Mikä ärsyttää?
Okei tilan säästöä, mutta joissain matalalattiabusseissa varsinkin tietyillä penkeillä on iiihan hemmetin lähellä se seuraava penkki. Perse pitää laittaa ihan kiinni penkinselustaan ja jalat haralleen että mahtuu ees just ja just istumaan. Tänäänkin mukulakivillä polvet kolisi penkkiin ja äkkijarrutus ei tuntunut ollenkaan kivalta. Vielä pidemmät ihmiset saavat sitten olla istumatta. Jos bussi rysäyttäs pienelläkin vauhdilla johonki ni sais varmaan keräillä polvilumpioita ja sääriluita lattialta.
[q]sune, 14.1.2007 19:05:
Hyväks käyttäminen ja tunteilla leikkiminen.
[/q]
juuh, just tollanen on niin hanurista!!!!!!*släp**toktok**senkin**eiei**grr**eikä**hmph*
[q]Norb, 15.1.2007 14:11:
Hyi *ittu! Pakko olla muokattu
[/q]
Tai siis ei mitää.
[q]Foxmagon, 15.1.2007 12:27:
---
crissy, 15.1.2007 12:24:
"ohjelmisto ei voi muodostaa yhteyttä puhelimeen" JAA VITTU MIKSEI VOI!!??
On se aikasemminki pystyny!!! mikä nyt? Yritän siis siirtää mp3 puhelimeen koneelta...
voi juma!!!!!
---
Boottaa vehkees ja varmista että "töpseli on seinässä".
[/q]
on tehty useempaanki otteeseen molemmat noista.. ohjelma o toiminu tasan kerran..
kahteen eri kertaan oon koittanu mut aina sama narina..
sain eilen parkkisakot!! auto oli kahden tunnin paikalla en myöhästynyt ku ihan vähän ja jo oli sakkolappu ikkunassa... (joo ihan oma vika mut ärsyttää se silti *joo*)
ainii ja paskan puhuminen, se ärsyttää ja lujaa!!
Klo. 08:31 heräsin yläkerran pariskunnan uskomattoman kovaääniseen riitelyyn...Stana olokaa hilijaa notta ihmisten lehemät saa nukkua!!*grr*
[q]sapeli, 1.4.2009 10:43:
---
kemuttaja, 1.4.2009 10:31:
Putkiremontti Poraus alkaa naapurissa joka aamu klo 7:00 *poks**igor*
---
Meil tulee kans vuodenvaihteessa, ainakin 2-4 viikkoa oma kylppäri on kans poissa käytöstä... Inhottava ajatellakaan että täytyis olla evakossa sen aikaa, ja vielä nihkeämpi tajuta että aika harva vuokraa kämppää vain yhdeksi tai kahdeksi kuukaudeksi.
[/q]
Juu meikälki alkaa tos ens kuun alus ja pitäis kestää pari kuukautta..Saas nähä mitä sitä tekee ku ei viittis kaverinkaan nurkkiin lähtee asustelee*ding* kai sitä täytyy koittaa vaan pärjätä täällä pölyn keskellä*tirsk*
[q]Tapsa, 13.1.2007 17:03:
---
zenny, 12.1.2007 22:36:
Kuulapyssyt.. tai lähinna pelottaa mut ärsyttää myös.. varsinki ku sellasel ammutaa johonki jalkaa tai perseesee..
---
ammuskellaanko teilläpäin paljonkin näillä?
:D
[/q]
Ei onneks enää ku se pysyy meni rikki.. se on mun onni.. .
[q]Umbala, 13.1.2007 00:50:
---
Miinapiina, 12.1.2007 22:40:
---
Umbala, 12.1.2007 14:45:
Ohhoh, tänäänpä tuntuu taas olevan kiristelypäivä kun kaikki ärsyttää. Nyt kuitenkn päällimmäisenä:
Se kun ihmiset "keksii" uusia sanoja. Tai ei se mitään jos a) Tässä uudessa sanassa on jotain järkeä b) se on johdettu jostakin muusta sanasta eikä esim temmattu tuulesta. c) Tästä uudesta sanasta on jotain "hyötyä" eli sana lyhenee tai tulee helpommin sanottavaksi / sulautuu paremmin muuhun puheeseen.
