SINKKULUUKKU

Back to häröily O

Hei haloo. Kleopatralla on uudet vaatteet.

kyllä yksinki jaksaa jos on hyviä ystäviä*hymy*

Sinkuille haittavero!!!!!

[q]Vampyrella, 6.5.2009 14:20:

No nimenomaan. Siksi on mun mielestä aika turhaa arvottaa joitakin duuneja turhiksi ja joitakin ihmisiä rahanahneiksi paskoiksi, ja silti käyttää näiden turhien duunien ja rahahanahneiden paskojen tuottamia palveluita ja tuotteita. Se onkin sitten asia erikseen, jos ei näitä palveluita ja tuotteita itse käytä. Muutoin menee aika ''Älä tee niin kuin minä teen, tee niin kuin minä sanon'' -sektorille koko homma.
[/q]

Eli en saa käydä lääkärillä koska Aatos sai liikaa optioita, tai olen tekopyhä?

Muistuttaa ideologia erehdyttävästi kastijärjestelmää

[q]Vampyrella, 6.5.2009 14:34:
Oletko arvottanut lääkäreiden työn turhaksi, tai kaikki lääkärit rahanahneiksi paskoiksi? Riippuu ihan siitä. Jos heidän tekemä työ on mielestäsi turhaa, tuskin käyt lääkärissä.
[/q]

Tarviiko sen olla niin mustavalkoista? Se mikä toimii ihan hyvin vapaassa markkinataloudessa, ei toimi esim terveydenhuollossa. Jos auto on liian kallis, voin jättää sen ostamatta. Jos sydämmen asennuksesta pummitaan 100 000, mulle ei oikeen jää vaihtoehtoja.

VAikka ne oliskin epäpateviä ja ahneita.

[q]onni3mk, 18.7.2008 20:33:
Kohta se ois taas se aika vuodesta kun tekee mieli käpertyy jonkun kainaloon kylmältä ilmalta pakoon...

[size=7]Ennakoinko? En suinkaan :D[/size]
[/q]

jos ei heilaa helluntaina ei koko vu......

[q]Lyylikki, 25.7.2008 09:51:
Ja täälläkin on hehkuttavia naisia!

*plur**sydän**plur*
[/q]

Missä, näytä heti

[q]Amarie, 14.12.2008 16:20:
Oon ollut yli kolme viikkoa sinkkuna ilman että on mitään säätöä mihinkään suuntaan tai mitään uutta pohjustettuna. Näin ei oo käynyt mm. ikinä. Ei oo ees vakipanoa, johon vois epätoivoisen yksinäisyysangstin hetkellä ihastua vain koska ei oo ketään muuta. o/ Ei tää tunnu niin pahalta kun oon kuvitellut.
[/q]
hahahah... Venaa puol vuotta nii katellaa sit uudellee kuinka tiukkaa tekee!

[q]Parker, 14.12.2008 20:34:
---

hahahah... Venaa puol vuotta nii katellaa sit uudellee kuinka tiukkaa tekee!

---

Venatkaa puoltoista vuotta niin kattellaan sit uudelleen kuinka tiukkaa tekee!
[/q]
HAH! Done that:D

[q]kindertin, 29.9.2008 16:47:
---
anthocyan, 22.9.2008 13:22:
! Tuntuu siltä että nyt joku erobuumi käynnis

---

Tää on niiiiiin totta. Minä siis myös ilmottaudun sit tänne.
Aina ei asiat mene niinkuin haluais.
[/q]

what happend*ding**hali*

[q]sadesola, 18.9.2007 20:41:
Hommaa minibussi ja lastaa se
vanhoilla karvaisilla miehillä.
Ajatuskin jo lämmittää mieltä.

Hankkikaa vielä yhdessä mandoliini,
niin johan helpottaa syystuska.
[/q]

saaks olla mandoliinin sijasta banjo? :P

[q]aada, 4.5.2008 18:47:
aaa kesä tuloillaan ja tuoretta lihaa sinkkuluukku pullollaan! Ihanaa
[/q]

nii et mite ois

[q]JasonX, 14.7.2008 18:56:
Mulle nyt ei lämpee saunakaan - paitsi ehkä bensalla :D
[/q]

mulle ehk lasolilla:/

[q]aada, 5.5.2008 14:49:
---
Equalizer, 4.5.2008 19:08:
---
aada, 4.5.2008 18:47:
aaa kesä tuloillaan ja tuoretta lihaa sinkkuluukku pullollaan! Ihanaa

---

nii et mite ois

---

Luulen ettei tää kinkku ole ihan vielä kypsä
[/q]

Ilmottele sit:D

[q]Snaggo, 18.3.2009 17:37:
[size=9]Jospa mäki vähän purkaisin mun sinkkuus-angsteja tänne luukkuun.*igor*[/size]

