SINKKULUUKKU
[q]bubbelgum, 28.4.2007 21:33:
Hihi, mä lähen pois täältä.
Katotaan minne päädytään...
Mut tänne en ainakaan tunnusta enää kuuluvani!
Edit: (Ja tällä kertaa tää ei edes oo huono aprillipila. *nauru*)
[/q]
Ja meitsi raahaa ahterin bäkkiin. Ja tääkään ei oo mikään huono aprillipila.
[q]pululu, 7.5.2007 21:59:
---
Flügel, 7.5.2007 21:14:
---
ezzy, 7.5.2007 21:12:
blah taas vaihteeks paskakautta täälläki. Ainoa säpinäkin kohtelee ku paskaa.
---
Oi, word mate.
---
...onks tää joku muoti-ilmiö? Täällä kans.
[/q]
No tollasiin ei tartte ku tyydyttää itsensä ja potkii pihalle. Mieluummin sinkkuna, kuin jonkun kusipään kanssa :)
Kait tähänkin on pakko tottua...
[q]mark hamilton, 19.4.2009 22:51:
---
WiljamiDzay, 18.4.2009 15:48:
---
Sunshine^82, 18.4.2009 15:06:
Eipä tarvitse tästä luukusta poistua enää ikinä.
---
Muutat luostariin ja rupeet nunnaksi?
---
Luostarissa voi olla hyviä sessioita puutteessa olevien munkkien kanssa.
[/q]
Ihan mielenkiintoinen fantasia kyllä. :)
Asioiden salailu on siis oikein, koska sinä itse koet olevasi oikeutettu tuomitsemaan, milloin toista satuttaa rehellisyys liikaa ja on hyväntahtoista, rakastavaa ja reilua toimia epärehellisesti? Tämähän ei ole itsekästä halua kontrolloida muita?
Miksi se olisi aina itsekästä?
Mä kuuntelen mielelläni erillaista musiikkia, yleensä mielialojen johteesta, elikkä sopeudun helposti eri ympäristöihin.. Ei kyllä haittaa jos toinen kuuntelee erilaista musiikkia, mutta kunhan ei ole (nyawan tekstiin viitaten) niin fanaattinen ettei suostu kuunnella mitään muuta kuin vaikka juuri sen yhden tietyn artistin tai tietyn genren musiikkia. se ei välttämättä toimi mutta melkeen aina voi tehdä kompromisseja^^
[q]Jone, 31.10.2009 18:48:
Eikö sut viskottu jo kertaalleen tältä forumilta menemään? Opitko siitä mitään? O_o
[/q]
Musta tuntuu että mä tiedän jotain mitä sä et. Ja sä varmaan sit tiedät mitä mun piti oppia.
Pointti kiltisti sanottuna oli ihan se, että mä en siedä yhtään pikkutyttöjen metskaajia. Musta se on niin kuvottavaa etten pysty pitämään päätäni kiinni. Vaikka ezzy ei niitä tarkoituksella ettisikään, niin sen kriteerit ei jätä sille muita vaihtoehtoja. Hänellä on tarve seurustella täysin omilla ehdoillaan.
Multa ei empatioita heru. Laitoksissa näin miten pikkutyttöjä vietiin mennen tullen vastaavanlaisten toimesta. Ja koska sieltä tulee haista vittu takaisin, eikä kukaan muukaan sitä sille oikeen kiltisti sano, niin vastuu jää mulle, vaikkei sitä olekkaan annettu tai sen ottamista ei hyväksytä.
JA PIKKUTYTÖILLÄ EN TARKOITA ALAIKÄISIÄ. Jotten nyt ihan mulkku oo...
[q]dirtyface
Juu ehkäpä sitä vois taas vaikka kirjautua ulos täältä.. *sydän*[/q]
[q]BSE:
mä joudun nyt vissii kirjautumaan pois tästä luukusta..*jiihaa*[/q]
Onnea!!
[q]typo, 10.11.2009 16:21:
---
aada, 10.11.2009 15:41:
---
astaroth, 10.11.2009 15:26:
---
aada, 10.11.2009 15:24:
En koskaan. Miehen kuuluu tehdä aloite.
---
miksi?
---
Kai se liittyy siihen, että tykkään perinteisistä sukupuolirooleista ja mulle osa koko jutun viehätystä on se, että molemmat pääsevät ns. leikkimään ja toteuttamaan omia roolejaan. Haluan, että mies on aloitteellinen ja vievä osapuoli ja naisen kuuluu taas olla hieman vastusteleva ja vaikeasti tavoiteltava.
---
Ryhmysauvalla napakka kopautus takaraivoon ja raahaten luolaan. Perhe on syntynyt.
.pi.
[/q]
[q]Lyra, 10.11.2009 18:34:
Lopeta toi jonen provosoinnin yrittäminen ( tai kenen tahansa muun) tästä topikista ei tule samanlaista ränkytystä kuin viimeisimmästä offtopikissa.
[/q]
Ei oo tarkotus provosoida julkiseen keskusteluun, mut ihan miten vaan.
