Mikä ärsyttää?
aaaaaarrrrrrrrrrrrggggggggggggh
blää blää blää blää blää....
[q]KD, 26.11.2005 10:12:
Ihmisten itsekeskeisyys
[/q]
En ole ikinä yksin. Olen aina itseni kanssa
Eroon turkiskuoriaisista! -projekti
vitun öyskääjät... paree pysyy poissa mun silmistä. En vain vittu jaksa kuulla "se öyskäs ja se öyskäs ja se ja se ja se"... vittu pysykää himoissanne öyskätkää siellä ihan vitun sama, mut älkää tulko bileisiin pilamaan muitten iltaa + saattaa bilejärkkäri huonoo valoon ravintolan kanssa. kohta ei oo paikkoja joss pitää bileitä kiitos teijän vitun kusipäitten jotka ette osaa edes vetää kohtuudella vaan aina pitää mennä äärimmäisyyksiin. haistakaa paska ja hyvää huomenta.
ihana aamu
Sellaset ihmiset ketkä vetää nupin täyteen ja menee tuopin kanssa riehumaan tanssilattialle....
Kaikki!! niin mont asiaa skitsoo pään sisällä et oksat pois...*grr* en ees pysty sanoin kuvailemaan miten mä vihaan joitain asioita! ! !
Minna, mun duunikaveri.
Vois hyppää kaivoon...
Jos kykenisin niin poistaisin väkivaltaisesti kaksi olentoa tästä universumista.
Crazy-frogin ja George W. Bushin*lmao*
[q]Fresia, 25.11.2005 12:17:
-clip-
[/q]
Vitun idiottimaista toimintaa, hyvä että oot kunnossa.
Tollaiset vois ampuu jotka tollaista harrastaa.
voima*hali*
kun on koko päivän haaveillu että tekee spagettikastiketta ja pitkiä makarooneja kun pääsee kotiin niin joku piip on syöny mun jauhelihapaketin.
Joten tänään on broisku päivä
SAMPOV***NPANKKI!
- Viimekuun 26 päivä maksoin sähkölaskun jonka toi nettipankki veloitti kahteen kertaan. (ei näkyny vantaan energialla viellä tänäänkään toi tuplasuoritus vaikka se meni samanpankin tilille.)
- Samoin vuokra tuli maksettuu viimeinen päivä ja sekään ei viellä näy vav:lla
- Käsittelykuluja viimekuulta oli 16e!
- Visa electronilla pysty näköijään vinguttaa tilin -25 euroon. Onneksi toisella tilil oli rahaa et pystyin itte korjaa tilanteen.
- Nyt en pääse lataa puheaikaa kolumbuksen liittymään sampopankin tunnareilla.
- Samoin kelan sivuille en päässy sisään.
Ainoo mikä lohduttaa on se että tän kuun jälkeen toi tili on historiaa ja sit olen op:n asiakas.
Tämä topik vähän ärsyttää....on aika turhanpäiväistä etsimällä etsiä ärsytyksen aiheita
[q]Karvinen, 24.11.2005 12:38:
Tää mun kone. . se oikee huolella vittuilee mulle. yritän tallentaa juttui D asemalle mut vittu väkisin se tunkee ne C:lle . . prkele *eikä* vittu tää on kunnon jälkijuna paska tai sit mä en vaan tajuu!
[/q]
Muaki rupes ärsyttää toi. Nyt oon saanu tallennettuu aika hyvin kaikki jollekin muulle asemalle kun C:lle. Joissain ohjelmissa sen tallennusosotteen saa muutettua vaan, jos valitsee customin tai advanced siinä, kun se kysyy millasen tallennuksen haluaa.
Mikäköhän mä oon mitään neuvomaan, kun en itekkään noista paljon mitään tajua
Tää mun kone. . se oikee huolella vittuilee mulle. yritän tallentaa juttui D asemalle mut vittu väkisin se tunkee ne C:lle . . prkele *eikä* vittu tää on kunnon jälkijuna paska tai sit mä en vaan tajuu!
Se et kissa tuli herättää mut tänää kymmenen aikois.. tosin eilen se herätti jo ysilt... mut unta oon saanu vast joskus ehkä kolmelt ni eipä montaa tuntii o taas nukuttu..
[q]innae, 21.11.2005 07:35:
Pienoiset nukahtamisongelmat.
Väsyttää, muttei saa unta. Tätä on jatkunut jo vähän pidempään :(
[/q]
Sama ongelma... kun lukee sängyssä illalla niin silmät painuvat väkisinkin kiinni, mutta saman tien kun sammuttaa valot niin on pirteä kuin peipponen.*grr*
se kun herää kattoo ulos.. jes pimeetä oon heränny kerrankin aikasin ja kattoo kelloo et se onjo niin paljon et aurinko on jo laskenu *grr*.
Myös se ärsyttää että mun kämppis on piiloittanu mun känän ja sotkenu mun puolen kun mä oon ollu poissa.. hittoako ees täällä hilluu pysyis omalla puolella.
sitten ärsyttää se ett "saako nimee listaa, lainaatko narikka massii, onko sulla btw massii ja maksaa toisen puolesta velkoja ja toinen on sanonu et 15e ja maksan ne ja sitten tää sanoo vain et se oli 10e... eli mä häviin taas 5e ja toinen melkein nauraa oma mokasi. no haistakoot huilun. tämä muistetaan.
Ihmiset, jotka...
-eivät käytä heijastinta pimeällä
-eivät erota tuoppia/kahvikuppia/lasia stögiksestä
-eivät ymmärrä, ettei ravintolassa saa ihan kaikkea tehdä (pikkujoulut <3). Vai tulenko minä oksentelemaan ja käyttäytymään johonkin toimistoon, tai pankkiin vaatimaan että he antavat mulle 500e, koska minä olen heidän asiakkaansa.
-eivät ymmärrä ettei kyypparin/tarjoilian persettä voi noin vain puristella jos mieli tekee.
-eivät käytä suuntavilkkua autolla ajaessaan.
-tuovat ne hellyyttävät taaperoisensa kauppoihin itkemään ja rääkymään (on niitä hyvin käyttäytyviä taaperoisia myös, en kiellä).
-rikkovat pulloja jalkakäytävälle. Kiva käyttää koiraa lenkillä.
Ja se, että mua ei väsytä taaskaan, ja pitäisi koettaa keksiä päätös yhteen asiaan :(
[q]Vertina, 19.11.2009 17:15:
Mikä se sellainen aine on? Pitää varmaan kokeilla ^^
[/q]
Wikipedia sanoo "yksi suosituimmista rohtokasveista, jota käytetään vilustumisoireiden ja ylempien hengitysteiden tulehdusten hoidossa. [...] Joissakin tutkimuksissa auringonhatun sisältämien polysakkaridien on todettu lisäävän vastustuskykyä, mutta tutkijat eivät ole tästä yksimielisiä."
Löytyy isompien markettien luontaistuotehyllyistä (saattaa olla myös nimellä Echina). Sitä pistät joku parikymmentä tippaa veteen ja vedät huiviin. Kuulema toi vaikutus on parempi jos tota ottaa välittömästi ekojen flunssaoireiden jälkeen muutaman kerran.
Herään jatkuvasti tuntia ennen herätystä odottelemaan herätyskellon piippausta... Muutenki on liian vähän nukkumisaikaa, prkl! Lisäks ärsyttää se, että viikonloppu on aina vaan sen 2 päivää.