Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Yks *#!! luuseri joka ei maksa velkojaan

Se, että kämppis on jättäny ajastetun herätyskellonsa soimaan lauantai-aamuksi ja on itse jossain muualla. Ja ovi lukossa. Huoh.

miksi, OI MIKSI meidän opetussuunnitelmaan on sisällytetty tää s-tanan sosiaalipolitiikan kurssi?! Kiva kun pitäis tehä tää typerä tehtävä enkä saa sitä tehdyks kun aihe on niin kiinnostava, matskua uupuu (kokonainen kirja) ja meinaa melkeen ymmärtää mitään ees tästä

[q]sapeli, 16.7.2007 16:01:

No mut eiks toi ollu siinä mielessä ihan hyvä että se järjesti sen päivän vapaaks? Miten yleensä noi tommoset hoidetaan jos toisella sattuis olemaan töitä?
[/q]

sulho tietää näistä polttareista ja ois pitänyt morsion kotona.

niin hyvä päivä melkein oli meneillään ja tietty yks puhelu pilas senkin sitten! prkl! *grr**senkin*

[q]sapeli, 16.7.2006 00:27:
Eli kyseessä todella on vaan jokin historiallinen jäänne jonkun mielivaltaisesta päätöksestä "tämän saa tehdä mutta tätä ei, ihan vaan koska minä sanon niin".
[/q]
Entä kädenpuristus? Voiko sen jättää virallisissakin tapaamisissa pois, koska se on vain jonkun joskus mielivaltaisesti päättämä asia että niin kuuluu tehdä?*vink*

ku oon näin vitun huonosti ja vammasesti rakennettu.

Yläkerran ukkeli
Mä meen kohta näyttää minne se pora uppoo prkl

[q]kilobitti:
---
Unity(f):
Kun ovessa lukee ”ei mainoksia kiitos” ja sitlti niitä tipahtelee kokoajan....*ding**piru**hmph*
---

Ihme ja kumma, mun lappu toimii 99% varmuudella. Aiemmin pizzalappuja tuli parhaimmillaan 3-4 päivässä...*igor*
[/q]

Hyvä jos mitään lappusia saa keskiviikkosin vaikkei mitään kieltoja ole

[muokattu 21.10.2003 22:21]

se kun toi yksi tyyppi tuolla töissä ei pysty hoitamaan
tehtäviään kunnolla ja sit kuumottelee mua sen takia!

Se et pitää mennä huomenna töihin. Mut onneks on iltavuoro : ) Ja jostainhan se raha on saatava.

no ho :/ mä menin ihan maksamatta metrolla töihin. Toivon mukaan se lippu nyt on olemassa ja kelpo, vaikka se ei ole fyysisesti läsnä :D

Ei oo tullu siivottua vaik 4 päivää on jo pitäny. Oon mestari pitämään itteni niin "kiireisenä" ettei muka oo aikaa koskaan siivota. jep jep..

[q]domi, 20.1.2007 18:15:

[/q]

Aina sä jaksat piristää

Mua todellakin ottaa päähän se, että AINA vähintäänkin yksi asia on kateissa!!
..itseäni en ainakaan tähän mennessä ole kadottanu

Pirun katit, mä haluisin nukkua ni nää juoksee saatanallista ravia ympäri kämppää ja tiputtelee kaikki kamat mennessään lattialle!

mun autoni on paska. / paskana.

sain eilen viimeinkin jo kahteen kertaan tilaamani
anthony pappan "resolution" -kokoelman... MUTTA
siitä puuttuikin se ensimmäinen levy! (kyseessä
siis on kolmen vinyylin julkaisu).

toki laitoin jo asiasta reklamaatiota levykauppaan
ja varmaan homma hoituu ihan suosiolla, mutta
vähän ärsyttää kuinka ton yhden fakin levyn kans
on joutunut säätämään!

enpä kuitenkaan anna tämän vastoinkäymisen pilata
muuten ihan mukavaa viikkoa ja ihan lupaavaa
viikonloppua :P

EDIT: toi puuttuva levy on lähetetty tänään! :)

Meidän asunnon sauna efekti*hikoil**grr* Kämpässä ei saa ees nukuttuu saatika muutenkaan olla ja ei auta vaikka on ikkunat auki, mutta kun ilma ei kierra. Kesä on kyllä ihanaa, mut jotain pitäis tehsä et sais asunnon inhimillisemmäx*joo*

Kun sattuu olee kavereita jotka on aina niin VITUN VOIMAKKAITA ku ottavat möykkäöljyy ja kun ei edes tiedä esittääkö se vai ei.
Kun on niin huono kuullun ymmärtäminen ettei aina jaksa edes kysyä, että ”niin mitä sanoit” joka lauseen jälkeen, kun toinen kertoo jotain ei niin tärkeää.
Kun on niin laiska ettei jaksa tuossa tilanteessa sanoa että puhuppa lujempaa.
Kun on maha sekasi 24/7 ja tiiä mistä safkasta se johtuu.

O