SINKKULUUKKU
[q]Miika, 17.10.2007 17:28:
Itellä on sellanen olo liian usein, kun näen kiinnostavan tyypin ja haen varovasti katsetta, niin toinen katsookin oikein tarkotuksella aivan eri suuntaan. *eikä*
[/q]
Ei kai ujosti katsekontaktia hakevasta voi luulla, että kyseinen tyyppi olisi mikään pelimies?
Ihmiset tuppaavat luottamaan liikaa suorasti rohkeisiin, ulospäin suuntautuneisiin. Ihan kuin se olisi rehellisyyden tae?
Itse olen rohkea ja mua välillä luullaankin peluriksi.
Johtunee reippaasta asenteesta ja (yleensä) rohkeasta tavasta ottaa kontaktia.
Itse en vain allekirjoita minkään asteista pelaamista. Rehellisyys on sen verran lähellä sydäntä, etten lupaa mitään mitä en ole valmis toiselle antamaan.
Ei helpota, että on naisia ystävinä. Vähän väliä kuulee kommentteja: "Taas sillä on joku eri nainen!"
Tietenkin niin kauan kuin on sinkku, kaikkihan on sallittua, eikö? ;P
Seuraa vain ei saa hakea sillä, että lupaisi kuua taivaalta.
Miksiköhän mulle ei ikinä heru lyhyitä juttuja?
Toisaalta ei juuri harmita kun tykkään että toista kohtaan pitää tuntea edes jotain.
TeMpPu
Ei tää sinkkuilu oo kamalaa. Jotenkin tosi vapauttavaa jopa, mut en pistäis pahitteeks jos tuossa ois jonkun kivan tyypin kainalossa taas jonkin ajan päästä Pitää siis kattoa, miten tämän hetkinen tilanne kehittyy.. Onko mies urpo vai aidosti ihana !?
[q]hemuz, 17.10.2007 20:04:
---
Janisa, 17.10.2007 20:01:
Ma oon niin juurtunut tanne, etta mua ei kohta saa kaivamallakaan taalta ulos.
---
*POTKISKEL*
[/q]
Ei liiku mihinkaan!!! *mustelmil*
Ma oon niin juurtunut tanne, etta mua ei kohta saa kaivamallakaan taalta ulos.
[q]anniharha, 17.10.2007 20:09:
---
Janisa, 17.10.2007 20:05:
---
Kohta liikkuu!1
[/q]
Thanks!
[q]Janisa, 17.10.2007 20:11:
Thanks!
[/q]
Anytime!
[q]anniharha, 17.10.2007 20:12:
---
Janisa, 17.10.2007 20:11:
Thanks!
---
Anytime!
[/q]
Nyt oon taas sitten astetta ylempana taalla kuopassani kurkkimassa, jos joku minut vaikka taalta loytaisi.
[q]Janisa, 17.10.2007 20:05:
[/q]
Kohta liikkuu!1
[q]anniharha, 17.10.2007 20:09:
---
Janisa, 17.10.2007 20:05:
---
Kohta liikkuu!1
[/q]
Näpertelyä!
[q]Zeratul, 1.4.2008 16:11:
Kerro heti kuka moisia hölmöyksiä harrastaa nii mä käyn rankasee niitä, kakkoseen that is! Tai no, vaik selvittääkseni kuinka uskottavsti nää tyypit sitä todellisuuden verhoamista harrastaa (varmaan loppupeleissä aika sama mikä mun motivaattorina toimii?).
[/q]
No mitä sitä nyt turhaan mennä pilaamaan hyviä esityksiä ;)
Hyviä esimerkkejä löytyy kyllä akateemisesta maailmasta aina vähän väliä kun halutaan todistaa joku lemmikkitekotieteenala täydeksi puupaksi.. Parhain tunnettu esimerkki lienee Alan Sokalin vuoden 1996 "Sokal Affair"ina myöhemmin tunnettu farssi, josta lisää tietoa vaikkapa Wikipediasta (siellä on linkkejä moniin muihinkin hauskuuksiin):
http://en.wikipedia.org/wiki/Sokal_Affair
[q]Zeratul, 1.4.2008 16:33:
Tuli muuten mieleen, jos noi Laasasen teoriat ei pidä millään tasolla paikkaansa...
