Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Ärsyttää niin jumalattomasti ku tekis mieli tapella oikein kunnolla että sais vähä ilmaa puhdistettua niin toinen osapuoli ei tee eikä sano yhtää mitää. Tuijottaa vaan jotai seinää ja mumisee "ok"... "selvä"... prkl!*senkin*

Se, kun 7 ihmistä 12sta lähtee samaan aikaa röökille

Se kun multa meni mun lemppari cargo shorts tyyliset shortsit paskaks. Loppukesästä asti ettiskellyt vastaavia tai paremmannäkösiä uusia, mut ei vaan oo näkynyt missään :(

Eikä logg:illa oo enää tollasia mallistossakaan =( Sniff Sniff.

Naiset, kun ne ei osaa avata ovia. Vaikka tietäisi että perässä tai oven toiselta puolelta on tulossa joku, avataan ovea vain murto-osa että itse päästään siitä livahtamaan.

Edit : Ihmiset jotka hakkaavat näppäimistöä. Yksi mummu Alexandriassa, joka alkaa höpöttämään kenelle vain joka lähelle sattuu.

Edit2 : Joku oli pistänyt meidän salilla säkin kiinnityskoukun jousen katkihalki.

Edit3 : Rahattomuus.

ku mun kuuppa on nii jumissa et ei ajatuskaa liiku ja sit hihittelen vaa kokoajan :/

mun iso maha :(

[q]aapee, 10.10.2006 15:03:
Tämä on oikeastaan juttu joka tuli taas esille tuossa menneenä viikonloppuna:
Jos kaksi jätkää osaa jollain tasolla tanssia ja hyppäävät hyvän biisin soidessa tanssilattialle irroittelemaan niin eipä mene pitkään kun joku tulee kysymään: "Oletteko te yhdessä?"
Voi vittu, ei kaikki jonkin sortin tanssitaidon omaavat miehet ole homoja!!
..ilmankos täällä Lohjalla ei saa mitään vipinää aikaiseksi. On meinaan tullut tamppailtua tuolla normibaari-iltoina sen verran pitkään että todennäköisesti kaikki luulevat homoksi. Pitää vissiin lopettaa koko tanssailu.
[/q]Lähex mun kaa joraa kvlaan?*vink*[size=11] Siel ei varmasti kukaan ymmärrä sua väärin..*justjoo*[/size]

tyhmät ihmiset *toktok*

monikin asia

Just sinä!!!

Vesikatko, joka on nyt kestänyt about 8 tuntia.

En voi syödä mitään, koska olen traumainen lapsi ja haluan aina ehdottomasti kotona ollessani pestä käteni ennen sitä. En voi myöskään käydä vessassa, koska ei vetäisi enkä taaskaan pääsisi pesemään niitä käsiäni. En myöskään voi käydä suihkussa ja traumaan likaisuudestani.

2 tuntia lisää ja pää laukeaa.

Se että viime yönä pyörin sängyssä todella pitkään ennen kun nukahdin...sit aamulla joku s**t*n*n työkone pyöri ikkunan alla herättäen mut *senkin*...ja sit viel tää nuha

"Plästik piipooooool, ou beibi näy joor satsö dräääg"

Ihmisten ikuinen omaan napaan tuijoittaminen.

Epätietoisuus....*poks*

[q]Caro², 9.10.2006 10:35:
---klip---
[/q]
Eli jos mun ainoa asia on se että "Varmasti tulossa, jee pääsee tanssiin *tanssittel*"
Niin ei pitäis sitä kirjoittaa? Musta on todella jees nähdä että keitä kaikkia on tulossa, ja jos oon kahden vaiheilla, että lähdenkö vai en, niin jos topikissa on iso nippu hehkutuskommentteja ja fiilistelyä tyyliin "jo huomenna pääsee taivaaseen *aplodit*" jne, niin kyllä mä varmemmin lähden...

Voisin jopa väittää että noi kommentit on parasta mainosta jota promoottori voi saada. Ensinnäkin ne pitää topikin esillä ja toisekseen ne antaa sekä suoraan että alitajuisesti viestiä siitä että "täällä kannattaa olla"

Mut mielipide eroja tietty, ikävää ettet pidä siitä että joku kertoo julkisesti että on tulossa tai että on iloinen että tälläiset bileet on tms. Pitää varmaan ensi kerralla keksiä jotain mukamas asiaa, jotta saa hehkuttaa... *ding**pökr*

EDIT: Ja ei hätää, en herneile, kullakin on oikeus mielipiteisiinsä.

