SINKKULUUKKU
no..
mihin niitä naisii tarvii..
niinpä! mäki muka jonku miehen haluun, mutta taidan alitajuisesti noudattaa just tota juttua. heti ku menee liian vakavaks ni aina löytyy muka joku hyvää syy sanoo adios amigos.. mut ehkä tää on ihan jees kai*voiei*
kato on kuitenki kesä nyt ja kaikkee niinku Tiril tos sano*pahis*
Tiril, welcome to the club
ja sit aina pitää haluta se ketä ei saa, ja sit jos saa ni ei enää haluu sitä*eiei*on tää vaikeeta :DD mut ehkä ei jaksa miettiiiii*ökkö*
TOi on muuten totta... kerkeehän sitä sitten talvell murehtii.
jOs sitten enään on sinkku
(muokattu 8.7.2002 12:59:42)
Hei likat näi sen ON!Jos sydän alkaa kiinnostuu liikaa jostain,järki tulee heti mukaan ja sanoo stop!Sit jäi arvuuttelux oisko hommast tullu mitää vai ei....tää on niin tätä!Mut mä en valita,itse oon tieni valinnut;)))
Toiset valitsee perheen mä valitsin uran;)*uraputkessa*
(muokattu 19.6.2002 10:50:37)
Angeli:[q]M_I niin on tainnut tulla jauhettuu noista äijjistä vähän liikaakin viimeaikoina...*justjoo*[/q]
REALLY? Nyt loppu jauhaminen:DD Älä soittele mulle enää! ;D
...tsihi...
täällä yhä elämää. hassua.
..ite en vaihtaisi seurustelusuhdettani enää sinkkuuteen vaikka mitä saisin *sydän*
Niinpä, ei saa stressata tollasia. Kai sitä johonkun törmää sitten joskus ja jonka kanssa haluaa olla yhdessä pidempäänkin. ks. tilastollinen todennäköisyys...
Muah ja tervehdys toodella pitkästä aikaa...
Nyyhäääh! Konetta ei töihin enää tule jotenka sitä ollaan kavereitten ja isukin armoilla aina kun nettiin himoaa mieli...
Mutta joopa joo, onnellinen sinkkumieli yhä vaan ja aina edelleen. Tää olotila saa mun puolesta jatkua, koska ennen juhannusta mut meinattiin kahlita parisuhteeseen... Tämä episodi sai aikaan sen että, mulla ei ole enää ns "panokaveria", koska se alkoi haluta enemmän ja mä en sitten taas halunnu enempää....Perkele!
Mutta koska nyt on kesä, niin eiköhän se uusi sellainen kakslahkeinen anna itsensä löytää melkoisen äkkiä...
Hyvää metsästyskesää kaikille sinkuille!!!
Love you all!*sydän*
Meikäläinenkii back in business ...
Tierä nyt sit et onks se hyvä vai huono juttu..
Mikäpäs täällä nyt on ollut tilanne noin viimeaikoina?
...ei täällä kai oikein ihmeempiä ole viime aikoina ukkonen tapahtunut...
...ihmiset ovat lomailemassa eivätkä tänne ehdi kokemuksiaan rustailemaan.
,,mikä on oma tilanteesi *vink*?
..joo, minäkin pääsin nyt nopeesti täällä käymään
Tosiaan, mulla ei enää ole nettiä himassa eli siks mua ei ole paljon näkyny..
ja nyt on kiire takasin töihin mutta hauskaa kesän jatkoa kaikille ja nähdään varmasti syksyllä kun koneen taas jostain löydän..
Joo ei noista miehistä ota selvää ja ne on ihan
EI kaikki..
Noh mut mie päätin et antaa olla ja tuleehan noita...
Sit talvell voi ettii jonku kainalon...
Minusta on jo pitkään ollut hassua että ihmiset etsivät vakavaksi suhteeksi jotain sellaista ihmistä, joka vie heiltä jalat alta ensi näkemällä. Luulisi että tuollaisen odottaminen pitää huolta siitä ettei tuo toinen ihminen koskaan pysty noita odotuksia täyttämään ja suhde kaatuu viimeistään siihen. Hollywood-höttöä koko ajatusmaailma samoin kuin termi 'Se Oikea' ja muukin. Kyllä kestävimmät parisuhteet lähtevät liikkeelle ystävyydestä ja siitä että edes hieman tietää mitä on saamassa jos suhteeseen toisen kanssa ryhtyy, eivätkä hetken huumasta ja ensisilmäyksestä. Just my 2 cents.
heei, ei tunteita saa sulkea pois! nyt kaappi heti auki! jos ei ekalla deitillä tule paljon tunteita, kokeilkaa uudestaan, menkää vaikka elokuviin tai kaffelle
Huomaa että on ollut jonkun aikaa poissa tästäkin jutusta kun en ymmärrä yhtään mistä puhutaan
Tosin mulle ei ole uutta vaikka kirjoittaisin jollekin topicille joka päivä viis kertaa..
Angeli:[q]
Sulla on aina milla kulta ollut hieman hidas sytytys
*iloinen*[/q]
no höh mä oon just ihana:)
Sinkkuudesta tämmöinen juttu,että musta on hienoa,että meidän bileissä homot,heterot,biit ja transsut ym kaikki aina flirttailee kaikille... Ootteko huomannu? Mua ainakin iskee miehet ja naiset sekasin. Mukavaa,vaikka vaan toisiin niihin haluankin enemmän tutustua.
Kiip oon reilu meininki!!!!!!!!!!!!!