SINKKULUUKKU
[q]RiD, 16.3.2007 00:26:
I'll put on my wizard hat and robe
[/q]
Ei vvvvvit, on tää ollut hysteerinen päivä, mut tää tiputti kyllä täysin. :DDDD
I meditate to regain my mana, before casting Lvl. 8 Cock of the Infinite.
[q]Zenni, 20.3.2007 03:13:
Tulipa sitten puol vuotta täynnä täällä tossa eilen. Hemmetin nopeesti se aika menee, kun on kivaa. :)
[/q]
MÄ OON VAAN NIIN HYVÄ KÄMPPIS TÄSSÄ LUUKUSSA! Myönnä pois. "You think I'm gorgeous, you want to..." Eiku...
[q]hallucinogen, 15.3.2007 21:09:
Mut jos sulta löytyis psycopin asu niin se ois kyllä hot, Bester on sarjan ehdottomasti paras tyyppi.
[/q]
Ui helmi, pystyyköhän ne telepatisoimaan (siis wtf, missä muodossa tota sanaa taivutetaan?!) itselleen orkun? Mut sori, ei multa löydy sellaista, sit tietty löytyy Star Warsin puolelta Besaliskin asu, kahdeksalla kädellä voi tehdä vaikka mitä!
[q]hallucinogen, 15.3.2007 20:57:
---
KooKie, 15.3.2007 20:54:
Sit tietty roolipukuja - haluaako joku olla mun gaimini?
---
Sä et mahdollisesti haluis lainaa noita tiettyihin sessioihin? :D
[/q]
Haluutko mielummin minbar -päälaitteen, drazi- vai narn -kostyymin? Ihmisasu ei varmaan sulle oikein sovi. :/ Gaimia taas et saa, uskon vielä löytäväni sille käyttöä joskus, vaikka nyt vaikuttaakin aika hiljaiselta. :(
[q]Nacu, 15.3.2007 20:57:
Sain matotkin tampattua tänään, niin eikös se sitten seuraavaksi olisi romanssin paikka?
[/q]
Onko sillä mattopiiskalla mahdollisesti jotain tekemistä tän romanssin kanssa?
[q]Jutu, 15.3.2007 20:44:
---
hallucinogen, 15.3.2007 20:42:
Haluuks joku hottis muija katsoo mun kanssa scifii?
---
Mä en oo hottis. Enkä mä kyllä ole sinkkukaan. Mutta jos sulla on hyvää scifiä ja hyvää juotavaa niin i'm in!
[/q]
Ui helvetti, kuinka hyvin toi scifi -veto toimikaan! Varatuiltakin heruu...
Tota, multakin löytyy b5:sia kaikki tuotantokaudet ja leffoja puolisen tusinaa ja tietty star warsit ja ja... Sit tietty roolipukuja - haluaako joku olla mun gaimini?
[q]dOrKA, 15.3.2007 12:34:
No siis en ymmärrä miten hakemalla hakee treffejä, näkee kerran pari et natsaako ja sit seuraava. Jos elämä pyörii tommosen kaavan ympärillä niin on kyl jossain jotain vialla minusta, nautin elämästä ja sit tapaa "vahingossa" jotain kivoja tyyppejä ja kaveri mielellä vain tutustuu rauhassa eikä hit & run tyylillä.
...ja voi siinä olla vuosia et on sinkkuna, mut se sit olkoot niin
[/q]
Oikein. Word. Sana. Kyllä.
[q]ezzy, 13.3.2007 08:08:
---
muZZle^, 13.3.2007 07:57:
---
KooKie, 12.3.2007 09:07:
---
ALIEN, 11.3.2007 22:13:
---
KooKie, 11.3.2007 21:44:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Heidis^&image_id=54607506
---
enks mä pyytänyt sult, ettet laita meidän kuvia nettiin??!11 :(
---
Sori. En voinut olla hehkuttamatta, kuinka onnellinen oon, kun oon saanut uuden ja (toivottavasti) kestävän imurin.
