SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q][Nuclear], 27.8.2007 17:01:
---
Freja,
"Haluatko lihaa"?
---

Haluan.
[/q]

Eiköhän sulle jostain löydetä mustaa makkaraa.

[q]Dementation, 26.1.2008 14:19:
---
KooKie, 26.1.2008 09:40:
Tai siis, luulis, että se tulee oikeanlaisen kumppanin kanssa tapaillessa luonnostaan.

---
[--]

Sellaiset 5 senttiä täältä seurustelupuolelta tänne sinkkuluukkuun.
[/q]

Ymmärrän todella hyvin tilanteesi ja tää on kyllä sellanen asia, mikä mun mielestä liittyy just siihen asioiden "luonnostaan ilmenemiseen". Eli kun 4kk toista tapailee, ennen kuin alkaa seurustelusta puhumaankaan (tietty tässä on kyse asioiden määrittelemisestä), niin kyllä se siinä oppii sun kavereista ja tavoistasi luultavammin ihan tarpeeksi, ettei tarvitse istua alas kahvipöydän ääreen ja pitää "sääntökeskustelua". Tai no sellainen sääntökeskustelu luultavimminkin pidetään, jos toisen tavat eivät miellytä, mutta en sitten tiedä sellaisen seurustelun aloittamisen järkevyyttä.

[q]niomic, 25.4.2007 20:33:

Mon cheri, BSE oli lopulta niin chilli pisara et CV:s perusteel oot pelkkä lälläri![--]

I myself, am more into real apocalyptic shit [--]
[/q]

Meidän intressit ei taida oikein kohdata, painitaan ihan eri sarjassa! (Joka johtaa siihen, että painitaan myös eri sängyissä.)

[q]Zeratul, 10.12.2007 19:37:
[--]Harmi muuten et laskit vaan leikkiä[--]
[/q]

Joo, dreadful! :,(

[q]Epailija, 24.4.2007 16:16:
---
KooKie, 24.4.2007 15:36:
Congrats!
---

On tämäkin. Yksi "laumasta" onnistuu saamaan ja sitten ollaan joukolla onnittelemassa kuin valmistujaisissa ikään. :D
[/q]

;D Tää on sitä mukavuuteen verhoiltua kateutta.

[q]Syce, 24.4.2007 15:34:
---
KooKie, 24.4.2007 15:31:
---
Syce, 24.4.2007 15:28:
ei voi kyl muuta kuin

---

Ootko sä päässyt polkasemaan jotain muutakin kuin pyörääsi, kun noin virnuilet SINKKULUUKUSSA. ;)

---

[--] kyllä!
[/q]

Congrats!

[q]Syce, 24.4.2007 15:28:
ei voi kyl muuta kuin
[/q]

Ootko sä päässyt polkasemaan jotain muutakin kuin pyörääsi, kun noin virnuilet SINKKULUUKUSSA. ;)

[q]sentros, 24.4.2007 15:25:
---
KooKie, 24.4.2007 15:19:
---
opmdevil, 24.4.2007 10:43:
Laserpointissa näin aivan ihkun typyn mutta se pääsi livahtamaan karkuun ennen kuin ehdin tehdä mitään.

---

Sun viime postausten perusteella: Mä en yhtään ihmettele, että ihkut typyt juoksee sua karkuun.

---

Se mikä tekee ihmisestä ihqn on vissii makuasia? :(
Et voi yleistää, että tällainen henkilö juoksis karkuun.
[/q]

Jep ja mun maun mukaan ihkut on myös fiksuja. Mikä johtaa siihen, että...

[q]opmdevil, 24.4.2007 10:43:
Laserpointissa näin aivan ihkun typyn mutta se pääsi livahtamaan karkuun ennen kuin ehdin tehdä mitään.
[/q]

Sun viime postausten perusteella: Mä en yhtään ihmettele, että ihkut typyt juoksee sua karkuun.

[q]$, 23.4.2007 19:55:
[--]
Haluaisin kivan tyttöystävän joka ei pelkää terroristeja eikä lintuinfluenssaa.
[--]
[/q]

Ennen en niinkään, mutta mua alkoi just pelottaa, pitäisköhän KRP:lle ilmoittaa tällaisista hepuista...?

[q]niomic, 13.4.2007 09:27:
Ei ollu varmaan senttiikään kiinni siitä et olivat a) lätkänpelaajia b) jenginsä kanssa c) ulkomailla. Torontossa tekis kyllä mieli käydä ja lähellä on käynykki, mut homma jäi Buffalo / Niagara -maastoon :F

Ja eiks Janisa asu nyt nykissä ja just nyyhkytti tyyliin et "onhan siel herkkuu panoo, mut kyl kunnollinen suomalainen mies aina voittaa suhdemieles" tjsp. Sovitaan et kevät sekottaa pään ja esteettisesti miellyttävä anti on aina plussaa >;)
[/q]

Kursivoidusta kohdasta propsit. Herra tuntee tapakulttuuria - ulkomaillehan mennään kavereiden kanssa nimenomaan typerehtimään ja lätkänpelaajat taida tehdä kotonakaan muuta, kuin typerehtiä. [/end yleistys]

Mutta joo kevät tuli ja rinnat paisu... Ei kun siis... Tai no, esteettisestihän se olisi varsin namua katseltavaa. :D

[q]Major Tom, 24.4.2007 16:52:
hei, haluutsä liittyä kadehdittavien kasvavaan joukkoon? *vink**vink*
[/q]

Kiitos tarjouksesta, mutta mä olen jo EKJ:n (Erittäin Kadehdittavien Joukko [tm]) pysyvä jäsen. :)

[q]hallucinogen, 29.3.2007 13:30:
---
KooKie, 29.3.2007 13:26:
Häissä sen ois parempi jättää kermakakkuasut sikseen ja pukeutua kokovalkoiseen vartaloamyötäilevään housupukuun jossa on syvään uurrettu kaula-aukko. Sirot valkohelmikirjaillut korkkarit ja ehkä tiikerinlilja tuomassa asuun väriä.

