Mikä ärsyttää?
ärsyttää että ajattelen ärsyttäviä asioita oikeen ajattelemisen ilosta. ja yritän olla ajattelematta ärsyttäviä koska se ei oikeesti ole iloista kun ärsyttääää
ärsyttääää aaaaaaaargh
exän käyttäytyminen, on muka ni hyvinvoiva mut tiedän että sit sattuu...
oikeastaan koko sen ihmisen olemassa olo ärsyttää...
sit duuni ja vähän kaikki...*kivatsulle*
[q]Saara:
---
tulppaani:
Duunivuoron jälkeinen olo: Hirveä rasvan löyhkä, rasvainen tukka, hikiset sukat jne...*dissaa*
---
Onneksi olen töissä kukkakaupassa, aina kotiin lähtiessä tuoksun kukille
[/q]
Sinä onnellinen, mä tuoksun yleensä eritteille, olen hoitoalalla
mäkin haluan tuoksuu kukkasilta ja perhosilta
Ihmiset jotka väittävät olevansa aikuisia mutta käyttäytyvät kuin uhmaikäiset lapset*dissaa*
Taitaa jäädä näiden tyyppien kanssa opinnäytetyön tekeminen tähän.
[q]Avernian:
Tapoitko sen, vai eikö se vaan enää ärsytä?
[/q]
... :) go figure.
Se on vitun ärsyttävää, että joillain tuppaa olemaa tapana hakee vähä äksönii elämää luomalla junttidraamaa, jos o menny kaikki putkee liian kauan.
Ihmiset selviävät mistä tahansa ongelmasta - mutta ei ilman ongelmia.
- Joku Joskus Jossain
[q]Cera:
[o]sisko.[/o]
[/q]
Noin.
Mul on mun kaverin kissat hoidossa sen aikaa et se löytää itselleen kämpän...nää kissat valvottaa mua öisin juoksemalla hirveetä rallia ja niiden reitti kulkee mun sängyn yli missä nyt sattumoisin yritän nukkua...sit nää kissat on tottunu siihen et ne saa olla pöydil...mua oksettaa ajatus et ensin ne käy hiekkalaatikol tekeen tarpeensa ja sit ne tulee pöydälle mis mä teen ittelleni safkaa. Eikä tässä vielä kaikki..ne roikkuu mun satiini verhoista kynsillään...nyt ne on ihan reikiä täynnä ja kaiken tämän lisäksi ne terottaa kynsiään mun sohvaan. Tykkään hirveesti kissoista mut nyt multa kyl alkaa meneen hermot...*piru* et tällasta....*hahjust*
KAIKKI!!!!*taputapu*
Ärsyttää asia jos toinenkin...enimmäkseen kaiken maailman paskan jauhaminen ja asioden kiertely...Jos jollain on ongelma jostain ihmisestä tai muusta asiasta siitä puhutaan ja puhutaan mutta ei asian omisen/omaisten itesensä kanssa*dissaa*
Ja sitten ihmetellään kun on välit joka suuntaan rempallaan.Jos kaiken maailman asiat selvitettäisiin kerta heitolla ei olis mitään epäselvää kenenkään fiiliksistä yleensä...
Se on kai asia mikä on mahdoton toteuttaa...*huokaus**uuh*
[muokattu 4.5.2004 00:15]
[q]Lene:
Minä taas.
[/q]
Mikä sua nyt noin?
Jätitkö lenkin väliin vai mitä? ;)
typeräpaskainhottavaviirus on varmaan vallannut kotikoneeni ja en osaa tehdä sille mitään. ÄRSYTTÄÄ.
[q]hyperventilaatio:
Vitun aamuvirkut.
nimim. tänäänkään en nukkunut duunista ku 1.5h pommii
[/q]
pääsin sun tappolistalle
Nukkumaan kello 00:30 herätys 05:45.
Itse olin täysin yllättynyt, että heräsin
jopa kelloon (ilman torkkua) ja pirteänä kaikenlisäksi,
mutta voi elämä tätä tämänhetkistä väsymyksen
määrää
nimim. toivoo, että olisi nukkunut pommiin
kevät-väsymys...
[q]UnityF:
turhat topikit...
[/q]
eikaine nyt niin pahoja voi olla*hih*
ei voi haittaa elämistä*vink*
kokemuksella puhuu turhista topikeista*uuh**nauru*
[q]diezel:
sana ihku, voiko tyhmempää/ärsyttävämpää sanaa enää olla ?
[/q]
voi. esim. IHQ-PLURISTUS
Alko ärsyttämään kun olin viime yönä tosi väsynyt mut ei vaan uni tullu. Sydän vaan hakkas miljoonaatuhatta ja sit muutenki tuntu et sätki melkeen kokoajan. Tosi hassu olo. *täh* Ihan ku ois jotain hiton vierotusoireita tai jotai. Tosi hassua sinänsä koska en ees polta enkä mitään. Kahvista toki vois johtua mut miks unisena tekee mieli kahvia. *täh* Ärsyttää.
No vittu ku en ny tiä ärsyttäkö mut ainaki vituttaa yli kaiken ku on se ny saatana vittu ku vituttaa. Puuh.
Viralliset puhelut! Siis voi elämä et ärsyttää ku pitäs soitella et pääsisinkö työharjottelijaks. Ottaa niin pal päähän ku alkaa aina sanat menee sekasin eikä osaa antaa itestään minkäänlaista pätevää kuvaa. *kivatsulle**dissaa**hikoil*
Robottimaiset työntekijät..