Mikä ärsyttää?
FLUNSSA!!!!! Menee kaikki suunnitelmat päin *piip*! *grr**grr*
Kaukosuhteet johon tunnun ajautuvan vakisinki kokoajan vaikka en tahtois :F
Hirvee flunssa tänää päällä*dissaa*
prkleen mopoautot..
maahantuojan mukaan mopoauto on Suomen turvallisin ajoneuvo.. mitä vittuu :DD yleensä kolarissa mopoauto menee lunastuskuntoon ku henkilöautolle tulee pari naarmua
sit ens vuonna uus lakiehdotus nostais mopoautojen ikärajaa (vaan) vuodella
eli silti niit kakaroi ajelee päin helvettiä liikentees.. onneks kortin hinta sentää nousis, joten se hiukan vähentäis määrää..
prkleen mopoautot..
Luuli taas että tuloopi hyvä tili näin vuoden loppua odotellessa niin eikö **ttu verokarhu taas lohkassu ison palan pois jo muutenkin p*skasta palkasta
- ku oon menossa himaan ja hissi ei oo alhaalla, vaan se tulee jostain avaruudesta ja kestää tunnin
- duunissa jengi sammuttaa vessasta valon, vaikka siellä ramppaa 5min välein joku. Jotkut runkkarit ei osaa ees laittaa sitä ovea lukkoon, ku on siellä.
- ku oon tulossa yövuorosta himaan junalla, nii kaikki on änkeemässä sisään ennen ku mä pääsen ees ulos
- hitaasti kävelevät ihmiset kaupassa
- kämppään änkeytyy jostain mystisestä sala-aukosta röökinhajua
- junissa on ihan uskomattoman huono ilmastoihin (niissä uusissa lähijunissa)
Uusia jaksoja on tuo 2. tuotantokauden 1. jakso .. (no, nelosella uusia)
2x01 - The Fisher King (2)
viimeks uusintana myöhäisillassa tuli 1x22 - The Fisher King (1)
Housessa on 2x20 - Euphoria (1)
http://pre20031103.stm.fi/suomi/eho/julkaisut/korvike/kuva1.jpg
Se että perjantaisin siinä klo 21-22 aikaan kaikenmaailman formulakusit huudattaa tanuksiaan ja parhaimmat jää tohon viereiselle parkkipaikalle luukuttaa bilteman subbarilla pandoraa. Ei siinä mitään, ku kaikki se mökä kuuluu suoraan makkarin ikkunasta sänkyyn. Kerran joku luukutti ihan hyvääki musaa, niin sain jopa unenpäästä kiinni.
Tän jälkeen on aika hiljasta, kunnes siinä 03-04 siideripissiksille tulee jotain elämää suurempia ongelmia ja alkaa se saatanan känni-itkuhuuto. "vittu sano sille, et vittu mä vihaan sitä...yhyyhyyy". No tää show kestää onneks korkeintaan tunnin.
Tän jälkeen joku tonttu on saanu just tuunattua papan traktorista formulan ja rupee johonkin piirileikkiin ja ajelee ympäei keskustaa koko ajan. Ei siinä mitään, mut ku siinä traktorista lähtee 160Db möly, ku se lähtee noista valoista, jotka on tossa ihan vieressä. Ei siinä mitään, jos huudattaa joskus päivällä, mutta kun pitää olla niin vitun apina, että keskellä yötä tahalteen herättelee ihmisiä siihen mölyyn.
Onneks tohon mölyyn on tottunu aika hyvin, mutta välillä meinaa alkaa hitsaa kiinni, ku joku apinalauma on huutamassa yöllä ikkunan alla. Ei oo kyllä vielä kertaakaan napsahtanu sillee, et olisin lähteny ulos asti sanomaan kavereille. (joku kuulapyssy tms pitäis vissii hankkii, et vois napsautella jengiä pois;)))
Asiasta toiseen. Mikä ihmeen kiire jengillä on päästä sinne junaan sisälle? Jengi tunkee sisälle, ennen ku muut on ehtiny ulos ja kehtaa vielä etuilla siinä. Voi jeesus. Välillä ku itellä on huono päivä, nii tulee jyrättyä tollaset tontut, jos ne vaikka oppis jotain.
