika toisenlaiseen käytökseen sitä törmää usein Suomessa, vaikka kyllä suurin osa bussikuskeista onkin ihan mukavia.
Kun mun viestiin ei voida *ttu vastaa...!
Meikää ärsyttää bileissä ne mömmönaamat, ketkä tulee, silmät takaraivoon sojottaen, tökkimään meikäläistä selkään ja kyselemään nipsuja ja napsuja. Vaikka minä nautin konemusiikista ja tykkään tanssia sen tahtiín, en minä tarvi siihen minkään mömmöjen vaikutusta. Alan tästä lähin kulettamaan ulostuspilleireitä taskussa. Sitten jaan niitä hyvään hintaan. Saavatpahan ainakin "hyvää shittiä", kirjaimellisesti.
Mulle on aivan sama mitä käytätte, kuhan käytätte kohtuudella oli se sitten alkoholia tai mitälie.
Ulkona on kauhee myrsky johon pitää lähtee parin tunnin pääst.
[q]illusia, 13.5.2009 13:06:
---
Timce, 12.5.2009 09:33:
epäkuntokainalo
---
Ooks kokeillut esim. Triple dry:ta? Antiperspirantti "for heavy perspiration". Vähentää hikoilua. Sitä saa apteekeista ja joistakin kaupoista. Maksaa jäätävästi, mutta toimii. Siis ainakin lähipiirin mukaan, minähän en koskaan hikoile, köh köh.
Terveisin anonyymit antiperspiranttaajat (provikkapalkalla tietysti)
[/q]
Pidit niin hyvän mainospuheen, että piti oikein miettiä:"Miten olen tullut toimeen ilman tätä tuotetta?"
Kiitti vinkistä, täytyypä käydä apteekista.
Kaikki vloput duunii... Kai sitä vois jtn muutaki tehdä joskus...
Noi helvetin "matkustaminen julkisilla on *sydän* *pus*" -mainokset. Tänäänkin saatana kumpaankin suuntaan metro löi nenän eessä ovet kiinni. On se vitto. Ja sit ku seuraavalla meet ni pissikset kiljuu ja juopot örisee, etkä varmasti mahdu istumaan.