SINKKULUUKKU
2000:
[q]Auts... Zemppistä, hän ei ilmeisesti ollut arvoisesi
[/q]
Ohhoh, do people really try sometimes to make others feel better??*täh*
[q]...niin ja onneksi olkoon syntymäpäivän johdosta ( hippasen myöhässä ) [/q]
Kiitoos .............*sydän*
piip
must on näköään tulossa sinkku...
ennen pitäisin sitä ihanana juttuna, mut nyt ei oikein elämä maistu...
Kyl se siitä, mä oon hitsin hyvä selviytymään
henkka:[q]
ja moido *vink*[/q]
HEI! TOI VAATII JO SELITYXEN.
Lucid Dream:[q]*hmph* must on näköään tulossa sinkku...
ennen pitäisin sitä ihanana juttuna, mut nyt ei oikein elämä maistu...
Kyl se siitä, mä oon hitsin hyvä selviytymään *heiii*[/q]
Auts... Zemppistä, hän ei ilmeisesti ollut arvoisesi
...niin ja onneksi olkoon syntymäpäivän johdosta ( hippasen myöhässä )
hei onko kukaan tän sinkkuluukun "ikisinkuista" löytänyt itselleen miestä/naista :)?
cosmikki:[q]hei onko kukaan tän sinkkuluukun "ikisinkuista" löytänyt itselleen miestä/naista :)?[/q]
Noh.. ennen tämänhetkistä ihanaa tyttöystävää*sydän**sydän**sydän* olin kyllä ikisinkku... En ole kylläkään pystynyt mainita tämän topikin aikana olevani sinkku, mut kuitenkin
henkka:[q]milla:HEI! TOI VAATII JO SELITYXEN.
heh... joo eli tulin sanomaan 'tälle puolelle' näkemiin. For good I hope *sydän*[/q]
jaahas. nyt oon niinku vitun pihalla. pitää selvittää asia puhelimitse.
joo helluntai lähestty, tulee kiirus
[muokattu 5.6.2003 19:47]
[q]alien:
Suomen Parhaat Panot vai? ... Jonesta sen uskonkin, mutta sun kohdalla.... *nauru*[/q]No huonoksi onneksesi en rupea sitä sinulle todistelemaan, mutta sen verran sanon että minä en koskaan kehu... turhaan. Ja jos nyt kerran henkilökohtaisuuksiin mennään, niin ainakaan minä en kuulu niihin asioihin jotka roudataan roskien mukana pihalle. Mutta toisaalta minulla onkin enemmän aivoja kuin lihaksia toisin kuin...
Taas kohta yksi vuorokausi takana sinkkuilua. PROUD
...nyt mä en oikein tiedä olenko sinkku vai en
[q]hallucinogen:
Ku joku vaan mutkin huolis
[/q]
*hughughughug**hymy*
hmm..onpa pelottavan kuulonen nimi täl topicilla
Mut kai sitä vois kutsua itseään kesyttämättömäksi, eikä nyt hirveesti voi valitella, hauskaahan tämä on
Ja kai ne jotkut ottaa tiikerin tms. lemmikikseen, et kaikki toivo ei vielä ole mennyt
I'm single and damn proud of it
Ilmoittaudutaan viimeinkin tänne vaikka periaatteessa sen ois voinut tehdä jo yli puoli vuotta sitten. Ei kai tässä parempaakaan tekemistä perjantai-iltana ole kun töistäkin piti lähteä kotiin aikoja sitten...
jEsH!!!
Yhä sinkku ja näillä näkymin ja tuntemuksin olen vielä hyvin piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkään.*pahis*
pitäisköhän täällä alkaa järjestää jotain tapaamisia.
sinkku tapaa sinkun
vaik miiittaa jossain koneistossa tai jotain. ei pileissä enää tuu juteltuu ihmisten kaa niin paljoo... kaikki vaan yrittää näyttää cooleilta.
nimim kiksutyttöä vailla.
[muokattu 4.6.2003 23:13]
kesä ja sinkkuus*plur* tai siis tuleva kesä...siinä vasta pakkaus
Juuh, sinkkuna yritetään olla ja pitkään...