---
oisko jotain esimerkkejä noista "keksityistä" uusista sanoista jotka ei täytä noita kriteerejä...?? (utelias)
---
No valitettavasti on Tai jos joku pystyy mulle valaisemaan "uleeta" sanan alkuperää niin helpottaa se mun elämääni suuresti. Just nyt ei pysty muistaan muita.
[/q]
hahahaha miten arvasinkin!!
oon tän jo muutamassa paikassa selittänytkin täällä ja kerran vielä alettiin yks pv (öö joskus viime talvena, viime vuonna) kavereiden kanssa miettimään kaikkii erilaisia ilmauksia tms. ja nää pari vaasalaista alko kertoo miten siellä sanotaan tiettyi asioita ja sit ne ihmetteli jotain lahti-ilmauksia... ja kivaa oli, sit alettiin viel siihen miettii kaikkii vanhoja (=ala-aste tms) juttuja ja sieltä se U L E E sana muistui mulle mieleen. siis silloin "pienenä" joskus 90-luvun alussa oli kaikki vaan niin uleeta... ja sit (ilmeisesti koska sana tuntuu tälläkin hetkellä niiin monen mielestä olevan ihan hanurista) se vaan jäi niinku käy monelle muullekin sanonnalle ja muille jutuille. mut ku sen sillon muistin ni se vaan jäi sanavarastoon. koska hei, onhan se aikas uleeta!
eli ei ole mitenkään itsekeksitty (=uudelleen käyttöönotettu) vaan on ollut silloin joskus sama juttu ku magee tai siisti tai mitä näit nyt muita on...
mut asiasta aasin häntään, mikä siinä "uleessa" kaikkia niin kovasti rasittaa?? ku ei vaan tajuu??!!
ja myönnetään, syyllinen sun ärsytykseen... oon tartuttanut ton eräisiin henkilöihin ja nekin sitä käyttää... mut se vaan nykyään tulee , ja se on enemmän ku joku "siistii"... joku asia voi olla siistii mut sit ku se on enemmän ku siistii ni sit se on uleeta ( nykyään *pepsodent*)
selkiskö vai vieläkö ärsyttää tää kyseinen sana / asia ?
[q]domi, 12.1.2007 20:18:
On muuten vitun paha olla.
[/q]
Tervetuloa kerhoon. Liittymislahjaksi saat hatullisen paskaa. :C
Aika järjestäin joka päivä, näihin aikoihin, joku ihana naapuri pesee pyykkiä!
Työharjoittelupaikan eräs henkilö joka teettää kaikki likaiset työt ja kerää itse kunnian mutta loppuraportissa saattaa piileä ylläri, just wait.. ^_^
Se että tulee kouluun aivan turhaan eikä oo voitu ilmottaa mitään mahd. muutoksista...Opettajat omilla teillään eikä edes puhelimella saa kiinni Prkleen motivoivaa joo....*hmph*
Niin ja se et auton lukot oli totaalijäässä eikä niitä saanu auki..*justjoo*
en oo päässy etanoihin varmaan vuoteen ei ne ollukkaa ku mun lempibileet tittutaatana
Kun joka ikinen kuukaus joutuu mennä valittaa provikoiden määrästä kun laskettu väärin stana sentään ,V**tu sanon mä*hmph*
Aaaargh! Epäpätevä sisäinen viestintä ja tiedotus töissä. Luulisi että näin isossa valtion virastossa olisi päteviä viestinnän ammattilaisia. Mutta ei.
En tiedä mut sieraimessa se on
ärsyttää eräs helvetin nörttipaja ketkä ei vastaa emaileihin eikä niille pääse puhelimellakaan yhteyteen. olen tilannut puhelimen jo ennen se myyntiin tuloa tuolta paikasta. Nyt tiedän sen olevan myynnissä ja haluaisin tietää että millä aikataululla niitä on tuonne paikkaan tulossa. Tuolta niitä saa sata euroa halvemmalla kuin muualta niin en heti halua rynnistää esim Verkkokauppaan.
Saatanan nörtit. Joka päivä ärsyttää tää. Stna!
edit: vähä joutuu ottaa takas. Nörtit sitte soitti kuitenkin, ett luurit tulee ensi viikolla (*sydän*).
Naapurit ku meitä kuuntelee.....
[q]REivaaja, 22.1.2007 16:22:
---
SKENEINiina, 15.1.2007 13:25:
http://www.ttpb.co.uk/Imagepages/britneyspears.htm hyi saatana
---
[/q]
joop, yöks!!! kynitty broileri...