[q]aurinko, 4.10.2006 13:29:
---
embie, 2.10.2006 14:13:
Kun ajattelin ryhtyä semiekoihmiseksi ja kierrättää edes jätteeni kunnolla ja huomaan, että energiajaetta ei sit vissiin oteta vastaan oikein missään (muualla kuin joidenki hypermarkettien pisteissä ja sortti-asemilla jossai kehätien varressa... en aikonu kuitenkaa lähtee bussilla viemään roskiani)

Jos taloyhtiölle pistää noottia ja toivetta ylimääräisesta roska-astiasta energiajakeelle niin ottaiskohan ne neuvosta vaarin?

---

Ongelmana taitaa olla se, ettei energiajätettä tällä hetkellä oikein hyödynnetä missään lähistöllä. Ja siksi sitä ei siis kerätä talteen. Hullua sinänsä, kun voisi kuvitella jätteen poltosta syntyvän energian olevan kovinkin fiksua. Polttolaitosten toimintaa vaikeuttavat kuitenkin mm tiukat ympäristömääräykset. Jos en nyt ihan väärin muista, niin jo kerättyä energiajätettä on kuljetettu Suomesta jopa muihin maihin poltettavaksi. Kuljetus ei taas energian säästön kannalta ole kovin järkevää :/

Sekajätteen määrää kuitenkin saa huomattavasti pienennettyä lajittelemalla siitä pois lasin, metallin, biojätteen sekä pahvi- ja kartonkipakkaukset. muovit yms. menevät siis edelleen kaatopaikalle kuopattavaksi.
[/q]

Totta kyllä, että tuo jätteiden kuljetus ympäri maapalloa tekee aika tyhjäksi sen alkuperäisen ekologisuuden idean

Kun sitä oikein aloin erottelemaan omat muovini ja muut jätökset, nii tuntuu et mulla kertyy kyl ylivoimasesti eniten kaikkee tollasta muovihöttöä, minkä kaatopaikalle roudaaminen tuntuu ihan hullulta jos siitä kerran voisi jotain järkevämpääkin tehdä... Tykkäisköhän työnantaja kyttyrää jos alkais viemään muovinsa työpaikan energiajaeastiaan

Taidan ehkä kuitenkin aluksi ehdottaa taloyhtiölle uuden astian hankintaa...

Se, et mä aina tutustun vääriin tyyppeihin. Ihan aina. Miks jokainen vastaantuleva ei voi olla se oikee???? Miks elämästä onki pitäny tehä näin ongelmallista

[q]Fyraett, 3.10.2006 12:26:
---
larzizi, 3.10.2006 11:15:
Se, että tästä lippukunnasta ei pääse eroon, ellei muuta tarpeeksi kauas. Mutta jos asuu paikan päällä, nakitus on varma.

Itselläni on lippukunnan lehden teko vastuuna. Niin juttujen kirjoittaminen, kuvaaminen, juttujen nakitus muille ja lehden taitto. Eli ihan hitosti hommaa, koska kukaan muu ei tee tässä lippukunnassa mitään vapaaehtoisesti ja oma-alotteisesti.
---
Hmm, mistä ne luuserit on sinne ilmestyny?

Jos mä olisin sun kengis nii hommaisin potkut niille, kotona voi sit leikkii hippii mut ku ollaan töissä nii sillon tehään kans töitä.
[/q]

Partio ei ole työtä, vaan vapaaehtoinen harrastus, josta ei saa minkään näköistä palkkaa.

Se, että tästä lippukunnasta ei pääse eroon, ellei muuta tarpeeksi kauas. Mutta jos asuu paikan päällä, nakitus on varma.

Itselläni on lippukunnan lehden teko vastuuna. Niin juttujen kirjoittaminen, kuvaaminen, juttujen nakitus muille ja lehden taitto. Eli ihan hitosti hommaa, koska kukaan muu ei tee tässä lippukunnassa mitään vapaaehtoisesti ja oma-alotteisesti. Ja tuon kaiken jälkeen kaikki vähättelevät työn ja stressin määrää, jota tuo lehti aiheuttaa mulle. Hitto, tulisivat itse tekemään sitä (tai edes auttaisivat). Ja sitten kaikki ajattelee, että kun mulla ei ole muuta kuin koulu ja tuon lehden tekeminen, niin mullahan on varmasti paljon vapaa-aikaa. Ei todellakaan ole! Mulla on ihan hirveesti stressiä ja liian paljon tekemistä! Mutta kukaan ei tunnu ymmärtävän sitä!

O