SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]JdgeDredd:
Read above
[/q]

jee, samixii!

[q]AnderS:
---
-xx-:
---
[/q]

Jos nyt saan olla toivoton romantikko hetken niin kerronpa teille että minä uskon siihen että kun löytää sen oikean (tai yhden niistä oikeista) niin siinä ei tarvi häpeillä sitä mitä on tai mitä toiselle antaa, vaan se on justiinsa niinkuin pitääkin ja mitä se toinen tarvii. Jos jutut tuntuu hankalilta ja nihkeiltä jo alkuunsa niin ehkä se ei vaan ole se sopiva vastakappale - eteenpäin sitä enempää murehtimatta ja seuraavaa kokelasta etsimään.

Nimimerkillä: oman vastakappaleeni löytänyt

[q]naira:
---
greenie:
Miehet on sikoja
---
... mutta naiset niin eläinrakkaita *justjoo**nauru*
[/q]

Oikea vastaushan oli tietysti: Ja naiset lehmiä. *g*

Etukäteisvaroitus: Sisältää nyt jo lieventynyttä, mutta kuitenkin kiukkuista avautumista ihmisten kusipäisyydestä

Eli ok, sinkkuna olo on jees ja sitten taas ei ole...
Olen nyt viime viikon aikaan saanut ihan tarpeekseni ihmissuhteista.

Mun ex:än uus pano on sitä miletä et pilaan niiden suhteen jne, vaikken edes juuri exääni yhteyttä pidä Joo en tiedä mistä se noita juttuja keksii ja levittelee niitä ympäri kaupunkia*grr* ketuttaa!!! No tämän asian sain pois päiväjärjestyksestä, onneksi... ei kiinnosta tulla sotketuksi muiden ongelmiin, kun en niihin oikeesti edes ole syyllinen

Sitten tuossa sunnuntaina soitti yksi äijä, jota olen tapaillut tjsp... (No ok, en tiedä missä me oikein mentiin... ei hyvin vakavaa kuitenkaan...) No herra kuitenkin vain soitti ihan kertoakseen et oli vloppuna yrittänyt iskeä mun pikkusiskoa kun minä olin poisa kaupungista Niin, ei kuulu mulle kun ei seurustella, mut että mun SISKOA!!! "Niin pyysin sitä meille ja soitin sille just mut se ei vastannu..." <- No ei joo, kun minä olin vieressä ja se tyttöraukka ei uskaltanu kertoa mulle kuka soittaa...

No eipä ollu eka kerta kun näin käy...

Ja ei, en ole katkera siskolleni, joka on laihempi ja kauniimpi, sillä hän on minulle rakas Olen vaan todella pettynyt miehiin... Joilla tuo hauska läppä: "Mie oon rakastunu sun siskoon" karkaa välillä käsistä... Musta se ei jaksa enää olla hauskaa...

Et sillai... Ja mikä oli pointti...
Onneksi en ainakaan viime aikoina tapaamieni äijien kanssa ole vakavampiin suhteisiin ruvennut, iditooteiksihan ne on osoittautuneet Miksi ne sattuu aina mun kohdalle Et sinkkuilu on kivaa ja silleen...

Miehet on sikoja

[q]KarriN:
liityin joukkoonne. voi ankeutta.
[/q]

Tervetuloa jengiin :(

[q]LinsQ:
mitens siinä nyt niin pääsi käymään no tervetuloo vaan sitte,eipä tääl oo kehumista
[/q]

no nää on näitä elämän käsittämättömyyksiä.

kiitsa vaan kaikille tervetulotoivotuxist!