[q]ezzy:
Tosin taidan kyllä olla varsin sitoutumiskammoinen nykyisin, kiitos kehnojen kokemusten (omien ja kavereiden). Ei vaan tulis mieleenikään esim. huudella rakastavani jotakuta parin kuukauden seurustelun jälkeen. Ja avioliitto/perhe ei kuulu sanavarastooni ollenkaan.
[/q]
'Joulupukki ei tuu tänä jouluna ja meinasin saada turpaan.'
On se rankkaa.. Hyvin rankkaa.
[q]Miltzu, 11.11.2009 16:37:
No mikäs sua noin surettaa
[/q]
No nyt mä oon ihan mulkku. :/
[q]Janisa, 13.8.2007 17:02:
You lucky bastard!
[/q]
...pah, ehkä mä tuun takaisin kohta kun en mä tonne toiseenkaan luukkuu ajatellu ilmoittautua
[q]Timce, 11.11.2009 16:46:
Reivaajan ja ezzyn välille on kehkeytynyt jonkinlainen romanssi. Tosin mitä nyt olen ymmärtänyt, niin rakkaus on heidän välillään aika yksipuolista.
Reivaaja yritää kovasti saada ezzyä kiinnostumaan, mutta ezzy on tähän asti ignoorannut lähes kaikki lähestymisyritykset.
Kukapa tietää, ehkä Amorin nuolet tulevaisuudessa löytävät maaliinsa ja saamme nauttia näiden kahden dialogista "siinä" toisessa ketjussa; Seukkausluukussa on kyllä tilaa.
*plur**pihkassa*
[/q]
Vaikka fiksuinta olisi tehdä niinkuin 90% tervejärkisistä ja huolehtia omista asioistaan, niin en alistu omahyväiseen oman navan tuijotteluun, vaikka se ihmiskunnan geeneissä ja meemeissä vahvasti vaikuttaakin.
Sarkasmisi tosin on eittämättä ihan viihdyttävää. *peukku*
[q]Freja, 14.8.2007 07:24:
onks tää nyt sitä sinkkuna olemista, et joka suunnassa näkee koko ajan komeita miehiä, vai onks se vaan tää kesä?
[/q]
Sinkkuna olemisessa ei kyl oo mitään kivaa, ns. highlight on olevinaan et "voi tehdä mitä lystää" mut ketä oikeasti pienet pelehtimiset siellä täällä himoja tyydyttämässä, kun vastakohta olis jotain henkisesti syvää.
[q]Lyylikki, 15.8.2007 17:38:
HÄ
Eikö henkisesti syvää voi olla kuin parisuhteessa?
[/q]
...no ei tarvii viilaapilkkua, "jakaa elämää" yleisesti sanottuna - miten nyt parisuhteessa ollaan henkisellä tasolla syvemmin ja tiiviimmin kun normi kaverisuhteissa ja varsin erillaisesti kun panosuhteista tai random pokan kera.
[q]Miltzu, 10.11.2009 16:45:
Sanokaas ny miehet, miltä se tuntuu jos nainen tulee baarissa juttelemaan? Gallup? :)
[/q]
Pahaltahan se tuntuu ku sianpotkasta lihatiskillä.
[q]Jone, 10.11.2009 16:58:
Jos kyseessä on kiinnostava tapaus niin se tuntuu mukavalta. Jos kyseessä on tympeä tapaus niin se ärsyttää.
[/q]
Mix se tympeä tapaus ärsyttää?
Onni, mä oon samaa mieltä. Yks mies tänne kiitos nyt heti!
[q]aada, 16.12.2009 22:19:
Mielestäni itseään ja valintojaan voi pohtia myös muuten kuin ihmissuhteiden tai parisuhteen kautta. Ja en kyllä välttämättä halua jatkuvasti kyseenalaistaa huvin vuoksi itseäni ja valintojani - aika rankkaa joka päiväisen elämän kannalta. Ei elämää mielestäni kannata huvin vuoksi tehdä turhan vaikeaksi, se kun on aika yksinkertaista loppujen lopuksi.
[/q]
Herrajumala, eihän sitä kyseenalaistamista minkään huvin vuoksi tehdä, vaan siksi että kasvetaan ihmisinä ja sopeudutaan paremmin ympäröivään maailmaan (ja loppuviimeks pysäytetään karman pyörä, katkaistaan jälleensyntymien loputon ketju ja päästään lopulliseen nirvanaan).
Ihannoinniiku silt varalta ettet tienny, sä et ikävä kyllä suinkaan ole täydellinen (koska säkin olet vain, niin, ihminen). Jos haluaa tätä asiantilaa korjata, on välillä ihan hyvä aina silloin tällöin miettiä et olikohan ne omat valinnat ihan kaikissa suhteissa okei, ja olisko mahdollista että maailmassa olis muitakin tapoja olla ja elää kuin se oma pieni kupla jonka on itselleen rakentanut.
Toisaalta sit taas, jos ei halua korjata sitä niin ei tietenkään oo mikään pakko, mut onko sekään nii fiksuu.