Mikä ärsyttää?
Nyt koetellaan tämän tytön sietokykyä, yhyy!
Tuossa meidän pihan ympärillä on tehty melkein kuukauden päivät jos jonkinlaista katuremppaa. Välillä on tärissyt koko talo, kun ne on leikkineet kaivureilla jättikokoisella hiekkalaatikollaan. Pihasta lähtiessä ja pihaan tullessa on joutunut väistelemään ja rappusilla hengatessa katselemaan päälle nelikymppisiä työmiehiä, jotka nyt eivät mitenkään suunnattomasti maisemaa kaunistaneet.
Tänään aamulla oli kiva lähteä kouluun, kun työmaa oli siirtynyt kauemmas, toki koulureittini varteen eli jouduin edelleen väistelemään, mutta olipa pois meidän pihalta kuitenkin. Paitsi että samalla oli vaihtunut myös työntekijät, jumaliste siellä oli nuoria hyvännäköisiä miehiä! Tosi reilua, ne ei näy enää meidän rappusilta enkä oo vielä keksinyt hyvää syytä mennä viettämään aikaa tienvarteen. Missä ne on olleet tähän asti, miks ei meidän pihalla, häh? En ala! Yhyy!
Vois tietty alkaa vaikka pongailla lintuja "tai jotain", lainaiskohan naapurinmummo kiikareita
/edit
Pitikin unohtua haaveilemaan tähän koneelle, pussipastat paloi pohjaan sillä välin. Reilu maailma >:(
Aaro ja Eero vittu lopettakaa ittenne *toktok*
Yhden hemmetin puhelimen ostoon/hakemiseen meni puolitoista tuntia kun herra murphy astui ohjaimiin
Mut nyt on uusi puhelin.
Edit: vtun saatanan tavarantoimittajat jotka ei vttu vastaa meileihin vaikka laitan re-sendia päivittäin Missä on konekivääri kun sitä tarvitsee? Tai napalmi?
sonicstage, joka ei suostu purkamaan md:tä
Ei oikeestaan mikään juuri nyt (sori).
On tää enemmän ärsyttävä kuin :( asia, joten tänne.
Meidät piti vakinaistaa. Asiasta on puhuttu kuukausia. Nyt se ei ilmeisesti tapahdukaan. Voisko joku kertoa mulle miten mun työtä voidaan pitää "väliaikaisena" kun se on jatkunut >5 vuotta (4 eri ihmistä hoitanut) eikä se ole loppumassa 28.2.2008, jonne asti mun tämän hetkinen määräaikaisuus riittää. Noh, ilmeisesti määräaikaisuus jatkuu senkin jälkeen, se ois sitten 5 sopimus tämän viraston kanssa. Taidanpa laittaa meiliä liittoon.
Kaiken lisäksi kuulin juuri, että meidän tiiminvetäjätilanne on taas auki. No mut hei, voidaanhan me kahestaan tehä nää duunit seuraavan ikuisuuden.
[size=15]ARGH![/size]
[q]sapeli, 5.11.2008 15:49:
---
anthocyan, 4.11.2008 19:37:
Naapurit!!!! Hiton sniidari snobivanhukset!!! Argh!!! Kirjallinen varotus mukamas liian kovasta yöllisestä melusta! Pitäsköhän vaihtaa asuntoa...Tosi outoo, et Eiras pysty pitää sellasii bileit et oksat pois mut tääl etu-töölös ku kutsut muutaman frendin kylään ni heti tulee valituksia
---
Hyviä naapureita osaa arvostaa vasta sit ku niitä ei enää ole... Ja paksuja seiniä.
[/q]
Niinhän se kyllä on... Kumma juttu, että se on melkeen kaikessa niin.
Mä en ketä enää tota vitun idioottikämppistä! Haluun pois nyt heti!