Kauppareissut. Onko jengi niin lääkkeissä, ku pyörii ja hyörii ja näyttää siltä, ettei edes tiedä missä on. Ite ku meen kauppaan, niin on ihan selkee suunnitelma. Otetaan tosta banaanit, tuolta kanat, rahka ja maitot ja kassalle.
Ja sit ihan normaalit käytöstavat. Kun esim. avataan ovi ja nähdään että takana tulee joku, niin pidetään sitä ovea auki sen verran, ettei seuraavan tartte itse avata sitä.
duunin vessat. Jos vetää törkeet takalaittomat sinne pönttöön, niin ne voi mun mielestä putsaa kans sillä harjalla. Ja jos käy kusella, niin sen pöntönki voi vetästä siinä samalla, vai meinaako ne, että se keltanen väri siellä pöntössä piristää muita jotenkin.
Ytimessä. Jengi tötöilee ja kävelee ihan miten sattuu. Ite suht kilttinä yritän väistellä edes vähän. Mutta jos mulla on joku kassi kädessä ja joku kävelee vastaan, niin se ilmeisesti olettaa, että mä piilotan sen kassin jonnekki povariin, ku tää tyyppi kävelee päin. Nykyään tulee kannettua niitä kasseja ihan normisti ja jos jengi on oikeesti niin tyhmiä, että juoksee niitä kasseja päin, niin ..niin sit ne on tyhmiä.
Tosta tuliki mieleen, ku olin Tarun kanssa matkalla särkikseen ja käveltiin sellasta tietä, joka oli tarkoitettu jalankulkijoille ja pyöräilijöille. No käveltiin siinä oikeella rinnakkain ja vastaan tuli joku himosauvoja eukko, jonka äijä käveli 10m perässä (pientä riitaa kenties). No mä siinä räpläsin kännyä ja eukko sit päätti kävellä tahalteen mua päin. Jos olisin tajunnu ton tilanteen, niin olisin voinu olkapäällä antaa lisää vauhtia sille. No kunnon osuman se silti sai (ite en oo ihan pienimmästä päästä) ja hirveet huudot tuli. Jatkoin kävelemistä ja vinkkasin kädellä taakse. Kyllä vanhemmatkin ihmiset osaa käyttäytyä!
[q]Arc:
Myös ihmiset, jotka eivät pidä lupauksiaan, ärsyttävät..
[/q]
Jep! Ton takia ite en pahemmin lupaile yhtään mitään :D
Se että salin pukkarin kaapista kaksi puolimanneneekeriählämiä pölli mp3-soittimen (330e) ja lompakon (ajokortti, pankkikortti, rekisteriote, rahaa)
Enpä ookkaa pitkään aikaan ollu näin vitun vihanen ja raivoissani
No tiedän sentään ketkä oli asialla ja hyvällä tuurilla saan selville henkilöiden nimet (salille pääsi siihen aikaan vain magneettikortilla), jos ei menny jotenkin pummilla sisään. Mutta tuskimpa noilla nimillä mitään tekee edes. Vittu.
Joo noi vitun mopoautot, en kestä!!!!
Miks ei vaan voi olla niin että mopoilla ajaa 15 vuotiaat ja autoilla täysikäset??!!
Kyllä ennenvanhaan mentiin bussilla jokapaikkaan ja hiihdettiin! :D
Ärsyttää myös Ed Hardy!
Jo sen tyylinen paidan printti saa ihokarvat pystyyn, hyrrrr!
Ed Hardy paitojen pitäjät luulee olevansa cool koska kaikilla muillakin on, mut se tekee niistä just epäcooleja. Ja koska julkkikset käyttää kyseistä merkkiä tekee se tavallisesta kaduntallaajasta muka jotenki spessun kun on pukeutunut Ed Hardyyn päästä varpaisiin.
Tää merkki ja kuosit oli aluksi ihan kivoja, mutta niiden liikakäyttö on pilannut senkin.
