Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]Norb, 15.12.2006 14:09:
PUMMIT! Eräskin täti alkoi pummii multa rahaa, kun sillä oli niiiiiin kauhea nälkä! Oltiin esson vieressä ja totesin, että voin käydä hakee sulle hampurilaisen tosta. Ei tädille kelvannu muu kuin raha o_O Saatana, menis töihin siitä..
[/q]

Joo, menin kerran antamaan eräälle mummulle bussirahat ja näin hänen ystävänsä nolosta ilmeestä että jotain oli vialla. Jälkeenpäin kuulin että kyseessä oli lähes "taparikollinen" eli kyseinen nainen kerjää jatkuvasti nuorisolta rahaa vaikkei tarvettakaan tosiaan kuulemma olisi. Kun sama tilanne tuli eteen pari viikkoa myöhemmin osasin jo esittää kantani asiaan.

Olemassa on kuitenkin valtavasti myös todella köyhiä eläkeläisiä. Silti tälläiset tapaukset suututtavat. Esimerkkitapaukseni henkilö laittaa lähes kaiken saamansa käteisen raha-automaatteihin, eikä siis ole menossa busseilla yhtään mihinkään.

PS. ei ole tyhmä se joka osaa pyytää..

[q]lostgone, 15.12.2006 13:50:
---
crissy, 15.12.2006 13:47:
*grr**grr**grr**grr**grr**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**poks**poks**poks**nyyh**nyyh*

---
Menikö joululahjapaketoinnissa rusetti vinoon vai mikäs nyt?*lohduttel*
[/q]

muuttaminen......

Entinen duunikaveri, joka selittelee asiakkaille mm. mun sairashistoriasta. Kun soitin sinne ja juttelin kys. henkilön kanssa, niin ei mitään anteeksipyyntöä, ei mitään mikä osottais minkään sortin pahoillaan olemista.

Vituttaa tollanen lehmä, vois mennä moikkaa sitä parin kaverin kanssa :E.

Edit. Varsinkaan kun kyseinen ihminen on kuullut asiasta pomolta, ilman mun tietämystä tietenkin.

Ihmiset, jotka jää seisomaan keskelle kulkuväylää
"Moi! Oon maailman napa, ja jos mul ei oo kiire, kukaan muukaan ei liiku."

sellaset ihmiset jotka ei paskaakaan välitä muitten ihmisten omaisuudesta!!!!!!!!!! vit vit vit...

miinalta tippui tossu ja kun lähdin sitä ettimään niin eipä ollut enää missään...

kävelin parkkipaikalta hissiin ja siellä huomasin et tossu puuttuu, annoin miinan h3lille ku sinne oltiin menossa, ja lähin ettii tossua ni eipä ollut missään!!!!!!!!!!!!! prkl!!!!!

lisäys: eipä oo mistään isosta asiasta kyse, mutta kyseinen töppönen ei ollut ees oma,vaan lainassa!
ja mitä vittua kukaan tekee yhellä töppösellä...???? se on salee vintattu johonkin...

sorry töppösen omistaja... *häve*

ranga tanga - apina!!!!!!

se huus ja möykkäs koko viime yön... (eli about 2 tuntii) !!!! olin niin väsy ku olin yskinyt et aina ku heräsin siihen möykkäämiseen ja ootin et loppuuko se ni nukahdin, sit taas heräsin ja taas nukahdin, ja tätä jatku jonku aikaa...

sit sain itteni ylös sängystä ja kävin nostamassa sen apinan istumaan et se ujellus loppuis... menin sänkyyn ja sain peiton päälle ni se perkeleen apina alotti taas..!! MIKÄ SITÄ VAIVAS???

sit menin ja raahasin sen olkkariin ettei pesue herää siihen... roikotin sitä apinaa pääkarvoista oma tukka pystyssä silmät puolitangossa ja mietin et millä se hiljenee... laitoin sen sohvalle istumaan ja aina vaan se möykkäs... tuijotin sitä hetken unisena ja lämäytin sitä nyrkillä päähän...

SE HILJENi

sit menin röökille ja nukkumaan!!

(eli olen siis pahoinpidellyt leluapinaa viime yönä...)

flunssa, ... taas!

kajarit pakatuna.. ei saa kuunneltuu musaa............

Helvetti kun voi olla KYLMÄ! Hytisen peiton ja viltin alla täysissä pukeissa, eikä mitään lämpenemistä tapahdu. Ja sit viel toi tuuli ulkona, brrh. :(

"Liian hapokas, ei pysty"..Eiköhän tuota ole kuultu jo ihan tarpeeksi.

"Palvelinta osoitteessa http://www.tv-links.co.uk ei löytynyt."

toi hotmail ei koskaan skulaa mulla jostain syystä, ei pääse kattoon maileja

Tää v*tun takatalvi..YÄK lunta!!!*eiei*

[q]Elmiira, 5.12.2006 16:17:
Siirryn vuoden vaihteen jälkeen uusiin hommiin,
mutta pysyn kuitenkin samassa firmassa.
Tänään sain vihdoin uuden työsopimuksen nähtäväkseni
ja palkka oli ihan naurettavan onneton verrattuna siihen mitä
muut on saanu samasta duunista tässä firmassa ja mikä on
alan vähimmäispalkkasuositus ko. toimenkuvasta 1.3.2005 mukaan.

En allekirjoittanut...

Liikunta- ja puhelinedut sain neuvoteltua,
mutta palkasta keskustellaan vielä.

VITUTTAA!
[/q]
Jeps, ei pidäkään suostua tollasiin ehtoihin.. pieni silmäys työsopimuslakiin..:
"Työnantajan on noudatettava vähintään valtakunnallisen, asianomaisella alalla edustavana pidettävän työehtosopimuksen (yleissitova työehtosopimus) määräyksiä niistä työsuhteen ehdoista ja työoloista, jotka koskevat työntekijän tekemää tai siihen lähinnä rinnastettavaa työtä." (TSL 2.luku 7§) Ja tossakin puhutaan "vähintään" yleisitovasta työehtosopimuksesta.. eli alakohtaiset on useimmiten parempia sopimuksia.

edit. niin joo jos laitetaan vielä asia mikä mua tällä hetkellä henkilökohtaisesti ärsyttää suunnattomasti: mielestäni täysin väärin arvioitu kurssin numero, josta lähetinkin samantien selvitys pyynnön opettajalle. Tuotoksesta ja panoksesta on jopa "todistajia" tällä kertaa... noh, menen nyt puhaltelemaan höyryi pois... jonnekin... *#!#!*#% huvittavaa, että joskus ärsyttää pienet seikat todella paljon.

mun kone!!!!!!!!!!!!!!! argh *päätäseinään*

Sanan "uleeta" käyttö.

Ikuinen vaatekriisi

ei oo maitoo... tahtoo kahvii... argh!!!!!!!
nii oishan toi kauppa tos lähellä mut haluun sen aamukahvin NYT... en jaksa hakee maitoo...

(täytyy varmaan lähtee susulle...siel ois porkkanapiirakkaakin...) nam

Ne ihmiset jotka alkaa mua neuvomaan miten mä teen työni, vaikka ne ei tiedä hevonpaskaakaan koko asiasta. Idarit!
edit:

keuhkoputkentulehdus

O