SINKKULUUKKU
Tänään mennään hommaamaan itsemme ulos täältä... Tai no, hommaamaan toi yks ulos täältä! :D
No johan on taas joulu ja rakkauden aika ihmiset. Alkaa jo plurahtelemaan yli. *sydän* Saas nähdä, mitä ystävänpäivä tuo tullessaan. ;D
[q]domi, 21.9.2006 08:28:
---
Jazmine, 20.9.2006 22:44:
...luvata kuun taivaalta juomien vuoksi.
---
Ihan helvetin fiksua toimintaa.
[/q]
Aika yleistä neitien keskuudessa, ylipäätänsä jos joku random baarissa tarjoaa, niin on helppo veikata, minkä perässä se on ja siinä ei kauheasti sympatioita sen puolelle heru. Ei, vaikka ne kuinka toistelisi "Ja lupaan etten hae vaan pillua." (Sinkkuluukku[tm] bileet appreciation) :D
Itse kuitenkin kartan tällaisia vanhoillisia toimintatapoja. Hirvittää aina, kun jätkäkaveritkin vaativat tarjota leffan ja namit ja vielä taxit jne. Tulee todellakin epätasa-arvoinen olo ja vaikka itse tästä hyötyisinkin en nää, miten ylipäätänsä voisin pitää tällaisia sukupuolirooleja toivottavina.
Edit. Siteeraus oikein
[q]Mark Hamilton, 17.7.2005 21:30:
Menkää puhelin myyjäks jos vaikka joku asiakas koittas iskee...
[/q]
Mun äänellä se ois luultavasti nainen joka koittais.
[q]siveys, 3.4.2009 15:47:
Onkohan kukaan koskaan mennyt esim. treffeille pelkästään klubbarissa juttelemisen perusteella? :)
[/q]
Guilty of charged! Nykyinen avomieheni piiritti mua klubbarissa joka topikissa, mistä tahansa aiheesta kaikenmoisilla älynväläyksillä jonkun aikaa, ja pyysi mua lopulta katsomaan kanssaan kehumaansa elokuvaa, jonka oli jo nähnyt aiemmin. Siinä vaiheessa en tainnut edes tietää, miltä jätkä näytti. Ma chérie Kiksu kertoi mulle, että oli heittänyt galleriassa huonoa läppää ko. herran kanssa ja näytti mulle sen galleriakuvat, jotta tunnistaisin sen ensi tapaamisella. :DDD
Älkääkä edes kysykö, miksi mä oikein lähdin tälle tielle. Poikkeaminen yleisistä toimintatavoistani johti erittäin onnelliseen suhteeseen - ja erittäin epäonnekkaaseen wowileskeyteen.
[q]KooKie, 3.8.2006 11:54:
Jos hankin 3m leveän sängyn ja varalle 5 peittoa, niin tuutko mun "viereen" nukkumaan? :D
[/q]
[q]Fyraett, 3.8.2006 11:57:
Mä voisin osallistuu valvomaan tilannetta, että siellä kans nukutaan >:)
[/q]
Lisään 1,5 metriä leveyteen, niin saat oman nukkumapaikankin. :D
[q]hallucinogen, 3.8.2006 12:03:
Koska vaan mut varokki jos tuut mun puolelle niin teen hyökkäyksen ja vallotan lisää tilaa + peittoa :D
[/q]
Niinku huomataan, tässä sängyssä ei kannata olla "muuta mielessä", jossei halua löytyä lattialta seuraavana aamuna. (Vähän homoa :C Tai epähomoa teidän kahden tapauksessa. :D)
[q]Dementation, 26.1.2008 16:01:
Eikä tässä oo siis pakko pitää mitään sääntökeskustelua, voihan sen toki ton sun mainitseman 4 kuukauden aikana hoitaa vaikka keskusteluilla [--]
[/q]
Niin, siksi tohon ensimmäiseen postaukseen sen mun 2centtiä editoinkin. Jokainen omalla tyylillään. :) Mä kun olen sellanen "asiat sujuvat painollaan" -mielinen näissä asioissa, niin mulle toi erityinen keskustelu ko. asiasta kuulostaa todella vieraalta.
Alkuperäisestä postauksesta sain mielessäni juuri sellaisen istutaan alas ja todetaan, että "nyt ei sitten panna enää muita, eli tää on seurustelua ny si." -kuvan.
