Mikä ärsyttää?
Se että lauantaille osuu just yhet bileet joihin niin kauheasti haluais päästä, mut ei pääse.
[q]RiD, 28.8.2007 13:39:
Tää perseily sylettää.
[/q]
tell me about it*dissaa*
Sunrise Avenuen vokalistin englanti.
"AI VIIIIL TE PEIN INSAIT MII!"
Vtu. Conehead, plz.
Kaikki, enimmäkseen arki. Kyl vkonloputkin ärsyttää kun tuntuu olevan samaa tasapaksua sekoilua koko ajan Eikä jaksais täällä koulussakaan istua.. Ainiin! Sinkkuna oleminen taas vaihteeks super *itun ärsyttävää!
ajattelemattomat ihmiset... joskus vois miettii et mitä sanoo ja mihin tilanteeseen... *toktok*
mut kaikki ei vaan kässää, onhan se ny taas huomattu!!!!!!
muoks: ja muutki idarit ketkä ESITTÄÄ et niit kiinnostaa mitä mulle kuuluu/ et ne välittää, vaikkei se niin mee... ARGH!!! *toktok* *toktok*
[q]_U, 24.8.2007 01:27:
---
sts, 24.8.2007 01:20:
---
_U, 24.8.2007 01:11:
---
hemuz, 24.8.2007 00:14:
Olin pariviikkoa sitten lapsenlikkana ja rahoja ei ole kuulunut vieläkään.
---
Tuskinpa sitä rahan vuoksi tehdään? Kyse on auttamisesta, ja se on itsekkyyttä alkaa vaatimaan vaatimalla rahoja palveluksesta.
Nimim. Tietyistä asioista ei kannata huudella julkisesti.
---
Siis työhön palkattu ihimen ei saa vaatia palkkaa.
Lapsen vahtiminen on työtä siinä missä muukin, varsinkin vieraille ihmisille.
Kuten jo aikasemmin sanoin vähemmän trollaamista ja piriä.
---
Ja sama jatkuu sts-moottorilla. Siis mitä ihmettä sä jauhat? Tosta vois jo vetää kunnianloukkauksesta kuunteluun kun leimaat minua noilla ala-arvoisilla douppijutuilla ja viittauksilla johonkin v*tun piriin. Herää jo!
[/q]
:DDD
Jeah, siks ne lapsetki tekee kenkiä vinkuintiassa riisikupilla, koska se on lähimmäisen auttamista ja joku onnekas porvari saa hyvät mokkasiinit.
Ei mua ainakaan pelota pätkääkään pyytää lähimmäisiltä jotain pientä korvausta jostain esm. koko illan vaativasta projektista jos sille päälle satun. Omia resurssejahan ja rajallista aikaa siinä tuhlataan.
Syö paskaa senkin kunniaton limanuljaska!
ps. Sue me.
edit: tän vammasuuden lisäks mua ärsyttää yks asia tällä hetkellä aika paljon muutenkin!
Tornadovaroitus Chicagon lähistöllä joka on sulkenut/sulki O'Haren lentokentän yöllä. huoh.
Se, että mun nenä on liian herkkä/tarkka hajuille.
[q]Annakins, 24.8.2007 00:01:
Joku ämmä, jolla on maailman käkättävin nauru, nauraa joka s**tanan ilta todella usein ja todella myöhään niin, että koko sisäpiha raikaa. Kyseessä on todellakin ihminen eikä esim. varis. Ja tätä on jatkunut nyt n. 2 viikkoa joka ilta.
[/q]
Käkättävä tai muuten outo nauru voi olla kerran kuultuna ihan hauska, mutta siihen se sit jääkin. Outo (varsinkin kovaääninen) nauru liian usein - ei voi kestää.
Edit: tarkoittaako tämä, että valitsen ystäväni naurun perusteella? *ding**nauru*
Äh ku on NIIN tylsää. Lomaa kaipasin ja nyt ku sitä on niin en kestäkään tätä tylsäilyä. Prkle!*igor*
[q]hemuz, 14.5.2009 10:29:
---
Goala, 14.5.2009 10:23:
Nuha kestäny prkl liian kauan..niisk...
---
Ettei ois allergiaa...
[/q]
En oo millekkäään allerginen, tietääkseni...
sari (verkkarimuija)
Se ärsyttää, että miten kaksi eri männäviikonloppujen tapahtumaa voikin vaatia ja antaa vieraille/vierailta niin eri verran. Toinen tapahtuma oli rento, aidosti "kavereille järjestetyt hyvät bileet", toiset taas liian pitkälti pakollisten kuvioiden läpikäyntiä, joihin joutui kaatamaan ihan sikana omia rahojaan muiden korjatessa suurimmat hyödyt Ja nyt ei kummassakaan ollut kyse kaupallisista bileistä.
[q]Hitchhiker, 22.8.2007 00:39:
Jaahas ja kirjotellaas taasen tänne, miten voi olla mahdollista että on näin 'tun tylsää. *kaivaaseuraavaaleffaahyllystäjatunkeesenDVDsoittimeen* *igor*.
[/q]
Jaahas ja se helvatan uni ei ole tullut vieläkään, nooh ei tässä aamuun ole enää kovinkaan pitkä matka. Seuraavaksi vois sitten kaiketi lähteä spottailemaan auringonnousua jonnekkin.
DNA:n aspa:
"Hei!
Soitathan asiakaspalveluumme saadaksesi PUK-koodin. Turvallisuussyistä emme luovuta sitä sähköpostitse."
Siis voi elämän kevät. Jos mulla olis tollon ollu toimiva puhelin, niin kai mä helvetti olisin soittanu sinne. jo! Mistä vitusta ne tietää sen enempää puhelimessa oonko mä se ihminen vai en. Ois nyt ees kysyny henktunnuksen loppuosan tai jotain sit sähköpostitse.
Aijoo, ja Welhon aspa:
Minä: "Hei, jostain syystä mulla toimii esim torrentit hyvin, mutta irkki ja http pätkii jatkuvasti."
Aspa: "Joo, tänne talon kohalle on merkitty että siellä on pihatöitä nyt, se johtuu varmaan siitä."
Argh, joo, varmaan menny piuha poikki just niin että osa porteista toimii ja osa ei. Tosin jos oisin ruvennu sille eukolle porteista selittämään, niin se ois varmaan luullu että oon jossain takapihalla
[q]Goala, 14.5.2009 10:23:
Nuha kestäny prkl liian kauan..niisk...
[/q]
Ettei ois allergiaa...
Päivitin eilen luurin softa, otin backupit niinkun kuuluu. Päivitin softan, kaikki meni ok. Rupesin palauttamaan backuppeja luuriin. Ainoot mitkä sinne loppupeleissä pääty oli kalenterin merkinnät ja osoitekirja. Kaikki viestit ja muistiinpanot ainaki hävinny jonnekin ja puhelin sekoilee enemmän softan päivityksen jälkeen kun ennen sitä. Vaikuttaa myös asteen verran hitaammalta. Kiitos Nokia!
Edit: luurina siis N73
[q]Janisa, 17.3.2008 21:03:
---
Steven Hoaks, 17.3.2008 13:40:
PERKELE!!! Onko se niin vitun vaikeeta
---
Itseasiassa ei.
[/q]
Kerrot heti millä ja miten
Pomo & maanantai. Ja vitun popuppi kun ei nää edes mitä kirjottaa.
Jaajoo, ja neljäkymppiä uuteen neulaan kun käsi ei ollu vakaa humalassa.
olotila tällä hetkellä. Myöskin suomalaiset mainokset.