SINKKULUUKKU

Back to häröily O

Ja taas täällä! Tällä kertaa helpotus, huh huh.

---

mitää? :D no mut se ei ollut vielä silloin. jos olisi ollut niin olisin varmaan tehnyt itsestäni naurunalaisen parkumalla kiksubileissä ja lyömällä ja potkimalla lattiaa!
[/q]

mäki tajusin et hilluin ihan turhaan. ens kerral ku nähdään ni mun olkapää on käytettävissäsi *sääli* . Ja sit mä voin näyttää miten sinkkuudesta nautitaan täysinrinnoin . Mul on yli vuoden kokemus eli ammattilainen. Ja jos sä alat kiksubileissä parkumaan, lyömään ja potkimaan ni joku voi luula sua viel gootiks

OLEN TULLUT TÄNNE JÄÄDÄKSENI !!!! No ei... Toivottavasti en

Yksinäisyys on ikävää. Olisi ihanaa jos olisi joku jonka viereen voisi iltaisin nukahtaa. Mutta kun ei niitä oikeen tunnu olevan tarjolla. Kaikki sellaiset muijat joista olisi kiinnostunut ovat varattuja tai ovat ystäviä. Tai sitten olen vain niin sokea että en huomaa jos joku on kiinnostunut minusta. Se on minun eksäni mielipide. Mutta kyllä se taitaa pitää paikkaansa. Lopuksi voin vain todeta että taidan jäädä tänne todella pitkäksi aijaksi.*nyyh*

[q]Lumikki:
Etkä mulle kertonu mitään vaikka nähtiinkin*grr*
[/q]

mitää? :D no mut se ei ollut vielä silloin. jos olisi ollut niin olisin varmaan tehnyt itsestäni naurunalaisen parkumalla kiksubileissä ja lyömällä ja potkimalla lattiaa!

Olenpas herkällä tuulella

täällä ollaan ja pysytään... ei kukaan tietäis hyvää ja halpaa lekuria joka suorittais lobotomian? ei jaksa enää ihastua ihmisiin joiden kans tunne jää kuitenkin yksipuoliseksi. </avautuminen>

[q]Mellu-:
kohta 2. Fiksu; Ei siis mikään huithapeli joka ei tajua mistään muusta yhtään mitään paitsi autoista ja niiden pakoputkenpaukkulaakereista.[/q]

Voiko mies vaatia samaa? Siis, ettet ole mikään huithapeli?

[q] kohta 3. Omattava OMA ELÄMÄ; en halua olla kenenkään "elämä" *eiei*[/q]

Käykö yhteinen elämä?

[q] kohta 1. Ymmärtää mua ja mun välillä rankkojakin sekoiluja *lmao*[/q]

Ymmärtäisitkö miehesi välillä rankkojakin sekoiluja?

[q] kohta 2. Osallistuu mun elämään ja juttuihin [/q]

Osallistutko miehen elämään ja juttuihin?

Ilman tuota vaatimusten kohtaa kolme, olisin sanonut sinun haluavan kotiorjaa mulkulla

Tuntuu että meitä on monta kivaa tyttöö ja pojkaa täällä. Ei vaan olla koskaan eksytty toistemme tielle. Seuraavissa bileissä jokainen voi tehdä itselleen henkilökohtaisen mission: mennä tutustumaan edes yhteen uuteen ihmiseen.

Ei ne kaikki voi varattuja olla.

::Yksinäisyys ei kotona ruikuttumalla parana ::

*sydän*

[q]~~MillaMagia~~:
Sun kannattaa huolestuu n.20 vuoden päästä. eli älä vielä murehdi*iloinen*
[/q]

No ehkä toi mun vuodatus oli aika turhaa. Mutta kyllä se yksinäisyys aina silloin tällöin ottaa aika koville. Mutta ehkä mun kannattaa odottaa pari vuotta yksin ja sitten aloittaa valittaminen siitä kuinka yksinäinen olen.

[q]subi:
täällä ollaan ja pysytään... ei kukaan tietäis hyvää ja halpaa lekuria joka suorittais lobotomian?
[/q]

Mä oon lukenu ihmisen fysiologian ja anatomian, ja galenoksestakin kolmasosan paljon maksat? *nauru**nauru*

[q]KittysDead:
Tuntuu että meitä on monta kivaa tyttöö ja pojkaa täällä. Ei vaan olla koskaan eksytty toistemme tielle. Seuraavissa bileissä jokainen voi tehdä itselleen henkilökohtaisen mission: mennä tutustumaan edes yhteen uuteen ihmiseen.

*sydän*
[/q]
Tai sit:

sinkkubileet

Ei mitään suhteita ^^ taitaa klubitukseenkin muutama muukin sinkku mun lisäks mahtua, sivumäärää ajatellen

[q]KittysDead:

*sydän*
[/q]

aattelin toteuttaa tän nyt lauantain.. ei se ota jos ei annakka.. tai jotai..*hymy*

hmmm voiskohan olla niin et sinkkuluukusta paasee pois muuttamalla puolaan?*blush*...*hih*

[q]Zile:
Pitäis tehdä taulukko mistä näkisi sillä hetkellä olevat sinkut. Profillista rastia ruutuun, jos on sinkku. Näin pysyisi taulukko ajantasalla. Taulukko voitaisiin sijoittaa tämän topic:n ensimmäiselle sivulle...*nauru*
[/q]

Yhdytään

[q]RiNiK:
poistun täältä...
[/q]

No prkl!

[q]mikkihiiri:
---
Älä ole kateellinen toisen onnesta*vink*
---
[/q]

Suomihan on kateellisuuden ja selän takana puhumisen luvattu maa