Mikä ärsyttää?
Oon vikat kolme päivää siivonnu tätä kämppää hiki hatussa koska ymmärrettävästi rempasta tulee melkosesti pölyy ja muuta shittii. No nyt on sitte tavarat paikoillaan ja uudet lattiat pesty ja puunattu ja sitä rataa. Noita remppaäijii on nyt käyny tossa parit pyörähtämäs ja kaikki sinkoilee ympäri kämppää kuraset ja paskaset kengät jalassa. Eikä niitä kiinnosta paskan vertaa et käveleeks ne matoilla vai ei. Vttu miten rasittavaa ku heti pääsi peseen uudestaan ja samaten matonpesupuuhiin.
Kämppä alkaa olla valmis ja tarttis men siirteleen tavaroita paikoilleen ja toisia tavaroita pois tieltä et sais lopun lattian tehtyy, mut ite ei sais mitn liiemmi nostella tän prkl:n selän takii. Inhottaa vaivata muita koko ajan ku varmaan muutaki tekemist ois.
Oma töiden suunnittelu.
Ei oo kauheen hyvä idea soitella eka pariviikkoa asiakkaita läpi, lupailla tarjouksia, ja sanoa, että viimeinen tilauspäivä on sama päivä kun on vuoden viimeinen työpäivä. Nyt onkin sit puhelin soinut ihan tarpeeksi, ja kaikki tilaukset pitää tottakai olla käsitelty ennen kun voi lähtee lomille. *toktok*
se ärsyttää, kun olet kipeänä, niin työpaikalla automaattisesti oletetaan, että teeskentelet.
huvikseenhan se ihminen sairastaa. vittu huoh.
Sanat " jossain vaihees " *toktok* Esim. Mä soitan sulle jossain vaihees.
Jouluhössötys. Töissä piti oikein palaverissa yhden idarin ottaa puheeksi,että saamme näin joulukuussa lisätä työasuumme tyylikkäät tonttulakit.
Tänä aamuna duunissa kaikilla oli päässä sitten ne myssyt,paitsi minulla. "Voi ei! Missä sun tonttulakki on,pitäähän sullakin olla! Hei jotain joulumieltä,hei! Kyllä sullekki pitää semmonen hankkia,mä tuon sulle huomiseksi oikein kivan tonttulakin!!"
Näytän sitten varmaan entistä fiksummalta*igor**dissaa*
Niskat jumissa ja silmät turvoksissa...
+
Puutteessa eläminen.
mussu väsäsi sellaset pidikkeet makuuhuoneen ikkunaan ett voi pitää ikkunaa raollaan ilman että kissanpojat tippuu 5 kerrosta alas. No ne saakelin ilopillerit räpelti siinä ikkunanraossa sitten koko aamuyön = erittäin huono unensaantimahdollisuus siinä metelissä. Heeeeelvetin hyvä idea aluperin
Tällä hetkellä vähän kaikki:
Mun duuni ( kirjeitten lajittelu )
Pitää kävellä tänään kotiin ( taas )
Huomenna on ukkosta
Duunikaverin letti
Perjantain odottelu
ja sitä ärsyttää kun kaikki noin tyhmät asiat potuttaa
inhottaa olla koko ajan duunissa kun ollu niin upeet ilmat ulkona, ei mua kohta enää edes erota näistä toimiston valkoisista seinistä
Aina kun odottaa jotain, aika tuntuu matelevan niin kovin hitaasti. Miksei voi olla jo lauantai*grr*
Ihmiset, joiden mielestä bloggaaminen on loputtomien lainasanojen virta. Joo, on ihan ok lainata joskus joltain kivasti sanat jonoon laittaneelta henkilöltä lauseen verran tekstiä, mutta jos kaikki merkinnät ovat alusta loppuun esim. biisien lyriikoita niin kiesus. Kirjoittakaa itse ja omin sanoin. Sitä on kiva lukea.
Ihmiset, joiden mielestä bloggaamista on kirjoittaa monta rivin tai pahimmillaan parin sanan pituista merkintää päivässä. Ei näin, ei perkele näin. Koittakaa nyt sisällyttää edes yksi ajatus siihen mitä kirjoitatte ja en jaksa uskoa että jatkuvasti olisi monta kertaa päivässä asiaa. Tukotatte blogien "uudet"-laatikon ja se on rektaalista.
Kaikki
Näppäinäänet puhelimessa, onko niitä pakko pitää päällä? argh! piip piip piip napu napu.
ja sitten toinen juttu, liikuntakykyiset laiskat paskat joiden on pakko ängetä metroaseman hissiin samaan aikaan lapsien tai pyörän kanssa matkustavien kanssa kun ei sitten jaksa astella niitä 20 pientä rappusta siinä vieressä
Se et immeiset pastee kuvia (funny pics) jotka on jotain 20 vuotta vanhoja Siis ihanku niit ei oikeesti ois jo sata kertaa nähny ja helvetti ku näit tulee päivittäin vastaan niin monia :(
Ja ku nää on viel sellasia kuvia mitä on oikeesti tullu jokaiselle vastaan...
Jos kuva on tullut sinua vastaan muutaman kerran sen on todennäköisesti jo nähnyt kaikki, et ei tarvii niit laittaa enää jakoon... kiitti!
no se...
[q]Verano, 27.6.2006 16:47:
Mitenkäs sen pisteen kävi
[/q]
Onko kukaan sanonut että tämä liittyy siihen asiaan?
Vitu dublana satana!
[q]hallucinogen, 27.6.2006 13:30:
Ärsytttää... oikeastaan paremminkin vituttaa se, että scifi-sarjojen dvd-bokseista saa maksaa "scifi-extraa". x-files, babylon5, stargate ovat kaikki 50e tai yli per tuotantokausi...[/q]
Play.com: Sci-Fi DVDs at up to 60% off!
Esim. pari kuukautta sitten X-Files maksoi £12.99 / tuotantokausi. Postimaksuja ei ole.
Toinen vaihtoehto ois http://www.amazon.de
[q]domi, 27.6.2006 14:35:
Liian korkee verenpaine heidän mielestään, pieni kone, eivät ota riskiä et selviäisin hengissä helsingistä prahaan.
[/q]
Örrr? :D Mistä lähtien matkatoimisto/lentoyhtiö/lentokenttähenkilökunta (kuka ikinä sit eväskin sun matkan) on alkanu tsekkaileen matkustajien terveyttä? :D