Rakas Päiväkirja,
Eräs hieman etäisempi kaverini tyrkyttää minulle treffejä, vieläpä ihan mukiinmenevän naikkosen kanssa. Hänkin on itseasiassa tuttu, tosin aivan järkyttävän etäisesti. Se mikä on myöskin ihan hassua on se, että kyseinen naikkonen sattuu olemaan tämän etäisen kaverini tyttöystävän sisko.
Minä en omasta mukiinmenevyydestäni tiedä, mutta sen tiedän että näin oikeassa elämässä olen älyttömän ujo naisten seurassa, eikä kokemusta treffeistä juurikaan ole.
Vedänkö kännit ja suostun?Menenkö silloin myös treffeille kännissä? Jätänkö koko jutun sikseen? Haluaako hän edes treffeille? Mitä he juonivat? Meneekö tässä taas elämän tilaisuus ohi suun?
Oi päiväkirjasein, maailmani on taas täynnä kysymyksiä ja epävarmuutta.
[/q]
Itse olen ratkaissut ongelman odottamalla kysymystä -panetko vaiko et? tai vaihtoetoisesti tyytynyt silittämään pikku-kallen uneen itsekseni. Tämä siis nyt lähinnä lauantai-markkinoilla ollessani. Muutoin kierrän kauniimman sukupuolen edustajat kaukaa ja toivon etten ihastu. On sitä elämää ilman naisiakin kun muutaman vuoden jaksaa odottaa. :P

[q]Freja, 26.7.2008 05:29:
Oon sen aina tiennyt, et törmään vaan paskoihin miehiin, mut tänää mulle jopa sanottiin se suoraan :D "mä oon paska jätkä." :'D

Vittu jes. Moi mä oon Reija ja mä taidan olla ikisinkku tällä menolla.
[/q]

t toinen ikisinkku:)

[q]Sunshine^82, 29.6.2008 11:56:
on se kumma kun pitkästä aikaa olis kiinnostunu aidosti eräästä ihmisestä ja sitten kun mies ehdottaa tapaamista ni tekeekin oharit. olis tosissaan kiva tietää syy, mut ei varmaan selvii sekään ikinä!! meni taas maku miehistä hetkex aikaa!!
[/q]

vaihda naisiin:)

[q]Kiirikone, 1.9.2008 17:55:
---
Equalizer, 1.9.2008 17:53:
---
Kiirikone, 1.9.2008 17:52:
---
Equalizer, 1.9.2008 17:49:
---
Kiirikone, 1.9.2008 17:46:
:( syysillat on niin kylmiä.

---

eiks patteri toimi:p

---
no ei toimi. tää vitun taloyhtiö yrittää säästää sähkössä. tässähän pitäs ihan ruveta kuntoilemaan et tulis hiki.

---
hommaa joku halinalle

---

livelämmittäjää täs on etsinytkin. Mut ehkä se sit joskus tulee vastaan :D sitä ennen voin angstata täällä :D (livelämmittäjä kuulostaa juuri mukavan esineellistämiseltä)
[/q]

*vink**pepsodent*

Onni, mä oon samaa mieltä. Yks mies tänne kiitos nyt heti!

[q]aada, 16.12.2009 22:19:

Mielestäni itseään ja valintojaan voi pohtia myös muuten kuin ihmissuhteiden tai parisuhteen kautta. Ja en kyllä välttämättä halua jatkuvasti kyseenalaistaa huvin vuoksi itseäni ja valintojani - aika rankkaa joka päiväisen elämän kannalta. Ei elämää mielestäni kannata huvin vuoksi tehdä turhan vaikeaksi, se kun on aika yksinkertaista loppujen lopuksi.
[/q]

Herrajumala, eihän sitä kyseenalaistamista minkään huvin vuoksi tehdä, vaan siksi että kasvetaan ihmisinä ja sopeudutaan paremmin ympäröivään maailmaan (ja loppuviimeks pysäytetään karman pyörä, katkaistaan jälleensyntymien loputon ketju ja päästään lopulliseen nirvanaan).

Ihannoinniiku silt varalta ettet tienny, sä et ikävä kyllä suinkaan ole täydellinen (koska säkin olet vain, niin, ihminen). Jos haluaa tätä asiantilaa korjata, on välillä ihan hyvä aina silloin tällöin miettiä et olikohan ne omat valinnat ihan kaikissa suhteissa okei, ja olisko mahdollista että maailmassa olis muitakin tapoja olla ja elää kuin se oma pieni kupla jonka on itselleen rakentanut.

Toisaalta sit taas, jos ei halua korjata sitä niin ei tietenkään oo mikään pakko, mut onko sekään nii fiksuu.

O