[q]Hyzenthlay, 4.9.2007 18:57:
no muutto on kyllä jo suunnitelmissa, mutta mulla keittää niin pahasti nyt että räjähdän ihan muutaman päivän sisään. Tää tyyppi ei osaa pistää yhtään roskaa roskiin, ei tiskata astioita, ei sulkea ulko-ovia, ei sammuttaa valoja ei olla yöllä hiljaa... tiskasin äsken, ja nyt se sotki just kaikki kattilat. Parempi olis tiskata ne aika nopee tai heitän eitä kattilalla päähän
[/q]
Joo no kuule mulla on ihan samanlainen epeli mut tää yks tupakoi sisällä vielä kaikenlisäksi ja ei siivoa jne :D. Tosin itsekin kämppä haussa mut vielä ei oo löytynyt mut kai tässä nyt vielä jonkin aikaa kituuttelee :P.
laskentatoimi
[q]Miinapiina, 3.9.2007 20:43:
lahti työkkäri *sydän*
[/q]
Kyllä ainakin näistä isommista kaupungeista vain lahdessa on ollut aina TOOOOODEELLA paskaa ja evvk meininkiä. Verraten näihin muihin kaupunkeihin missä olen kyseisessä instansissa heilunut, Turku, tampere, helsinki.
Lahti on kyl </3 ihan tässä suhteessa muillekin kuin vain meille kahdelle usko pois vaan =P
[q]tiiplis, 4.9.2007 09:18:
---
Miinapiina, 3.9.2007 21:48:
--- maksukatkoksii ---
---
Niitäpä just. Maksavat kyllä takautuvasti mut eipä se siinä vaiheessa lohduta kun olet ollut esim. kuukauden ilman rahaa... Pidetään peukkuja et asia ratkeaa hyvin ja hyvin nopeasti.
[/q]
juu ei lohduta ei...
huomen niillä se kokous on ja ylihuomenna saa tiedon.
siihen asti saa viel jännittää et mikä on tuomio!!
yhen toisen foorumin "huoltokatkos" again... kestää 1-2h.. sama eilenki...
Tyrehtymätön nenäverenvuoto *toktok*
Joku voisi tulla ja laittaa mullekkin ruokaa välillä, nyt ei vain itseä jaksaisi millään viitseisi ryhtyä tuohon puuhaan ja pitäisi vielä siivotakkin mutta juuri nyt ei kumpikaan oikein jaksaisi kiinnostaa *nyyh*.
[q]Annakins, 2.9.2007 15:45:
Joku oli ilmeisesti käynyt käsittelemässä mun (jo muutenkin kovia kokenutta) pyörää sillä seurauksella, että lukko on vääntynyt eikä sitä saa auki.[/q]
Koska haet Specializedin kotiin? Se on hyvä pyörä vaikken ole nähnytkään, tai sitten siitä saa sellaisen.
[q]-Fuzzy-, 29.8.2007 20:48:
Joo totta... Itekki kyl ennen tuli tehtyy noin, mut nykyään kyl pystyn sanoo suoraan jos ei kiinnosta.
On kyl tosi raukkamaista tollanen. Pääsee itekkin vähemmällä ahdistuksella kun sanoo vaan miten asiat on.
[/q]
sepä se... ja ku vaikka kuinka vois olettaa että jos toisesta ei kuulu mitään, ni sitä ei sit vissiin kiinnosta, mut eihän sitä nyt ihan täys varma voi olla kuitenkaan et miten asiat on...
on vaan paha mieli kamun takia, ku tiiän kyllä ihan täysin miltä siitä tuntuu, tai ainakin voin kuvitella
nimim. kokemusta on
muokkail... nii siis yllättävän moni toimii noin, itellekin tollassia vammakaloja on sattunut kohalle liian monta. mutta onneks on niitä, jotka osaa sanoo sit suoraan, tavalla tai toisella....
Kaikki, ihan kaikki.
se et mun työt ei jatkukkaan ku ehkä vasta tammikuun alussa...
Vittu niit töitä olis kyllä mut se saatanan päällikkö on niin vitun ahne paska et pakko on pantata tunteja et saa 2kk palkkaa vastaavat bonukset loppuvuodesta....
me ollaan tehty yli 100% tulosta nyt pitkän aikaa! Kyllä rahkeita olis mutta...
Piti eilen taas mennä hitsaamaan niin epämääräisissä asennoissa....
Nyt selkälihakset täysin tukossa ja lisäksi toi perhanan sormikin taitaa tulehtua >.<