---

Mitä sanoisit keksuli jos vaan mentäs vihille tästä? :D.
[/q]

No jos sulla on söpöt käteen sopivat manboobsit ja tuollaiseen asuun sopiva vartalo, plus osaat vielä sen lisäksi kävellä vakuuttavasti korkkareilla, niin hell yeah!

[q]hallucinogen, 29.3.2007 13:05:
[--] eiköhän sitä vois jo kosia :D.
[/q]

Häissä sen ois parempi jättää kermakakkuasut sikseen ja pukeutua kokovalkoiseen vartaloamyötäilevään housupukuun jossa on syvään uurrettu kaula-aukko. Sirot valkohelmikirjaillut korkkarit ja ehkä tiikerinlilja tuomassa asuun väriä. Voi moro, mä menen miehen luokse tästä, jospa se suostuis toteuttamaan mun fantasiat. [size=1];D[/size]

[q]hallucinogen, 29.3.2007 12:55:

Joo mä tykkään myös, oli hirveän vaikea löytää juuri sellaisia kuvia mitkä saa tosiaan kuolan valumaan :(.
[/q]

Mut onhan se ihan eri asia luonnossa, kun noikin hiukset hulmuais auringossa ja korot kopisis maahan ja se ehkä puhuisi sellasella heleän dominoivalla äänellä ja ja...

[q]hallucinogen, 29.3.2007 12:24:
http://www.fashion-era.com/images/2006_7_trends_fall/greys/100-325-X38.jpg
[/q]

Täs vikassa on sitä jotain (enemmän siis kuin noissa muissa).

[q]kilobitti, 29.3.2007 10:55:
---
KooKie, 29.3.2007 02:08:
Fiiliksen mukaan - aina.
---

Valitettavasti duunissa käyvä ei voi aina seurata fiilistä*eiei*

http://kai.thesubmachine.com/blog/wp-gallery2.php?g2_itemId=10795
[/q]

Onhan se harmillista. Mä onneksi hakeudun alalle, millä voin katu-uskottavasti pitää sekä "seksikkäitä" housupukuja, että "rennompiakin" vaatteita mielen mukaan. :) Lisäksi mun on kasvatettava harmaa metrin pituinen parta ja hankittava pullonpohjasilmälasit. <3

[q]Flügel, 29.3.2007 00:32:
Huoh. Odotan kyllä kauhulla sitä päivää kun ihan OIKEASTI koulusta valmistuttuaan - tai graduvaiheessa joutuu pistämään sen jakku/housupuvun niskaan, korkkarit jalkaan ja tukan ylös nutturalle ja ei kun työelämään. Ehkä pitääkin tosissaan olla vähän vanhempi naisihminen, että oikeasti tykkää liikkua päivästä toiseen jakkupuvussa, mulle ainakin henk. koht ongelmia aiheuttaa jo oman alan kesätöihin vaadittava pukeutumistyyli, tai edes sen ajatteleminen...*dissaa*
[/q]

Mä olen lähiaikoina tykästynyt jakkupukutyyliin kovastikin. Nutturat tulivat kuvioon jo aikoja sitten, jakkutakit ja korkkarit pari kesää taannoin ja suorat housutkin viime syksynä. Toisaalta mä en suinkaan ole tyylin orja - jo seuraavana päivänä edellämainitusta lookista saatan hipata kaupungilla miesten farkuissa ja urheilutopissa. Fiiliksen mukaan - aina.

[q]sts, 27.3.2007 20:05:
---
KooKie, 27.3.2007 19:42:
Jep, siksi on löydettävä ihminen, joka ei oikkuile. Mahdotonta lienee, koska meillä kaikilla on vikamme, eli siis hakusessa olisi ihminen, joka oikkuillessaan menee itseensä, löytää vian ja pyrkii korjaamaan sen itse, ennemmin kuin kasaa (turhan) vaivan toisen harteille.

Kursivoidusta propsit. Kenenkään ei tule tyytyä tuollaiseen osaan. :)

---

Etit siis täydellistä ihmistä jossa ei oo vikoja ja palvoo vaan sua, haluaisimpa tietää että ootkohan itse yhtä täydellinen.
[/q]

Oh, I praise your sisälukutaito. Mä toivon ihmisiltä, että me osaisimme mennä itseemme. Mä toivon, ettei ihmissuhteita kaataisi turhat riidat vain, koska "oikkuilija" olettaa toisen ottavan niskaansa ja korjaavan kaiken paskan, mihin tää oikkuilun kohde ei ole itse pahimmassa tapauksessa myötävaikuttanut ollenkaan. Ja tätä mä saan toivoa ja uskon olevan mahdollista, koska olen itse henkilönä todella "vaikea" monella tapaa ja opettelen parhaani mukaan olemaan (paremman sanan puutteessa) epäitsekkäämpi.

[q]Zapa, 21.3.2007 22:35:
Joo mut todennäköisesti sinäkään et pääsis juoksemaan karkuun
[pic]
[/q]

No nyt mä tajusin, miksi mies myöhästyy töistä lähes päivittäin. :D

O