Mikä ärsyttää?
[q]Epailija, 7.1.2009 16:33:
Ensinnäkin siinä ollaan jo niin sivussa toisen ajolinjalta, että edes rekkojen tehopitkät eivät juuri häikäise
[/q]
no kyllä se minua vaan häiritsee aika saatanan kummasti, kun uusien autojen pitkät sohottaa silmiin siinä pätkällä pimeässä vaikka kuinka katsellaan siihen oman kaistan oikealle puolelle /eteenpäin. Rekkojen valothan on musta aika laimeet mitä nyt sitä on niin paljon isommalla alueella.
Päivät, joina ei pysty nauramaan itselleen.
et pitiki mennä pelleilee tän jalas olevan pienen talvi-ihottuman kanssa ja rapsutella sitä. Etenki saunassa harjalla. No kaipa tuo katoo tuosta muutaman viikon päästä
Krapula Olipa eilen hieman pikkujouluja.
Tänään kyl kuumottaa ihan kaikki, jopa sellasetkin ihmiset joille ei halua vastata*nauru*.
tää vitun 512/128 mistä joudun kärsimään pahimmassa tapauksessa yli viikon. Vittu miten voi tökkii kaikki niiiiiiin saatanasti. tahtoo jo sen 2M/728:n
hiekkojen putsaaminen lehtipuhaltimella
ei yhtään tehokkaampaa keinoa katupölyn lisäämiseen?? *toktok*
[q]SillyRabbit:
Se ärsyttää, kun asuu Vantaan metsässä (mutta vain väliaikaisesti!!!), niin pitää lähteä bileistä alkuillasta, et ehtii junaan ja bussiin. Kivat Vantaan ja Helsingin julkisten kulkuneuvojen yöliikenteelle!
[/q]
mäkin asun vantaalla ja kyllä mä saan aina vkl bilettää ihan rauhassa pilkkuun asti ennen kun tarvii mennä yöbussipysäkille.. ja usein joutuu viel n.10min oottaa bussia et kyl ainakin mie pääsen vantaalle bileitten jälkeen ihan kevyesti.. riippuu varmaan vähän missäpäin vantaata sit asustelee...
arkipäivisin vika bussi lähtee klo1.15 mut silloin usein jään stadiin yöksi tai tehhään kimppakyytejä niin pääsee silloinkin tanssahtelemaan loppuun asti jos siltä tuntuu..
Kaikki.
[q]Bio, 16.10.2009 13:34:
Ensin vilkku, sitten jarru ja lopuksi käännös. Mikä vittu tossa on vaikeeta noudattaa!?
[/q]
onko väliä kuinka pieni tauko pidetään noiden välillä? =P
Huomaan itseni aina kaistaa vaihtaes laittamas vilkun n. 0.5s ennenkuin alan siirtymään toiselle kaistalle
ei tää sinänsä ärsytä muutaku hyvin harvoissa tilanteissa mut muistin taas pitkäsä aikaa jo muksupana hankitun loopin numeroiden sanomisessa. Jos en ajattele ollenkaan kun lasken numeroita vaikka nollasta ylöspäin kun pääsen 79 ja pitäisi sanoa 80 niin sanonkin 50 ja jatkan siitä eteenpäin taas kunnes päästään 79 jonka jälkeen sanon 50 =P
Flash player EI VITTU SUOSTU ASENTUMAAN FIREFOXIIN! operalla ku yrittää yhtä videota kazantipista katsoa joost.comista niin saatana 1-2fps ei oikeen riitä mulle
enkä löydä nyt asetuksista että mikä vittu on vikana
siispä katson tuon IE:llä =P
Joo tää on vanha. (ku näistä tisseistä keskusteltiin) :P
http://media2.big-boys.com/content/images/bbpics/pic0897.jpg
Mun jatkuva yskiminen *grr**igor*
Se kun tulee spämmiä jonka lähetyspäivää on manipuloitu että se pitää sitten kaivaa jostain vuoden takaisista arkistoista
IHMISET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[q]Hyzenthlay,
kaikista hehkein synttäritoivotus on "hyvää syntymäpäivää"
[/q]
Entä mitenkäs paljon mieltä lämmittää joulukortin laitaan raapustettu, kryptinen
H.U.V.?
tää levoton syljeneritys vkl jäljiltä vieläkin.
niin ja tähän 6h uneen tottumattomuus. haukotuttaa mut perkele olisin mä voinu ton 4-6 välinki nukkua. Nytku menee takas tohon sänkyy ni tulee salee uni ja oon ihan vitun kuuppa turvoksis ku herätys pärähtää 50min päästä soimaa =P
nää vitun spasmiset darranykimiset etenkin käsissä ja nyt näemmä vähän jaloissakin.
Tän vitun suvun akkojen hamstrausinnostus. Ei saatana ku vinttikomero ihan täynnä ja vielä pitäis survoo kamaa naapureiden komerot lainassa ja mökillä ulkorakennus täynnä tavaraa mökistä puhumattakaan sitte vielä joku 20000m^3 vetävä riihi täynnä tavaraa ja vielä vanha navettaki.
Niinja toi ei oikeastaan ees ärsytä vaan vituttaa niin suunnattomasti!
jaja se vituttaa aika railakkaasti että huomaa itsessään noita hamstrauspiirteitä niin paljon.
Maljakot ja lamput sun muut lasiset ja keraamiset koriste-esineet on ihan kivoi joo mut ku niitä maljakoita on jo 70m^2 kämpässä n. 50kipaletta muista romuista puhumattakaa ni alkaa mennä se hienous ku olohuoneen pöydällä on 3 lamppuu ja 5maljakkoo ja vielä ku jotain 1,5m^2 kohden on yks lamppu ni ei saatana. VITTUWHINEKRUIIKS.
Tässä taas tämänpäivän siivousvitutusavautuminen