Mikä ärsyttää?
[q]Infinitee, 5.8.2010 19:21:
huoh... iskee aika turhauttava olo, kun tajuat ruokakaupan kassalla et visa electroni onkin jääny työpaikalle vaatekaappiin ja lompakossa ei oo tarpeeks käteistä.
parempi tuuri sit ens kerralla..
[/q]
Mulle on käyny toi joskus kun oli pyhäviikonloppu ja ei päässy ees hakee
en tiedä mitä vittua liikkuu sellaisten "ihmisten"/jotain päässä jotka päättää että ollaan sitten niin vitun kovaa sälliä kun ollaan vissiin otettu elämän ensimmäiset hormonikuurit ja ollaan ostettu numeroa liian pieni paita ja noin 1,5 kertaa toista suurempi ja messissä pari samanlaista pelleä ja sitten päätetään ottaa targetiksi ehkä koko kaupungin pienin kaveri ja aloittaa sitten jonkunmoinen omantunnon kohotus sillä että aloiteenpa tolle pikku rillipäälle näyttää kuka on olevinaan king of the hill. aivan helvetin rohkeaa ja hatunnoston arvoista toimintaa. turun suunnassa niitä ainakin näyttää riitävän. en tiedä mutta tässä kohtaa mulla loppuu ymmärrys aivan totaalisesti.
Nim.Merk. 166cm/70kg
Kun ihmiset aina rypee pienissä ongelmissaan pitkin elämässään, koskaan nauttimasta niistä pienistä hienoista hetkistä vaikka niillä pitäisi olla suurempi arvo, kuin ongelmilla.
rakko jalas
EX-AKKA viddu ku on vaikeeta..*toktok*
eva wahlströmin ainainen nauru...*senkin*.just kakkoselta tulee ohjelma jossa se ei muuta tee ku nauraa..
Colgate -hammastahnamainoksen korvia riistävät tekonaurut. Ei hele...
Mä tulin loman jäljiltä vahingossa duuniin tuntii liian aikaseen*toktok*
Mikä vituttaa oikeen armottomasti on, että en tullut yhtään liian aikaseen oikeesti. Koko tunti meni mua sijaistaneiden henkilöiden sotkujen selvittämiseen. Miten vitussa pöydällä voi olla faxeja siltä iltapäivältä lähtien, kun mä lähdin lomalle*senkin*
VITULLINEN kurkku kipu ja nuha, kiva imee kessuu kun ei meinaa kurkku kestää :(
Kirkuvat lapset + leikkipuisto about ikkunan alla + pakko pitää kaikki räppänät auki kun on niin kuuma = *toktok*
Linja-autojen stop-nappulat jotka ei toimi.
"Valon pisaroita".
Tuo kappale vituttaa suunnattomasti.
Tosiaan neljäsosasuomalainen vapaaottelija voitti ottelunsa tänään UFC:ssä. 100% varmasti suomen media jättää tämän uutisoimatta, koska ainoa vapaaottelu aiheinen uutinen, joka uutis kynnyksen ylittää on jos joku rikkoo toisen
Kiva istua koulussa kurssilla, josta ei ensimmäisen tunnin 15min jälkeen ole tajunnut yhtään mitään. Ja tottakai kurssi on niitä harvoja, mistä tulee koe. Istunut 16h siellä ihan turhaan ja olisin voinut vaikka duunia tehdä nuokin tunnit. Menee ne toki netissä surffatessakin.
[q]Janisa, 20.8.2010 09:22:
Yritin illan keikan kunniaksi löytää omaa ikivanhaa postausta varmaan vuodelta 2005-2006 jostain sellaisesta topikista kuin "kuvaile itseäsi jonkin bändin biisien nimillä" tms. mutten löydä sitä mistään. Turhauttavaa.
[/q]
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=22057;sivu=1
:) Ole hyvä.
Yritin illan keikan kunniaksi löytää omaa ikivanhaa postausta varmaan vuodelta 2005-2006 jostain sellaisesta topikista kuin "kuvaile itseäsi jonkin bändin biisien nimillä" tms. mutten löydä sitä mistään. Turhauttavaa.
[q]pirpeli, 20.8.2010 09:54:
---
Janisa, 20.8.2010 09:22:
---
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=22057;sivu=1
:) Ole hyvä.
[/q]
Kiitos!
Mikä siinä on, että edelleen näin vuonna 2010 DVD- ja CD-levyjen polttaminen on niin helvetin tuskaista? Tuntuu että kaupoista löytyy enemmän umpisusia medioita kuin käyttökelpoisia ja esim. viimeksi ostamistani Maxellin DVD-R:istä about puolet on ollut ihan suoraa hylkytavaraa. Näiden kanssa leikkiessä alkaa todellakin menemään hermo, koska tällä hetkellä säädän naurettavaa kahta gigaa tavaraa kiekolle toista tuntia.
[q]Amma, 22.7.2010 20:18:
Mulle kuuluvan rahan perässä juokseminen. Sen rahan pitäs tulla kotiovelle, eikä mun juosta ympäri kaupunkia sen perässä. Ois aika paljon muutakin tekemistä nimittäin. Tää kuumeräkätauti ei tietty helpota tilannetta hirveesti. Kele.
[/q]
Kuumeräkätautia lukuun ottamatta (saman) rahan perässä juokseminen jatkuu. Ärsyttää, kun tuntee itsensä syylliseksi siksi, että haluaisi omansa takaisin.
Päässä soiva Wham - Last Christmas