Mikä ärsyttää?
Kaikki, hyvin alkaneen päivän päätteeksi lokaa naamalle
No tähän ollaan totuttu jo ja osas odottaa.
reenit meni vituixi. En oikein saanu kunnon flowta päälle kun arastan niin montaa kohtaa hektisen reeniviikon jäljiltä että ei pystynyt ottamaan tarpeeksi rennosti. gnnhpnnh, vaikka oppi paljon uutta ni jää hampnaakoloon tälläset.
Saaatanan vatipää joka ei tiennyt haluaako se sinne saatanan Rammsteinin keikalle vittu 4 vai 6 lippua ja mitä vittua sekin jahkas, että ottaako se ne viereiset paikat vai ei. Voi vittujen kevät sanon minä, se on ihan sama mistä ne liput saa kunhan se saa sieltä saatanan lippupalvelusta prkl. Olen varma, että jos tämä edellä mainittu kaveri ei olis käyttänyt sitä aikaa siihen vitunmoisene jahkailuun, niin olisin tällä hetkellä yhtä keikkalippua rikkaampi. Noh, kiitos taas tästäkin saatanan mulkvisti. Oikeesti, jos on ostamassa lippuja niin se olis tosi kiva jos tietäis etukäteen eikä tosiaan mee sinne saatanan luukulle jahkailee niin että menee monen muun mahikset sivusuun. Saatana ja jonossa oli 3 ihmistä. Prkl.
Mä oon PA! Miten duunis käyvä ihminen voi olla rahaton :( En oo ees kummemmin törsäilly tässä kuussa!
KAIKKI!!!! tuo paska keli ja asunto on kylmä ja rahat loppu ja kaikki päin persettääääääääääähh ärrrrrrh.
Se että mun työkaverit on täysiä mulkkuja taas kerran. Voi kun voisi olla ikuinen aamu, televisio ja sieltä tuleva Tuomas-veturi. *sydän*
..excelin kehittäjät vois viedä saunan taakse.
ihmiset paitsi juhgu *sydän*
Jälleen onnesta soikeena menossa töihin viikonloppuyöksi.*dissaa*
24 - 08, voiko tästä työvuoro enää parantua.*hmph*
Se että mulla ei ole ollut viimeaikoina minkään näköstä itsekuria syömisen kanssa, On tullut vedettyä kaikkea p***** tauluun ja se alkaa jo valitettavasti näkyä yäk.
..kun tuntuu siltä, että on oikeesti vaan huono työssään.. *toktok*
Haluan matkustaa työmatkani rauhassa mp3-soitintani kuunnellen. Se, että kyytiin hyppää joku kollegan eksä ja istahtaa viereeni, tai sitten eräs kollegani kenen kanssa ei ole oikein mitään puhuttavaa, on vain niin saatanan raivostuttavaa. Joo olen ystävällinen enkä halua olla töykeä, mutta voi jumalauta ku ärsyttää joka kerta kun pitää ottaa aamulla (taikka töistä kotiin) kuulokkeet pois korvilta eikä saa keskittyä vain rauhottumiseen ja itseeni.
LET ME HAVE MY OWN MOMENT PLEASE.
tänne vaan kokeileen ;F
itteä välillä kyrsii juuri nuo joidenkin ihmisten oletukset maataloudesta;
"pelkkää tukienhakua,kyllä ne ilmanki pärjää"
"siellä haisee pahalle"
kaikki on suhteellista,ja kaikki riippuu mihin tottuu. ja nuo tuet? koittakaapa ite pitää puljua pystyssä,mikä tekee +-0 tulosta,ja sitte joudut korjailemaan ja päivittämään kalustoa. perjantai sentään.
[q]Freja, 30.10.2006 15:50:
Käsittääkseni muutkin kyllä tekivät töitä ihan kuten maajussitkin. Näiden naisten napina vaan ärsytti; "tehdä nyt töitä tällasessa säässä".
[/q]
Teki joo, ne ajeli traktorilla ja siirteli possuja*nauru*
edit. auringossa
Vähän ihmettelisin jos noi muut olis kovin valittaneet. Sen sijaan en ihmettele yhtään että tädit taivasteli kurapihaa, asuntovaunua ja märkää työtä vesisateessa*hymy*
Miks mä katoin tota kauhuleffaa nii etten nyt pysty nukkumaan ainakaan ilman valoja? Mä VIHAAN kauhuleffoja, miks helvetissä mun piti pelotella itseäni äärimmäisyyksiin ja pakottaa kattomaan sitä sadistista paskaa, joka aiheuttaa norjausreaktion pelkällä äänimaailmallaan >:(
[q]KooKie, 29.10.2006 20:46:
Ainakin mulle heruu unissani, toisin kuin sulle! Mahtaa ärsyttää sekin? ;D
[/q]
Älä paljasta mun surkeaa elämää julkisilla foorumeilla :D
Itsestäänselvyyksinä asioita pitävät ihmiset.
En osaa päättää pizzan ja lasagnen välillä Elämän suuria kysymyksiä..
[q]kindertin, 29.10.2006 11:31:
Eeeikä,2 kertaa on haastaja voittanu!
[/q]
Was Mä en oo koskaan nähny!
vituttaa täällä klubbarissa kun jotkut urpot käyttävät "hauskasti" niin pientä fonttia joidenkin juttujensa lisäyksissä, että se pitää joko copypasteta muualle tai controllin ja rullan avulla suurentaa. kyllä se "hauskuus" siitä jutusta käy ilmi vaikkei sitä tekstiä ihan lukukelvottomaksi asti pienentäiskään.