---
kuinka pitkää takuuaikaa luvattiin?
---
Ikuista *sydän*
[/q]
Joo takuuaika on pitkähkö, mutta jos sitä ei saada kondikseen korjaamolla, niin se vaihdetaan uuteen. Ja tossa on kuitenkin kiva ikuinen palautusoikeus, eli jos ei sit miellytäkään, vaikka toimiskin, niin siitä pääsee helpomminkin eroon.
[q]Janisa, 11.3.2007 22:06:
Juu, kylla tossa tapauksessa ne vanhempien viisaudet kaikilla elaman saroilla on mennyt vahan kiville...
[/q]
Ne on varmaankin imetty ulos.
[q]Janisa, 11.3.2007 21:49:
Kylla vanhemmat mahtaa olla ylpeita jalkikasvustaan...
[/q]
Joo, noi fritsut on kyllä ihan järkyttäviä, mutta enemmän mä kiinnitin huomiota tohon "seurustelun aloittamispäivään" ja noihin ikuisen rakkauden tunnustuksiin. Mä en yhtään enää ihmettele, miksi teineille suhteiden kariutumiset tarkoittaa aina maailmanloppua, jos noin vakavissaan ollaan jo kuukauden jälkeen. xDDD
Älkää hei lannistuko, ikuinen rakkaus voi olla ihan nurkan takana! Se saapuu yllättäen - vaikkapa kuukaudessa!
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Heidis^&image_id=54607506
[size=6](Pakko ziigaa kuukauden päästä, kestääkö ikuinen rakkaus yhä. :DDDDDD)[/size]
[q]jonit, 11.6.2009 17:11:
Kolmas pyöräily (jne) on aina yhtä "hauskaa" tossa vaiheessa.. Sit sitä yleensä oppii valkkaamaan noi porukat vähän sen mukaan et missä pariskunnat osaavat olla myös sen oman lempense vaalimisen ohessa seurallisia muillekin eikä mee ällösöpöilyks.
[/q]
Huumori huumorina. Mun uusivuosi oli vallan mainio, ja sain mä pusuja ja haleja itsekin siinä välissä, eli ei voi valittaa, vaikka vähän kuittailla pitääkin. ;)
[q]remotion, 27.2.2007 14:15:
eikä oo kyllä ollu pitkään tuo fiilis, syystalvi oli ihan hirveän tuskaisa, noh mutta nyt mennään taas kohti sitä täydellistä kesää nro. ties kuinkamones...
[/q]
Imo sitä tunnetta pitää vaalia, ei se luonnostaan synny. Se tulee hyvistä hetkistä perheen ja kavereiden kanssa, bileistä ja koti-illoista ja siitä, että nauttii omasta seurastaankin. Sana tolle "täydellistä kesää nro. ties kuinkamones". Tuntuu, kuin jokainen kesä olisi ollut edellistä parempi ja jokainen täydellinen aikanaan.
[q]ALIEN, 24.2.2007 14:00:
öö, sä kerrot mulle? :D
[/q]
Totesinpahan vain postauksesi jälkimainingiksi beibi.
[q]plink, 24.2.2007 05:19:
toihan on just perus suomitarve et pitää olla naimisissa ja omistaa kamaa. jos et oo viettänyt kirkkohäitä ja et asu omakotitalossa perheen kanssa 40-vuotiaana ni et oo mitään. nihkeetä vaan ku se näkyy tyypeillä jo nuorempanakin :P
[/q]
Ei hitto, mä näin valon! En ole ikinä tullutkaan ajatelleeksi, että tämä säälittävyyksiin asti vievä käytösmalli jo teini-iässä on kulttuurisidonnaista omaan piiri-pieni-pyörii -leikkiimme.
[q]ALIEN, 24.2.2007 04:35:
Mulle riittäisi vastauksesi - "olen onnellinen".
