SINKKULUUKKU

Back to häröily O

muistan kun pienenä kerrottiin ettei minun oikeastaan tarvitse tehdä mitään, se oikea löytyy ihan itsestään. heh maailma näyttää pikkusen vaikeammalta Mutta toivo elää ja ainakin on sitä sinkkuvapautta

Mä ainakin oon kyllästynyt etsimään sopivaa ja kaikin puolin hyvää ehdokasta.
Vaadin siis että kolahtaa niin ettei muuta edes voi ajatella...

Joka tuntuu olevan mahdotonta tai sitten siellä tahitilla..

(muokattu 14.5.2002 15:05:45)

Niin.. Huomenna siis koittaa se päivä joka tuomitsee koko kesän saaliin.. Grhm**nyyh* Ei hätää.. Mä olen joka ikinen vuosi onnistunut eroamaan helluntaita ennen..Tai olemaan kipeenä tiettynä päivänä ja joutunu venaamaan kotona että se mun mies kävelis ovesta sisään! Mut MÄ EN PELKÄÄ!!!! *joo**joo**joo**joo*

*iloinen**nauru**iloinen*

Kesä on rakkauden aikaa! Kaikkien tulisi lopettaa kyräily ja vastaan paneminen..antaa auringolle voima ja iloita sydämensä kyllyydestä
..ja rakkaudessakaan ei saa olla liian pihtari, täytyy yrittää jakaa sitä kaikille eikä vain sille omalle kullalle

Höh.

Pöh.

*happy*

nyt mulle mies! heti tänne. tseh tseh... mul oli puolheila helluntaina..ööh..ottakaa tuosta selvää, en kyllä itekkään oo messissä siinä jutussa..

mut siis: Angelin sanoja lainatakseni...pitää kolahtaa niin ettei muuta ajattele! ei jaksa enää yrittää säätää ja kokoajan kaikki vaan luisuu pois ja mielenkiinto lopahtaa..

..niin ja sit pitää olla oikeenlaiset kengät,180cm vähintään pitkä, käydä bileissä, olla tumma ja söpö ja ja ja ja ja.................*justjoo**justjoo**justjoo*

Eipäs hätäännytä,meillä on piknikki helluntaina;)))))*vink**nauraa*

""..niin ja sit pitää olla oikeenlaiset kengät,180cm vähintään pitkä, käydä bileissä, olla tumma ja söpö ja ja ja ja ja...""

-Tästä ei kengät enään parane: kokoa 43½. Vuosien käytön tuloksena tampattu täydelliseksi muotiksi jalloilleni.
-Pituutta 188cm
-käyn bileissä, harvemmin vain samoissa bileissä.
-kalpea kuin haamu ja ruma kuin eläin.

Tää elää kyllä ikuisesti tää topicci
Jos noita Angelin sanoja nyt saa lainata vielä (oikein laittaa jakeluun) niin mä voisin kyllä sanoa että on kolahtanut oikein kunnolla ja melkein taju lähtenyt *sydän* ja sillee..
Mut siis minkälaiset on oikeianlaiset kengät???? *häh*

noniin.. til on tollasia kamalia monoja... pieni ja asiallisen sen jalan pitää olla... ite oon 186 pitkä ja kengän numero on sellaset 40-41... menee välillä myö pienempi riippuen kengäst... repikää siitä... *iloinen**hih*

Saapa nähdä, mitä massive saa aikaan sinkkuriveissä!?
Edelleen täällä kotipuolessa, mutta kohta lähdetään kaasu pohjassa
posottelemaan kohti mökkiä ja sen bileitä... jee!

ruma kuin eläin......*iloinen*
Mun jalka on 35-36...repikää siitä.
Mieleen tulee kirppu hernekeitos, jos jalan vipatuksesta puhutaan...
vemputusta ja erilaista hytkymistä...*täh*
joo, mä lähen nyt ulos metsästämään itelleni miestä....
en mä sitä täältä sisältä kyllä löydä.(hima)

Pohdin vaan, että... Tartteeko sitä kesällä olla miestä...? Saa tsiigailla kadulla ihan rauhassa..*heiii*

huih. minäkin jälleen tänne eksyin vaikka tosiaan olen jo kaikkien mielestä ihan hirmu kauan ja vakavasti seurustellutkin

..kesä tosiaan on rakkauden aikaa. ja itse ainakin tällä hetkellä rakastan täysiä ja saan vastarakkautta.

...kaikista hassuinta on että tämän pojan tosiaan löysin klubituksen kautta (ihan kuin ette vielä tietäisi tätä;), enkä kadu hetkeäkään *sydän*

rakkautta teille klubbaajat. never gives up. en minäkään antanut ja tässä ollaan

sinkkuna on kiva olla ei rasitu pää ei palellu polla...

Mul iskee kohta epätoivo... nainen jostain ja vähän äkkii !!

kyllähän miehistä aina jotain iloa on.. ;) kesälläkin..

hmm taisi meidän sinkkutopicci unohtua jo, pitääkö keksiä uutta tapaamista? vai ovatko kaikki jo löytäneet toisen puolensa?

you all!

meitsikin sitten singahti niin sanotusti tänne taas....
suru on puserossa, kun taas tuli annettua *sydän* viedä liian kovaa ja korkealle,
mutta minkäs teet...

mutta hei, onhan pahempiakin kohtaloita kun olla sinkku, ja vielä keskellä kesää?
Sure!

O