SINKKULUUKKU
[q]niomic, 22.4.2008 08:54:
---
KooKie, 22.4.2008 08:50:
---
niomic, 22.4.2008 08:47:
---
Lyylikki, 21.4.2008 19:15:
Mut minkäs tekee, ei nyt vaan saa irroitettua tässä rahatilanteessa huoltoon pennosia.
---
[--] en voinu välttää fiilistä monenkaan lukukerran jälkeen (ja ketjun) et nyt ei ollu kyseessä ihan normi fillarin rassaus :DD Taino ehkä toi vika lause vähän viittaa ite asiaan[--]
---
Tai sitten tämä viimeinen lause viittaa siihen, että maksulliseen ei ole varaa, joten etsitään yksinäisten luusereiden Mekasta uhria. :D
---
En voi olettaa et kaikki hankkii seksiä samal taval ku sinä :/ Sit jos nussis pilkkua viel vähän ni vois todeta et ku sanon et "viittaa ite asiaan", ni ehkä mä puhuinki silloinki SEKSISTÄ enkä mistään pyöräilyhömpötyksistä. moi :D
edit: I dun made a spelling misteak
[/q]
Haluatko sä nyt paljastaa kaikille täällä, että löysin taskuni pohjalta vanhan kymmenpennisen ja lähdit sillä mukaan leikkiin? Ja mikä toi suruhymiö oli, meinaatko, että sun olisi pitänyt saada enemmän rahaa siitä hyvästä, että sulkijalihaksesi vioittui niissä sessioissa? Huomenta naijömik!
[q]AlexS, 27.3.2008 20:26:
http://ircpics.com/img.php?id=2077
[/q]
:,DDDDD <3
[q]Zenni, 13.3.2008 19:19:
---
Tarsu, 13.3.2008 16:41:
---
Zenni
Taisin just rakastua *sydän*
---
mä luulen et kaikki täällä jo tietää
et me rakastetaan toisiamme :)
ihqsydäri!
---
Voi vitsit, vihdoinkin päästiin julkistamaan roihuava rakkautemme.
[/q]
Saanko tulla paistamaan makkaraa sille roviolle?
[q]Zenni, 13.3.2008 00:36:
---
[Nuclear], 12.3.2008 14:48:
---
Lyylikki,
Aika ja paikka?
---
13.3.2008 klo 18
Hiplaajankatu 2 B 2
00000 KOSKETUS
---
Mä tuun kans! Hiplaus on ehkä parasta maailmassa.
[/q]
Niin, siis kun joku muu hiplaa sua. Vastavuoroisesti se sitten tuhoaakin suhteen. :,D
[q]laite, 22.1.2008 10:06:
---
nuance, 22.1.2008 10:01:
---
KooKie, 22.1.2008 10:00:
Mee sä sinne homoluukkuus hinuri!
---
tuu mukaan! saat pilluu.
---
:D
Mulle kans!
[/q]
Mut siis sähän oot jo homoluukussa. Meinaatko nyt, että Nyanssi valehtelee, kun se väittää siellä olevan pillua tarjolla?
[q]nuance, 22.1.2008 09:58:
---
Jone, 22.1.2008 09:48:
Sellaista se on elämä.
---
saatanan hetero.
[/q]
Mee sä sinne homoluukkuus hinuri!
[q]Jone, 22.1.2008 09:48:
Oon vähän sellainen vanha hömppä et kun ylipäätään lähden tästä luukusta lätkimään muualle kuin säpinän puolelle, niin en tee sitä ihan kevyellä harkinnalla kuitenkaan. Musta on turha ruveta seukkailemaan ellei toisesta toivo loppuelämää.
[/q]
Kyllä me jotkut nuoremmatkin hömpötellään noin. Notta "word". :)
[q]laite, 22.1.2008 10:17:
---
KooKie, 22.1.2008 10:07:
Mut siis sähän oot jo homoluukussa. Meinaatko nyt, että Nyanssi valehtelee, kun se väittää siellä olevan pillua tarjolla?
