Mikä ärsyttää?
[q]Hypnoosi, 5.9.2006 10:56:
...yks tytteli tunki kengänpohjaansa kokoajan mun polvelle Mun piti sit istua pari tuntia ihan oudossa asennossa, kun en kehdannut fiksuna mainita noin "mitättömästä" asiasta, loukkaamatta neitiä
[/q]
Oisit nyt vaan pyytänyt häntä siirtämään sitä jalkaansa. Kyllä sitä pitää omat puolensa pitää.
[q]Hypnoosi, 5.9.2006 12:05:
---
Ronie, 5.9.2006 11:11:
---
Hypnoosi, 5.9.2006 10:56:
...yks tytteli tunki kengänpohjaansa kokoajan mun polvelle Mun piti sit istua pari tuntia ihan oudossa asennossa, kun en kehdannut fiksuna mainita noin "mitättömästä" asiasta, loukkaamatta neitiä
---
Oisit nyt vaan pyytänyt häntä siirtämään sitä jalkaansa. Kyllä sitä pitää omat puolensa pitää.
---
Okra Mitenkähän sen ilmaisis sitten ns. hienovaraisesti? Jalka v___n mun reviiriltä vaiko voisiko neiti ystävällisesti siirtää koipensa paremmille vesille tms.?
[/q]
Hei haloo Ei voi oikeesti olla noin vaikeeta.
Olla helevetin heltellä töissä, missä sisälämpötila on n.30 C.*pökr*
[q]martina, 7.4.2008 13:25:
itsekeskeiset ihmiset, jotka eivät kykene näkemään mitään virheitä itsessään. *toktok*
[/q]
ditto.
Ens viikolla alkaa työt loman jälkee*poks**eiei*
se että ihana äitini tulee joka aamu klo 7.00 kysymään moneltako pitää nousta ylös*dissaa* noei, ihan kiva että äiti pitää huolta.
ja toinen asia tää lumen tulo*eiei*
Excel taulukkolaskentaohjelma
[q]SASHA F, 27.7.2010 11:02:
[/q]
mut onpahan pestyt lattiat siel ;) toiset on huhkinu koko heinäkuun!
[q]alphamagic, 30.7.2010 18:28:
---
SASHA F, 27.7.2010 11:02:
---
[/q]
Hehe Hyvä hyvä mukawa mennä puhtaasee duunii*pepsodent*
[q]SASHA F, 30.7.2010 18:43:
---
alphamagic, 30.7.2010 18:28:
---
SASHA F, 27.7.2010 11:02:
---
---
Hehe Hyvä hyvä mukawa mennä puhtaasee duunii*pepsodent*
[/q]
L&T - ympäristösi huoltaja <3 :D
Tupakkayskä*sars*
En polta röökii normaalisti, mut viime viikolla on tullu harrastettuu tota juhlimista vähän enemmän ja röökiä palanu siinä sivussa muutama.
huoh... iskee aika turhauttava olo, kun tajuat ruokakaupan kassalla et visa electroni onkin jääny työpaikalle vaatekaappiin ja lompakossa ei oo tarpeeks käteistä.
parempi tuuri sit ens kerralla..
Naapurissa ei taida iskä ja äiskä olla kotona ja seurauksena teinitytöt metelöi naapuriparvekkeella. Meinaa kyllä leikkaa kiinni proput tohon sekoiluun. Mutta, menkööt. En mä nyt vielä tämän ikäisenä halua olla se naapurin valittajaukko.
Joskus duunissa istuminen kyrpii ilman mitään syytä.
Kuten tänään. *ttu kun vituttaa.
Kyl mää vaan, soittaisin poliisit paikalle. Viikolla ei tarvitse metelöidä klo 22 jälkeen prkle.
Suun kuivuminen!! ja tietokoneen akun loppuminen 10% --- perkele
Helvetti naiset osaa olla välillä ärsyttäviä.
tähän listaan saisi nyt ihan loputtomasti ranskalaisia viivoja jos aletaan oikeen hakemalla hakea mutta tiivistettynä hermo patavalmis byrokratiaan ja paperisotakoneistoon ja kaiken saatanan maailman muihin virastohihhuleihin....jeesuz mutta tuntuu että tässä sekoo pää kohta! *tilt*
Tänään paukahti hyvin sulake kun olin paikalliselta juna-aseman irvikuvalta ostamassa lippuja ensviikon Tampereen ekskursiota varten.
1 ainoa naisihminen siinä tiskillä duunissa sillähetkellä ja justiinsa kun ollaan siinä setvimässä että millon lähtö jne. jne. niin paikalle tulee kolme sellasta SPURDO SPÄRDE SPÖRDE ES PÖRISEE VITTU!1-sukupolven edustajaa, eli täysiä urpoteinixejä ikähaitarilla 13-15wee.
Nää sitten alkaa siihen keskenkaiken räkiä "HEI ÄMMÄ PALJO VESI MAXAA ME OTETAA VODAA!"
No neiti siinä kohteliaasti sanoo "Odottakaa kunnes on teidän vuoronne kiitos".
Jatkamme siinä selvittelyä ja taas kohta kuuluu rääkäisy joltain äidin pikku kultamussukalta "ME OTETAAN SITÄ VODAA *TTU PALJO SE OL JA PALJO SITÄ SAA????" ja taas neiti siihen että odottakaa nyt vuoroanne, palvelen häntä ensin.
Taas alkaa lippujen selvittely melkein alusta kun jäi kesken, hyvä ettei siinä vahingossa lyöty lippuja Kouvolaan.
Vielä kolmannen kerran joku niistä pikku vittupäistä alkoi siinä älistä eikä tiskin takaa oikein se auktoriteetti tuntunut toimivan, niin meikä jyräytti mahtikäskyn kohteliaasti mutta isällisen varmasti jotakuinkin tyyliin "Nyt pennut se turpa kiinni tai painukaa vittuun tästä, setä yrittää ostaa lippua". Huomaavaisuus vie pitkälle, jokainen tukki turpansa. Kyllähän ne siinä koitti jotain mulkoilla ja mussuttaa että "me maxetaan siit vedest 20 senttii" No hellanlettas, ihan maksavia asiakkaita! Itse yritin ostaa lähemmäs 100 euron perkeleellisen kalliita junalippuja.
Päässä soiva Wham - Last Christmas