Legginsit....
Tää on kans yks puistatuksen kohde.
Ymmärrän että legginsejä , eli pitkiä kalsareita ( niinkuin selkokielellä niitä kutsutaan) käytetään vaikka himassa tai sitten niiden takoittamalla tavalla, talvisin housujen alla.
Mutta miksi, oi MIKSI, niitä pitää pitää tennareiden ja tavallisen t-paidan kanssa, niin että mitään ei jää mielikuvituksen varaan. Olis edes joku pitkä paita niin et peittäis heiluvat kankut, mutta ei, ihan normaalin t-paidan kanssa. Näyttää että hame ois jääny kotiin.
Kireät kalsarit nuolevat jokaista jalan muhkuraa ja parhaimmassa tapauksessa näkyy myös kivat pikkarit läpi, koska kalsareiden materiaali on niin ohutta.
Kuka nää on keksiny katukuvaan?!häh?
Sit ärsyttää viel yks asia, mutku siitä ei saa puhua, ni se vasta ärsyttäääkin!!!!!!
Mut tää helpotti taas hetkeks <3
Mikä ärsyttää klubbarissa:
- Se että jollain ihmisillä on joku ihme oikeus kommentoida muiden kuvia tyyliin "hyi vittu!"
- Se että jotkut kirjottelee tänne kaiken, mitä heidän elämässä tapahtuu
- Se että joku urpo valittaa "mikä ärsyttää" -trediin kaikista ihme jutuista ;-)
Se et codissa oli pari vitun pr00ta ja en sit voittanu :(
Se ettei oikein ehdi tekemään viikolla mitään
Mp3-soitin tuli takas.. mad propsit salin omistajalle. Nyt pitäis olla tekijät selvillä, nii kyttien kanssa pitää hoitaa loput
edit: tai jos ei homma toimi, nii pitää käydä pieni henkinen keskustelu tän rainerin kanssa ;-)
Melkein voisin luvata äänestäväni ensi eduskuntavaaleissa sitä joka lupaa, että taulapäitä kielletään kävelemästä samalla kun puhuvat kännykkään. Tai en minä malta odottaa, ehkä minä vain mojautan polvella persuksiin seuraavaa tohloppia, joka seilaa ja hoilaa tien tukkeena, että: "Et ikinä arvaa missä mää oon!!! Mää oon jalkakäytävällä!! Siis tajuutsä: JALKAKÄYTÄVÄLLÄ! Kalkati-kalkati-kalkati-kalkati..."
Melkein voisin luvata äänestäväni ensi eduskuntavaaleissa sitä joka lupaa, että taulapäitä kielletään kävelemästä samalla kun puhuvat kännykkään. Tai en minä malta odottaa, ehkä minä vain mojautan polvella persuksiin seuraavaa tohloppia, joka seilaa ja hoilaa tien tukkeena, että: "Et ikinä arvaa missä mää oon!!! Mää oon jalkakäytävällä!! Siis tajuutsä: JALKAKÄYTÄVÄLLÄ! Kalkati-kalkati-kalkati-kalkati..."
xD
Yhdyn julkituomaasi 100%.
Tosin pahimpia kaltaisia ovat mielestäni osa varhaisteineistä (erityisesti tytöistä) sekä mm. somaleista, jotka julkisessa joukkoliikenteessä sekä sisätiloissa toisinaan suorastaan HUUTAVAT luureihinsa, ikään kuin sen sieluakaan olisi mailla eikä halmeilla.
No siis säästähän aina valitetaan joten valitetaan taas vähän lisää. Kurjaa kun on kylmää ja loska kelit saapuvat :( syksyn huono puoli..
No siis säästähän aina valitetaan joten valitetaan taas vähän lisää. Kurjaa kun on kylmää ja loska kelit saapuvat :( syksyn huono puoli..
Mä vähän veikkaan et loskakelit antaa odottaa itseään vielä pari kuukautta.. Eihän kaikki puutkaan ole vielä edes väreissään
Päässä soiva Wham - Last Christmas