Mikä ärsyttää?
se kun on niin peruslaiska paskavässykkä
Jotkut erinäiset maailman turhimmat asiat ja se kun joku tuntematon tulee tökkii ja repii letistä jos semmonen joskus sattuu olee sekä jos joku tulee kyselee jotain ku minä oon irssimässä tai vastaavaa koneellain. Menin kerran tirvasee yhtäkin tuttua silmäkulmaa ku tuli tökkii koulussa mun penkkii ja sano et noni tunnille siitä, vaikka tiesi että ei mulla mittee tuntii ollu*hih* Sit samantien semmoi 3 minuutin aanteekspyytelyputki johonse sitte sano että sain mitä ansaitsin. Viikon päästä näin sen sitte ekan kerran ni sen silmä oli ihan musta oli kyl epätodellisen näkönen.
[muokattu 8.11.2002 09:14]
Kun väitän aina vastaan oli asia mikä tahansa*mur* ja teen sen ihan huomaamattani, kunnes joku taas siitä huomauttaa tai huomaan vähän ajan päästä itse asian
kaverini joskus sanoi minua Mr. Negative Maniksi ja tunnuslause on "Mä en tykkää ku mä en tykkää"
eli joo ärsyttää ku kaikki ärsyttää
Kun en jaksa/viitsi/osaa etsiä omia vastauksia, vaan pitää ottaa kaikki valmiiksi pureskelluista teksteistä.
[muokattu 18.2.2003 15:53]
[q]akir0, 17.11.2006 21:41:
Toinen vanhemmista menehtyy ja omistusasunto on tietysti puoliksi heidän. Asunnosta perimme veljen kanssa 50% puoliksi, eli mulle 25%. Tuosta sitten 10% perintöveroa. Ja tietenkään en tuota osuutta voi muuttaa mitenkään rahaksi.
[/q]
Otan osaa.
tuo tulityökurssin koe. Saatoin feilata kun rupesin kelaa et ei nyt saatana kaikkiin kysymyksiin voi vastata "kyllä/oikein"
streitit ihmiset...
Se, etta pitais menna taas pomon ovelle koputtelemaan, mutta bassolta tulee muka koko ajan niin hyvia biiseja, ettei tuu nostettua persettaan ylos tasta penkista.
tänään: kaikki
Että siivoominen on mulle niin saatanan vastenmielistä hommaa. Etenki ku näin tulin porukoil käymää ni tunnin oottelun jälkee napsahti imurointi, lattianpesu, mattojen pudistelunakki ja voi saatana ku rupes taas väsyttää ja borettaa. Hienoja nämä psykosomaattiset oireet <3
Turhautuminen *toktok**dissaa*
Kun on humalaisille ihmisille kuskina ja sitten halutaan keskustaan ja todetaan että joo me jäädään tähän=torille bussikaistalle bussien perään. Siinä kattelen et joo tähän voi jättää ku ei tuu nyt autoi takaata ni ku auton pysäyttää ni SITTE aletaan vasta selvittää mun kanssa että tarttetko sä autoo huomenna ja mitäs muuta suunnitelmaa. 5-10s kesti ja huusin vaan et menkää nyt helvetti ulos!
Mua kiinnostaa ihan vitusti pysähtyä keskelle katua juttelee että mitäs nyt huomenna on suunnitelmissa
oon nyt nukkunu yhteesä max 2h ja ei vittu vaan tuu unta. Helvetin hermostunu olo. Tästä saamme kiittää kuningas alkoholololia
Mua ärsyttää ihmiset jotka törttöilevät liikenteessä. Näen joka kerta punaista kun törmään sellaisiin ihmisiin..*kivatsulle* hermo menee varsinkin liikennevaloissa..*pahis*
Tosin tässä sitä puhuu neiti jolla ei ole korttia vielä.. että saas nähdä millainen kuski itse olen..
Tämän hetkinen krapula.
[q]Freja, 16.9.2008 09:15:
Jotku ihan vitun hämärät uudet säännöt töissä. WTF sanon minä. voi vittu, WTF.
Noh. Ei oikeestaan koske mua, mut ei täs voi muuta ku ihmetellä. Eikä kukaan kerro meille mitään, että miksi näin tehdään.
Tiimipalaveria odotellessa.
[/q]
"me ollaan visioitu tää hyväks ratkasuks ja tää on toiminu muissaki firmoissa hyvin"
Vituttaa niin huolella että kaupoista ei enää löydy Cookie bits pussei. Ne oli niin saaaaatanan hyviä. Löytyy vaa jotain sekundaversioita siitä missä on laitettu sekaa jotain vitun M&M karkkien palasii sinne sekaa
En osaa kiivetä, tai painan liikaa. Tai molempia.
Lisää treeniä siis.
Töissä meni pitkäks. Just ku oisin mielelläni lähteny ajoissa kotiin. Ja nyt ei tuu enää unikaan. Jeij!
[q]kinderi, 18.3.2010 22:31:
---
Tero*, 18.3.2010 22:28:
mietis uudestaan mitä mä sanointosssa
---
..niin? Jos nyt oikein ymmärsin niin sua ärsyttää kun kaveris maksaa muijansa matkan..?
[/q]
ku se halus avioehdot ja kaikki.
mut hyvä akka ku haluu avioehdot ja sen jälkee nakittaa ukon kustantaa matkat =P
Mun rahat on mun rahat mut sun rahat on meiän rahat. kuka mul täs nyt tuleekaa kummasti mielee =P