Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Kirjotus pissii.

En jaksais enää yhtään tätä tylsyyttä ja olemista. Päivät menee saman kaavan mukaan eli lukien, leffoja katsoen ja makoillen. Eikä o menny ku vast muutama päivä.

kuka vittu on vieny mun rahat? Kuin voi olla mahdollista etten mielestäni osta mitään erityistä ja teen kesätöitä mutta silti rahoja ei näy...?

[q]Avernian, 14.6.2006 11:48:
---
Verano, 13.6.2006 17:17:
-eräät asiantuntijat: a vaikuttaa beehen eikä toisinpäin

-toiset asiantuntijat: b vaikuttaa aahan eikä toisinpäin

-loput asiantuntijat: a ei vaikuta beehen eikä b aahan

Niin no, eihän se vaan ookaan kuin yks mun elämäni tärkeimmistä asioista.

---

Mites jos: a vaikuttaa b:hen ja b a:han takaisin ?
[/q]

http://nrich.maths.org/content/id/2912/yinyang.gif

Ommm

Työnantajan palkkahallinto!

Oon nyt ollu melkein vuoden kyseisen firman listoilla ja keskiarvolla oon joutunu soittamaan palkka-asioissa sinne kuukausittain! V**tu oikeesti vähintään kerran kuukaudessa pitää soittaa, et saan ne rahat mitkä mulle kuuluu!

Mistäköhän johtuu, et meidän palkanlaskija on jo vaihtunu kolme kertaa tässä vajaan vuoden aikana? Oliskohan koko vitun firmassa jotain vikaa?!

Sossu kusee *dissaa*En voi opiskella kesällä ja työt alkaa vasta juhannuksen jälkeen, mutta silti oletetaan että mulle tulvii rahaa ovista ja ikkunoista kun toinen puolisko sattuu käymään töissä, elättäen tietysti riemuissaan muakin siinä samalla. Olenko mä aikamatkalla 50-luvulla? Miten joku voi kuvitella että rahat riittää mihinkään jos vain toisella on tuloja *ding**toktok**eikä*

Olla töissä sunnuntaina 3h yöunilla...
Ja tää työntekokin on vain venailuu,
et muut saa hommansa tehtyy.
TAHTOO KOTIIN!

Sony Style Europen asiakaspalvelu. Yritin tilata kameraani tarvikkeita pankkisiirtoa hyväksi käyttäen. Ensinnäkään tilausvaiheessa pankkisiirto-vaihtoehtoa ei verkon kautta tilatessa ole/ollut optiona, joten täytyi ottaa yhteyttä heihin puhelimitse. Tilaus hoidettiin Lontoon kielellä, ei siinä mitään. Lähettivät minulle maksutiedot sähköpostitse. _Väärät maksutiedot_. Meritaan vieläpä

Sain viiden päivän kuluttua oikeat tiedot ja pistin rahat menemään. Jo viikko kulunut tilinsiirrosta, eikä vieläkään ole kuulunut vastausta kyselyihini tilauksen statuksesta.

Huvittavaa, miten monikansallisen elektroniikkajätin asiakaspalvelu voi kädettää noin pahasti *grr**igor*

Kun mullei o läppäriin tarvittavaa piuhaa jotta saisin sen kytkettyy kii modeemiin ja voisin sängystä käsin roikkuu netis ku tää istuminen ei o pidemmän päälle viel sallittuu.

[q]illusia, 13.5.2009 13:32:
---
Foxmagon, 13.5.2009 13:23:
---
Timce, 12.5.2009 09:33:
epäkuntokainalo
---
Ei se Triple Dry maksa ku joku 8-10e. :P
---
Niin no, mikä sitten on kallista ja mikä ei. On tuo hinta nyt kuitenkin vähintään tuplat normideodorantteihin verrattuna.[/q]
Mutta Triple Drytahan ei lisätä joka päivä. Tai aluksi oliko se viikon verran laitetaan päivittäin (...tai siis illoittain tai siis ennen nukkumaanmenoa..) ja sen jälkeen 3 krt/vko.
Sitä on muuten ollu saatavilla ytimen Stockan apteekin Hulluilla Päivillä edukkaammin (voi ostaa varastoon seuraavaksi puoleksi vuodeksi). ;)

[q]äm, 8.6.2006 14:17:
nipsnaps
[/q]
Ei voi kun yhtyä jokaiseen sanaan.

Ukkosen veli *sydän*

Tää The Perse Firma ja toi vitun tiiminvetäjä joka säätelee omiaan ja kitisee kaikesta! Jos mä viime vuonna tein kahen ihmisen hommat 2 kuukauden ajan ni miten mä nyt kesällä en kykene tekemään 2 vkoa kahen ihmisen duuneja?! Vittu ton akan vois ampua ja haudata jorpakkoon! *nauru**aplodit*

Vähän kaikki.

Autoilijat, jotka eivät vaivaudu käyttämään vilkkua. Siinä sitten turhaan nökötät venaamassa tai vaihtoehtoisesti meinaat jäädä yliajetuksi*grr*.

Toiseks autoilijoihin liittyen Ikea. Lastauslaiturille ajetaan auto parkkiin vasta sitten, kun ostokset on tehty, ei sitä ennen.

työt... haiTTaa toDella paljon vaPaa ajan toiminTaa...

Täällä (oulussa) on TAAS pilvistä.

[q]Avernian, 8.8.2006 13:01:
---
Jazmine, 8.8.2006 12:32:
KUNDIT!

---

GIMMAT!
[/q]

KUNDIT (pa) !!!!!

[q]Avernian, 8.8.2006 13:04:
---
Jazmine, 8.8.2006 13:02:
---
Avernian, 8.8.2006 13:01:
---
Jazmine, 8.8.2006 12:32:
KUNDIT!

---

GIMMAT!

---

KUNDIT (pa) !!!!!

---

Mielipiteesi on väärä !!!

Tapellaaks?! :p
[/q]

*släp*
SÄ olet ihan helvetin väärässä!!!
Tytöt ovat *enkeli*..... Vain ja ainoastaan pojissa on vika.

PS. Jaolen AINA oikeassa.

vaihteeksi eräs työkaverini..hengittääköhän se edes noiden juttujensa välillä? olisi edes 5 sekuntia hiljaa*igor*

O