[/q]
Harvemmin materialismin ja edellä mainittujen normien mukaan elävät henkilöt mieltävät olevansa onnellisia*, vaikka ne koiranpentu, perunatarha, punainen mökki ja 1,8 lasta löytyisivätkin.
* Vrt. esimerkiksi Suomen itsemurhatilastot, masennusta sairastavien määrä, muuten vain kyrpäotsaiset marmattajat jne.
[q]remotion, 27.2.2007 00:14:
mul ei oo pitkään aikaan ollu yhtään yksinäinen olo... sinkkuus juuri tälläsenä on mahtavaa. tosin melkeenpä pelottaisi ryhtyä suhteeseen tämän vapauden keskeltä, vaikken mikään hurjastelija olekaan...
[/q]
Mulla on todella pitkään ollut aivan samankaltainen fiilis!
TJEU: http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=152;pid=707865#707865
[q]Ozie, 20.2.2007 22:51:
---
Janisa, 20.2.2007 22:48:
Jatkoa seuraa jos tuubi toimii...
---
seuraamme jännityksellä
[/q]
Hammastahnaa tai ei, mä seuraisin Janisan kaltaista naista jännityksellä vaikka kuuhun.
[q]Zenni, 19.2.2007 23:30:
yks parhaista viikonlopuista takana. :)
[/q]
Word on m8y! "Tää sinkkuelämä on niin ihanaa! *plur*"
[q]sare, 17.2.2007 18:08:
---
KooKie, 17.2.2007 11:16:
[--]sinkkuristeilyksi [--] "sinkkuunnu" -risteilyksi.
---
meil (tai ainaki mulla) oli kyl vähän eri meno*nauru* vaikka tehtiin lupauksii kyl siitä että pidetään hauskaa kaveriporukalla vaan...
[/q]
No siis "'sinkkuunnu' -risteilyksi" ajatellen sitä, että olisi seurustellut jonkun paran kanssa, joka ei tuolla ollut. Sinkkuristeilyä nimenomaan siksi, että tuo pariutuminen (yhden tai useamman kanssa ;) oli kovassa huudossa. Mä itse pidin nimenomaan hauskaa ystävieni kanssa. Luonteestahan se kiinni on - kaikki lähtee sinne pitämään hauskaa, ihmisillä on vain eri käsitykset hauskanpidosta.
[q]Flügel, 8.2.2007 09:32:
---
Ihan kuin parisuhde olisi jonkunlainen teh ultimate satisfaction of life.
---
[--]Elämäni kohokohta, ja kun sellaisen joskus saavutan, alkaa alamäki...
[/q]
:D Ihastuttavan kuuloista. Day 1. "YES, I've got a man now! My life is complete!" Day 2. "Oh shiet, I want to get rid of this shiet. My life sucks."
[q]Flügel, 8.2.2007 09:32:
Mutta siis ihan rehellisesti ei tässä kovin miellyttävä sekään ajatus ole, että sinkkuna saisi elää sinne elämän ehtoopuolelle asti -varsinkaan, kun ei harrasta itse mitään epäsäännöllisiä pedinlämmittäjiä tahi unikavereita, joista täällä jossain vaiheessa keskusteltiin. Näillä pakkasilla sitä hetkittäin vain toivoisi elämälle myöskin jotain muuta...
[/q]
Imo näiden "epäsäännölliset pedinlämmittäjien harrastus" (niin kuin sä asian ilmaisit) sen vuoksi, että olisi joku lämmittämässä petiä on paljon fiksumpaa ja reilumpaa itseään ja muita kohtaan, kuin se, että seurustelisi vain seurustelun (eikä sen toisen ihmisen) takia. Siis tämä, mistä ALIEN ja hallucinogen edellä puhuvat.
Tosin en mä väitä, että munlainen vilukissa tykkäisi olla yksin näillä keleillä, I hear your point, vaikka väännänkin tässä tikusta asiaa. ;)