---
Sori, mä oon olosuhteiden pakosta vaan sinkku- & runkkuluukussa. Et jätän kyl Nuanken ja Anan homoilemaan keskenään :/
[/q]
Oon pahoillani, en tiennytkään.
[q]infiana, 31.12.2007 13:52:
---
Kosaz, 31.12.2007 13:12:
---
infiana, 31.12.2007 01:03:
noniin.... täällä taas etsimässä uutta ihmistä joka voi sit dumppaa mut.
---
Uuh..Pick Me, Pick Me!!
---
joo, miks ei... ei mulla aiemminkaan mitään tasoa valinnoissani ole ollut
[/q]
Touché! :,D
[q]larzizi, 29.12.2007 23:03:
---
KooKie, 29.12.2007 22:59:
Ei tossa vielä mitään, kai sä sanoit kummallekin myös rakastavasi häntä? :DD
---
En sentään :D
[/q]
Somewhere out there you can find two broken hearted guys. :,( </3
[q]Zeratul, 10.12.2007 19:56:
---
KooKie, 10.12.2007 19:44:
---
Zeratul, 10.12.2007 19:37:
[--]Harmi muuten et laskit vaan leikkiä[--]
---
Joo, dreadful! :,(
---
Oliks nyt kiva vääntää se tollai
[/q]
Oli! ^_^
[q]Timce, 10.12.2007 19:54:
---
KooKie
Muistan ton kaiken uutuudenviehätyksen abaut vuoden takaa. On tosin mahtavaa, kun tuntee noita fiiliksiä laittoman usein yhä edelleen!
---
Laittoman usein? Sulla joku munakarvaton freshman kierrossa?
[/q]
Se tietää sheivatessaan, että se kannattaa, kun sillä pysyy kierroksissa mukana. <3
[q]ezzy, 10.12.2007 19:33:
---
KooKie, 10.12.2007 19:28:
---
ezzy, 10.12.2007 19:25:
Typerä hymy naamalla kruunaa kaiken, kun sen huomaa itse vähän väliä.
---
Gotta love the feeling. *sydän*
---
Vielä mukavampaa on, kun aamulla saa tekstarin, että toisella on yhtä tyhmä hymy ja vaikeuksia meikkaa duuniin
[/q]
Muistan ton kaiken uutuudenviehätyksen abaut vuoden takaa. On tosin mahtavaa, kun tuntee noita fiiliksiä laittoman usein yhä edelleen!
[q]Zeratul, 10.12.2007 19:05:
---
KooKie, 10.12.2007 19:02:
Täällä vuosi ja kuusi päivää ensitapaamisen jälkeen...
[size=1]Vittu ois muuten paska tapa jättää mieheke tälleen kunniallisesti, että se lukee klubbarista mun "olevan sinkkuluukussa"... :DDDDD Eli siis ähäkutti, tulin vaan lesoilee lievästi, että oon tuntenut oman seukkausluukkubuddyni nyt vuoden ja kuusi päivää. Oli muuten muhkut vuosipäivätreffit Elisabeth -elokuvan, mäkkimätön ja seuraavana päivänä Fransmanni-illallisen merkeissä.[/size]
---
Keksinkertasta huumoria keksinkertaselta tyypilta. God you suck.
[/q]
Joor zust zelös. Ja toinen vielä vittuilun vuoksi:
Täällä vuosi ja kuusi päivää ensitapaamisen jälkeen...
[size=1]Vittu ois muuten paska tapa jättää mieheke tälleen kunniallisesti, että se lukee klubbarista mun "olevan sinkkuluukussa"... :DDDDD Eli siis ähäkutti, tulin vaan lesoilee lievästi, että oon tuntenut oman seukkausluukkubuddyni nyt vuoden ja kuusi päivää. Oli muuten muhkut vuosipäivätreffit Elisabeth -elokuvan, mäkkimätön ja seuraavana päivänä Fransmanni-illallisen merkeissä.[/size]
[q]ezzy, 10.12.2007 19:25:
Typerä hymy naamalla kruunaa kaiken, kun sen huomaa itse vähän väliä.