[q]Flügel, 8.2.2007 01:49:
Eiköhän tämä ole vain "siirtymävaihe" toisenlaiseen elämäntyyliin.
[/q]
Sori vain, mutta hyi hitto, mikä mielikuva. Ihan kuin parisuhde olisi jonkunlainen teh ultimate satisfaction of life. Tietenkin mielipiteistähän tässä on vain kysymys, mutta esittääkseni omani... HYI HELVETTI, MITÄ PASKAA.
Edit. Siis niin, tietenkin joillekin ihmisille sinkkuilu varmasti onkin vain "jonkin paremman odotusta", mutta kävi iiskottamaan tuollainen yleistävän hajuinen postaus.
[q]Dana, 31.8.2006 10:44:
---
hih.. jooh.. olisi mulla kyllä vastaiskukin valmiina miehille, mutta jos säästelen sitä vielä hetken *nauru**pahis*
[/q]
Haha, kyllä mua kuitenkin enemmän hävettäisi edustaa tota toista sukupuolta.
[q]AlexS, 10.2.2007 13:00:
---
ALIEN
---
Mä haluun tota samaa mitä sä vedät.
[/q]
;D
[q]Seke, 1.3.2009 15:27:
Mihin on unohtunut sellaiset kivat jutut, kuin toisen kunnioittaminen ja rehellisyys?
[/q]
Parhaimmillaan suhteen lopettaminen on juuri se rehellinen ja kunnioittava teko.
[q]Janisa, 1.3.2009 12:09:
---
siveys, 1.3.2009 06:44:
04 KooKie (211)
15 Janisa (138)
---
Kiva, että pääsin tähänkin joukkoon iloiseen, sillä päätin vakaasti viime kesän tuntemattoman miehen tunnistettua mut sinkkuluukussa "ruikuttajaksi" lopettaa sinne kirjoittelun.
Mä mitään koskaan oon siellä ruikuttanu. Nautin jokaisesta sinkkuhetkestäni -hyvistä sekä huonoista täysillä, vaikkakin nyt olen ko. luukusta poistunut.
[/q]
:D Hävisit!
[q]siveys, 27.11.2009 22:41:
---
KooKie, 27.11.2009 17:16:
en ymmärrä, miten joku oikeuttaa itsellensä suuttumuksen siitä, että toinen jatkaa elämäänsä - ja elämä sattumoisin jatkuu ko. henkilön ystävän kanssa.
---
Tämä on taas yksi niistä asioista, joista voi rationaalisen kylmällä tasolla helposti vetää "ei ole oikein sitoa toista millään tasolla"-universaaleja, mutta mun mielestä tällaisissa asioissa on hyvä ottaa inhimillinen rajallisuus huomioon ja olla vähän varovainen läheisten ja tärkeiden ihmisten tunteiden suhteen.
[/q]
Tunnetustihan mietin aina asioita rationaalisen kylmällä tasolla, sillä kokemusta ei hääppöisesti ole[size=2]:D[/size] Kuten edellisessä postauksessa mainitsinkin, hyväksyntään pitäisi mielestäni pyrkiä, en olettaisi itsellenikään sen olevan helppoa.
Toki myös puhun tässä siitä, etten kokisi suuttumuksen olevan oikeutettua minulle. En kuitenkaan usko, että tilanteen ollessa päälaellaan lähtisin ystäväni miehestä tai exäni ystävistä rakkautta hakemaan, vaikka siihen olisi kortit jaettu. Toisten tunteiden ottaminen huomioon on tärkeää, vaikkeivät ne minusta täysin ymmärrettäviä/oikeutettuja/rationaalisia olisikaan.
[q]Janisa, 1.3.2009 12:14:
Sun nuoruuden innolles! ;)
[/q]
Lähinnä on mennyt aika vääntäessä paskaa noiden mut voittaneiden ykkös- ja kakkossijalaisen kanssa. :D
[q]Dementation, 1.3.2009 06:48:
Montako kertaa kukin yllämainituista on poistunut ja palannut luukusta/luukkuun noiden postausten aikana?
Minkälainen prosentti nuo viestimäärät ovat ko. henkilöiden kokonaispostausmäärästä?
Missä ajassa nuo viestit on kirjoitettu? Eli ensimmäisen ja viimeisen sinkkuluukkuviestin päivämäärien erotus kiinnostaa.