[q]Epailija:
---
naira:
---
greenie:
Miehet on sikoja
---
... mutta naiset niin eläinrakkaita *justjoo**nauru*
---

Oikea vastaushan oli tietysti: Ja naiset lehmiä. *g*
[/q]

No niinpä tietysti, tyhmä minä

[q]fine:
terve! nimeni on anton ja olen sinkku, joten eiköhän autetaa toisiamme
[/q]

"vastataan kuorossa : terve anton" ja jokainen esittelee ittensä..

terve! nimeni on anton ja olen sinkku, joten eiköhän autetaa toisiamme

Tänne on tullu lennettyä..kolmen vuoden jälkeen tuli kenkää..no itseppähän siinä neiti menetti..*ding*

Tai sitten paskapäät ei käytä klubbaria

[q]jUSSi:
---
Mellu-:
kohta 2. Fiksu; Ei siis mikään huithapeli joka ei tajua mistään muusta yhtään mitään paitsi autoista ja niiden pakoputkenpaukkulaakereista.
---

Voiko mies vaatia samaa? Siis, ettet ole mikään huithapeli?

---
kohta 3. Omattava OMA ELÄMÄ; en halua olla kenenkään "elämä"
---

Käykö yhteinen elämä?

---
kohta 1. Ymmärtää mua ja mun välillä rankkojakin sekoiluja
---

Ymmärtäisitkö miehesi välillä rankkojakin sekoiluja?

---
kohta 2. Osallistuu mun elämään ja juttuihin
---

Osallistutko miehen elämään ja juttuihin?

Ilman tuota vaatimusten kohtaa kolme, olisin sanonut sinun haluavan kotiorjaa mulkulla
[/q]

hih, no siis.. en tiiä onks mua nyt ymmärretty vähän väärin mutta mies voi vaatia multa samoja asioita koska mielestäni pystyn samaan mitä "vaadin" mieheltäkin. Koska on aika kohtuutonta vaatia jotain mihin itse ei pysty tai jotain mitä itse ei voisi korvata tjsp. emt .. mun ajatuksen juoksu on sellasta sillisalaattia et ette varmaankaan ymmärrä mitä haen takaa

Pitkästä aikaa saa taas yksin töpötellä eteenpäin.

[q]Retrogirl:
lueskelin noit teidän avautumisianne joten päätin sit itsekin purkautuu...
Minua suomeks sanottuna v***uttaa valehtelevat ihmiset!!! Onko liikaa pyydetty et vois puhuu totta. Mikään ei loukkaa niin paljoo ku se et sua kusetetaan pahemman kerran... Olkaa ystävät rehellisiä toisillenne!*hymy*
P.S.kyllä helpotti ku sai valittaa!!
[/q]

niin samaa mieltä voisin laukoo tänne listan nimiä mitkä on kusettanu mua ihan 6-0 ja ihan tahallaan mikä siinä on niin vaikeeta että ei voi totuutta sanoa. ja varsinkin näis ihmissuhdejutuissa, mikä siinä on niin vaikeeta?

Sinkkuna on kiva olla...

Ja defenssit kuormittaa.

[q] W: ... off topic, ihmettelen vain joskus sitä että miten kenessäkään joka on tänne sinkuksi itsensä listannut, ole ikinä mitään vikaa itsessään...vika on aina tuossa toisessa? Tarkoittaako tämä sitä sitten että olemalla paskapää pysyy aina poissa sinkkupalstoilta?
[/q]

Ei. Itse olen ainakin välillä täydellinen kusipää/paskapää/mikä milloinkin ja kyllä, "vika" on usein myös minussa

Täällä näyttää olevan vahvoja naispersoonia

miä tiedän et olen vaikea persoona ja elän sellaista elämää joka varmasti alkais kumppania vituttamaan jne. voin rehellisesti sanoa että vika on yleensä ollut minussa mutta eikös suhteen päättyminen oo vähän niiku molempien vika tjsp? jos nyt halutaan alkaa syyttelemällä syyttelemään mut siis niiku äääh... toi on niin perinteinen toi " ei vika oo sussa vaan mussa, olaan kavereita" jaadijaadijaa... sama ku seinille puhuis... ei mitään ideaa

anna älä hengaile täällä :)

O