[/q]
Gotta love the feeling. *sydän*
[q]gohome, 19.10.2007 00:14:
Mä taas jossittelen, "Hei, mut mähän voisin.....". Vaikka kaikki toimii, sitä on tänäkin vuonna jo pariin otteeseen tullut tehtyä jotain ratkaisuja, ehkä mä odotan sitä "suurta valoa".
Tosin pariin kertaan on tullut jo ihan tahallaan hiekotettua joku juttu omilla teoilla, kun vaan jotenkin ei jaksa vaan olla ja jatkaa eteenpäin. Sitä kai ajattelee, että sitä löytää jotain mielenkiintoisempaa aina vaan. Ja jotenkin kesä oli niiiiin jees, että sitä on jäänyt päälle vaihde, jossa jokainen piste on vain etappi.....eli ei malttaisi jotenkin jäädä.
[/q]
Mjoo erittäin tuttu tunne. Mutta noin kun jatkoin tarpeeksi kauan, rehellisenä itselleni ja muille, niin löysin sen suuren valon. Ei siihenkään kuitenkaan pysähtyä tarvinnut, vaan jatkettiin matkaa yhdessä. :)
[q]Zenni, 17.9.2007 21:43:
---
astaroth, 17.9.2007 21:38:
---
Zenni, 17.9.2007 21:22:
Nii mut se ois samal kato hemmetin rento :P
---
kaikista hemmetin rennoista naisista tulee aina vaan kavereita >:(
---
Pitää muute paikkansa miestenki kanssa. Tai sit sen rentouden sisäistää liian myöhään :(
[/q]
Ehkä se rentous ensikättelyssä on vaan korrelaatiossa siihen, ettei se heebo oo sun mielestä kuumottava tapaus, eli mahdollinen ihastumisen kohde. Kuka voi sanoa, että ne ihastuksen perhoset tuntuu "rennolta"?
[q]ezzy, 29.11.2009 12:12:
---
aada, 29.11.2009 12:02:
Sen sijaan, mies ei voi olla liian huomioiva osoittaessaan kiinnostustaan. Eli jos olen kiinnostunut jostain miehestä ja hän huomioi minua ostamalla juomia, maksamalla ravintolalaskut, avaamalla ovet jne. niin se ei kyllä koskaan laske kiinnostustani.
---
Tämä nyt tuskin tuli kenellekään täällä yllätyksenä...
[/q]
:DD
[q]Tuikkari, 3.9.2007 12:28:
[--] Jos ei ole mitään selkeetä aikataulua, jolla kaukosuhde päättyy onnellisesti[--]
[/q]
Mä olen puolestani sitä mieltä, että jos on tällainen "expiring date" -jolloin osapuolet palaavat yhteen, niin kaukosuhde voi kestää ja jopa lujittaa jo valmiiksi hyvällä pohjalla ollutta suhdetta (varmasti tietyin ikävästä ja erosta johtuvin riidoin kuitenkin). Itse ihmettelen, miten kaukosuhteeseen voi ryhtyä a) valmiiksi erossa* b) siten, että kaukosuhde nimenomaan kestää määrittelemättömän ajan. Itse en voisi ryhtyä "a" suhteeseen, jonka arkipäivän kokemuksista ei ole minkäänlaista käsitystä. En myöskään haluaisi sellaisessa "b" odottavan epätietoisuudessa elää, mielestäni odottaisin lähinnä vain sitä, että "tiet vievät erilleen", mutta erilaisia ihmisiähän tässä ollaan.
* Esimerkiksi kaverini, joka tapasi Kreikan reissullaan mukavan ruotsalaispojan ja päätyi seurustelemaan tämän kanssa. Mun ihmettelystä huolimatta tämä suhde on kestänyt jo yli vuoden tapaamisilla kuukauden tai parin väliajoin ja tyttöhän hakee Ruotsiin opiskelemaan kultansa tykö.