[/q]
Sinkkuilin aikani ja sen jälkeen olen viihtynyt suhteessa pitkään, mutta sinkkuluukkua en ole hylännyt (tai jättänyt rauhaan, you choose).
Sinkkuluukkuun olen kirjoittanut ~ 6,5 prosenttia kaikista postauksistani.
Hakemalla nickini mukaan sain ensimmäisen postauksen vuodelta 2005, toukokuun 12. päivältä. Tänään olenkin sitten perseillyt taas täällä.
[q]Zeratul, 26.9.2009 14:28:
[--]voisit yrittää kirjottaa vaik siitä mitä konkreettista oot viimesen vuoden aikana tehny sen eteen et voisit viettää aikaa elämäs rakkauden Julian kaa. [--]
[/q]
[q]Nex, 29.9.2009 23:35:
Höh, kyllä se siitä, ota keksi.
[/q]
Kylläpäs Anttia nyt yritetään usuttaa oikein joukolla mun kimppuun.
[q]hallucinogen, 1.3.2009 12:57:
---
siveys, 1.3.2009 12:37:
Toi ensimmäinen on kovin vaikeata selvittää koneellisesti kun tietokoneet ei vielä valitettavasti osaa hirveän hyvin tulkita ihmisten kieltä (eikä kaikista poistumisista ja palaamisista varmaan edes luukussa kailoteta) ;) Eli sen joutunevat henkilöt itse tunnustamaan.
---
Voin avittaa sen verran, että mä en ole oikeastaan poistunut tästä luukusta missään vaiheessa :D.
[/q]
Siksi sä oletkin voittaja tai toisten teorioiden mukaan häviäjä, mutta nro. uno kuitenkin!
[q]Fyraett, 3.8.2006 12:59:
*mahalteenmakoil*
[/q]
Voi kun te äijät osaatte tehdä yöunistakin hankalan suoritustapahtuman. "*aamujönkkistävenail*"
[q]ALIEN, 1.11.2006 17:34:
on joo, kuten nukahtaa yhdessä onnellisena esim. lusikka-asennossa jostain kenestä todellakin tykkää, sekä saa pitää kiinni kuin lempi unilelusta. Tietty se sileä iho ja hyvä tuoksu mitä naiset (usein) omaavat on jotain mikä voimistaa sitä tunnetta - happy ending ja nukkuu kuin vauva.
[size=4]Mut se on varmaa että munan tahtoja laiminlyödään mut ei se olekaan maailmaan tärkein asia..[/size]
[/q]
No voi, kuinka söpöä. Varsinkin toi kärpäsenpaskakommentti. :)
[q]ALIEN, 1.11.2006 17:18:
---
hallucinogen, 1.11.2006 15:59:
---
Epailija, 1.11.2006 15:54:
Voitko sä tehdä naisen kanssa mitään, mistä pidät, ilman että sua alkaa panettaa?
---
Ei tuu nyt mieleen yhtikäs mitään mutta lupaan palata asiaan jos keksin jotain
---
PELAA SEN KAA WOWIA [--]
[/q]
Siin tosiaan vois mennä aika impotentiksi olo, kun nainen pieksis WOWissa 6-0. :(
Kuten lisäsin, niin toi oli vaan mun henkilökohtainen fiilikseni omien kokemusteni nojalla. Ja puhuinkin ns. "oikeanlaisista kumppaneista", eli joilla ne ajatukset ja tunteet tosiaankin kohtaa. Tai siis moisen sopiminen kuulostaa mun korvaan siltä, ettei se ole automaattista, eikä luoteta toisen olevan yhtä lailla mukana jutussa, kuin mitä itse on, tai sitten ei tunneta toisen periaatteita ja toiveita elämästä tarpeeksi hyvin. Tiedä sitten, onko se hyvä pohja alkaa seurustelemaan. [/end still my 2cents]
Itse tapailin miehekettäni 4kk, jonka aikana oppi alkeet toisen ajatuksista ja tunteista, niin kyllä siinä seurustelu jatkui ilman sen ihmeellisempiä sääntökeskusteluja, kun niitä yhteisiä linjoja nimenomaan pystyi pitämään jokseenkin selvinä aiemmin opitun perusteella.
Pupuankalla tosin on myös pointti tossa, ei tietenkään saa olla liian konservatiivinen, mutta kyllä se siinä 4kk paita/peppuilun aikana selvisi, millainen toinen ihminen perusteiltaan on. :)