SINKKULUUKKU

Back to häröily O

trance moon:[q]Juuh, sinkkuna yritetään olla ja pitkään...

*purr*[/q]

en usko että pitkään olet sillä sä olet sen luokan pelimies että......huhuh huh mikä laiva reissukin oli!!!*plur**plur**plur*

love:[q]kesä ja sinkkuus*plur* tai siis tuleva kesä...siinä vasta pakkaus *hih*[/q]

muista korstupakkaus

pHaze:[q]"Jos ei heilaa helluntaina, niin västäräkistä vähäsen". Eli ei hätä ole tämännäköinen.[/q]

tipu mikä tipu, mut kuitenkaan ei tipu! ...eikä heru

[muokattu 26.3.2003 11:37]

I don`t wanna be here
End

akir0:[q]Olen vanhapiika vastoin tahtoani![/q]

Mites tuollaselle mukavalle pojalle näin on päässyt käymään?

Avernian:[q]kei:paljon armonaikaa helluntaihin?*heiii*

Hmm... toi ois kyllä hyvä tietää...[/q]

onneks mä en oo noin taikauskonen
*sydän*

Olen vanhapiika vastoin tahtoani!

eikös piikoja kuitenkin perinteisesti höykytetä kesäisin heinäladossa, joten valoa näkyvissä

pr0ton:[q]Avernian:kei:paljon armonaikaa helluntaihin?*heiii*

Hmm... toi ois kyllä hyvä tietää...

onneks mä en oo noin taikauskonen
*sydän*[/q]

mä oon kertokaa ihmeessä...*hymy*

"Jos ei heilaa helluntaina, niin västäräkistä vähäsen". Eli ei hätä ole tämännäköinen.

[q]hallucinogen:
---
kei:
---
Armin:
-vakavaa suhdetta/avioliitto

---

Täh? Etsiikö joku muka kesäaikaan tommosta? Nythän pitää vaan kesäkissaa narrailla, joka päästetään luontoon taas syksyn koittaessa*heiii*

---

Mitäs ihmeen hienoo siinä kesällä on olla sellanen 2-3kk mittanen suhde?
[/q]

Hienompaa onkin olla kesällä semmoset 2-3 suhdetta*vink*

cosmikki:[q]hei onko kukaan tän sinkkuluukun "ikisinkuista" löytänyt itselleen miestä/naista :)?[/q]

On. Syder.

pHaze:[q]
*on täällä vielä toistaiseksi vaikka parempaa onkin jo tiedossa <3[/q]

Ehkäpä mä vain viihdyn omassa yksinäisyydessäni. Miksi haluaisin että joku muukin hajoaisi minuun mun itseni lisäksi*plur* Voi olla et kuulostaa kauhealt selitelylt ja oonkin oikeasti livenä todellinen hylkiö*nauraa* mut en vain o omasta mielestäni kovin terveellistä seuraa..
Ismo Alangon sanoin: ".. Rakkaus on ruma sana, kaipuu säilyy kauniimpana.." Unelmoida voi aina, eikä niissä satu niin pahasti..aina..

tiedoksi epätoivoiset: helluntai on 8.6. onhan tässä aikaa hankkia sekä tipu että kuppa.

tj 75

LostM:[q]
Ismo Alangon sanoin: ".. Rakkaus on ruma sana, kaipuu säilyy kauniimpana.." Unelmoida voi aina, eikä niissä satu niin pahasti..aina..[/q]
Unellmat ja muistot on aina todellisuutta kauniimpia. Mutta pitää olla jotain mistä niitä muistoja ja unelmia syntyy.
*on täällä vielä toistaiseksi vaikka parempaa onkin jo tiedossa <3*

"Jos ei bileitä helluntaina, nii ei jatkojenjatkoja Jouluna...?"

ok, esitin myös oman mielipiteeni lisäks janicca kysymyksiä. mut eihän se vielä o tappelua? pakko kai mun on kysyä, jos sun pointtis jää mulle epäselväks noista posteistas.

jos janicca vastaisit vielä selkeesti noihin mun esittämiin kysymyksiin niin olisin tyytyväinen.(mikä ei tarkota etten esittäis omaa mielipidettäni sen jälkeen jos se on eriävä)

haluisin viel sanoo, et miks kommentoit vaan kokoajan mun tapaa esitää asiat, etkä sitä asiaa mist puhutaan. äläkä ota tätä nyt hyökkäyksenä*vink*

[muokattu 26.5.2003 15:02]

pHaze:[q]
*on täällä vielä toistaiseksi vaikka parempaa onkin jo tiedossa <3*
[/q]

Taasko kirjoittelet unissas

On se vaikeaa. Vaikka kuinka yrittää päästä täältä pois, edes illaksi, niin se ei näytä onnistuvan millään!*suru*. Ei voi muuta sanoa, kuin voihan perhanan perhana! olipa hurjaa... No pitää jatkaa yrittämistä.

[q]kei:

Hienompaa onkin olla kesällä semmoset 2-3 suhdetta*vink*
[/q]
Kunnon haaremi, vai?

O