Mikä ärsyttää?
[q]Hyzenthlay, 18.9.2007 23:09:
---
pirpeli, 18.9.2007 09:22:
---
crissy, 18.9.2007 09:14:
Ilmeisesti yläkerran naapuri.. Mr./Mrs. Remonttireiska..
Kiva kun hää alkaa poraamaan siinä kaheksan aikaa aamulla.. kuulostaa samalle ku porais iskulla samas huonees... Muutenki 2pvää ollu kauhee kolina siellä ja rapussa..
Kivasti likkaki aamulla paniikissa huus ku toi poran ääni kuuluu niin lujaa..
---
Vaikka mäkin aina valitan tämmösestä, totuus on, että kerrostaloissa hiljaisuus on 22-07.
---
tässäkin talossa on varmaan 100 remonttia vuodessa. Vaikka itse tiedän, että hiljaisuus on tuolloin, en ymmärrä mikä helvetin pakko on alkaa just 7 jälkeen poraamaan hauska naapurin herätä esim. vapaapäivänä tollaseen. Ehkä mulla on vaan vitutuskerron kasvanut tohon remppaamiseen, mutta mun mielestä tollanen on täyttä haistapaskailua naapuria kohtaan :s
[/q]
Rakennus, saneeraus, remontti, ym firmat tekee duunejaan pääsääntöisesti välillä klo. 7-16.
Jos jokaisella työmaalla jossa voi olla naapureita, äijät seisoskelis ensin pari tuntia hissukseen, ei duunit oikeen etenis. Ja sit kun ne duunarit villasukka vasaran ympärillä kymmeneltä varovasti alottelis, tulis sinne oven taakse kumminkin joku vihainen yötyöstä tullut avautumaan :(
Okei, fiksu duunari varmaan alottelee aamusta niillä hijasemmilla homilla jos vaan voi. Mutta moni työ kuitenkin alkaa sillä vanhan pois piikkaamisella ja repimisellä, niin ääntähän siitä tietysti lähtee.
Järjestysmääräyksiä vois tietysti muuttaa niin että hijaisuus kerrostaloissa olis vaik 22-10.
bassoradio särkee
just nyt alko ihan kauhea stressi...et oksat pois
Ärsyttää etten enää muista mitä tänne piti kirjottaa.
[q]ianna ei anna!, 19.9.2007 11:56:
Toi hemmetin jatkuva vesisade ja perhanan kosteus+harmaus aaaaaaargh
[/q]
don't worry, eihän tässä oo enää kuin noin 6 kuukautta niin ilmat "saattaa" parantua hieman
[q]*jasmine*, 18.9.2007 23:21:
ihmiset jotka loukkaa tahallaan ,vaan että toista sattuisi
[/q]
Mä luulin kokoajan ett päivä on menny super nopeesti ja kivasti, kun kattelin tietokoneen kellosta kokoajan aikaa.. Mutta eihän kello oo kun vasta jotain yli 2*igor*
On se nyt saatana jos ei 10 tuntia perse homeessa toimistolla istumista ala riittämään varsinkin kun siitä on käytetty mulle relevanttien asioiden kattamiseen noin 15 minuuttia. Meitsi lähtee kyllä kohta bisselle, muut voivat vaikka vetää itsensä jojoon.
Vtu.
Miehet
Työ
Koulu
Miehet
Rahan puute
Miehet
Se että tää paska vehje ei toimi. Quiktime logoja ympäri näyttöä ja ykskää video tai mikää liikkuva kuva ei täs mozillassa näy !!!!!!!!!!!!!!!!!! STNA *grr**dissaa*
Päikkärit veny vajaa 7tuntisiks ja nyt eituu uni.
:(/)O(
Mesta.*dissaa* Kuka helvetti tonkin on taas keksinyt?*hmph*
[q]sapeli, 21.9.2007 08:12:
PS: bussista ei edes löytynyt reittilistaa, ainoastaan aikataulut milloin lähtee päätypysäkeiltä.
[/q]
Onneks päästi sentään oikeella pysäkillä
Mä oon kanssa joskus menny siitä ohi vahingossa, kun menin väärällä dösällä ja piti mennä kyläilee tutun luo joka asu siinä välimaastossa.
Kauheen kivaa, kun ei ollut rahaa millä maksaa itteni takasin.. onnek syks ihminen dösäpysäkillä anto silloin rahat seutulippuun*kiittel*
Mä en osaa käyttää rahaa fiksusti.
[q]Jago, 21.9.2007 11:54:
unohdin työkengät himaan... nyt joudun olla kokopäivän lenkkareilla*nyyh**toktok*
[/q]
siel ei viitti olla sukkasilla?
tää ei vaa oo ollu mun viikko :(
vittumaiset ihmiset!
haistakaa paska!
[q]Usrat Nenivräj, 22.9.2007 00:19:
vittumaiset ihmiset!
haistakaa paska!
[/q]
Chill beibe :)
se et mä oon niin käsi tän Imacin kans!! en saa postettua esim iTunesista biisejä..
[q]TuuliT, 27.11.2006 20:14:
valheelliset lupaukset, vastuuntunnottomuus, vittumaisuus, viinan juonti (niin varmaan), virheliikkeet, vastoinkäymiset, vosut, varastaminen, vihaisuus, valokuvat, vakiintuneet tavat, ja niin monet, monet asiat tänään. ÄRRR
[/q]
V for Vendetta?