[/q]
Most of it's so funny because it is so true :D
[q]Miika, 18.10.2007 12:09:
---
Miika, 17.10.2007 17:28:
Se on tosi vaikeeta tällasessa maailmassa, missä naisista on tulossa ns. "hiillosteita", joille voi sanoa mitä vaan ilman että uskotaan. Pitävät vain kolmijalkaisena mahdollisesti jakautuvana oliona jolla on sydän kyrvän kohdalla. Sano siinä sitten toiselle että oot tosi mukavan olonen tyyppi. On meinaan ohdakkeinen aita ylitettävänä.
Itellä on sellanen olo liian usein, kun näen kiinnostavan tyypin ja haen varovasti katsetta, niin toinen katsookin oikein tarkotuksella aivan eri suuntaan. *eikä*
---
Otanpa vähän sanaa takaisin. Ei kaikki naiset ole hiillosteita, ja kyllä mullakin välillä tuntuu sydämen syke ihan jossain muualla kuin rinnassa. Mutta ei se sitä paranna että vieraalle tyypille on mahdotonta sanoa sanaakaan.
Siispä valehtelen itselleni: Viihdyn sinkkuna.
[/q]
Kyllä mä uskon miesten puheita, mutta riippuu vähän, että mistä asiasta ja milloin ne puhuu. Se, että "pokaa" baarista miehen joka tulee yöks, ilman seksiä ja höpöttelee mitä höpöttelee menee ohi korvien, koska...ei sitä heppua enään sen jälkeen nää! Nih! Ja kyllä, muakin panettaa ihan tasasin aikavälein, mutta ei, en halua seksiä heti "ensitreffeillä". Olen nihkeä ja ylpeä siitä!
P.S. Mun ei tartte valehdella itselleni koska viihdyn erinomaisesti sinkkuna.
Jos mulla olisi pokkaa mennä keskustelemaan neideille joista olen kiinnostunut, en varmasti olisi sinkku. Tosin tällä hetkellä sinkkuna oleminen ei haittaa pätkän vertaa.
[q]lunake, 18.10.2007 14:14:
Kyllä mä uskon miesten puheita, mutta riippuu vähän, että mistä asiasta ja milloin ne puhuu. Se, että "pokaa" baarista miehen joka tulee yöks, ilman seksiä ja höpöttelee mitä höpöttelee menee ohi korvien, koska...ei sitä heppua enään sen jälkeen nää! Nih! Ja kyllä, muakin panettaa ihan tasasin aikavälein, mutta ei, en halua seksiä heti "ensitreffeillä". Olen nihkeä ja ylpeä siitä!
P.S. Mun ei tartte valehdella itselleni koska viihdyn erinomaisesti sinkkuna.
[/q]
Onhan se ihan selkeetä, jos antaa ensitreffeillä niin ei siitä luultavimmin sen isompaa juttua synny. Kunnollinen ja hyvä nainen pitää polvensa yhdessä, siitä sietääkin olla ylpeä!
Kannattaako sellasen tyypin seurassa ylipäätänsä olla, jonka höpötyksiä ei jaksa kuunnella? Itse lähtisin mielummin yksin kotiin kuin vieisin jonkun random hepun jota en enää tulisi näkemään. Oikean ystävän viereen on paljon mukavempi mennä nukkumaan, eikä tarvii aamulla arpoa hississä peilaamisen ja aamiaisen välillä ;)
Mä koen oman siviilisäätyni siten, että säpinää ois tosi kiva olla yhden kanssa. Sen yhden, jolle voisi syämensä vaikka luovuttaa. Vaikka siihen menisi aikaa. Kun se tapahtuu, tiedän etten silloin enää halua olla sinkku.
Siihen saakka tyydyn etsimiseen([pieni]sinkkuuteen[/pieni]), mikä tarkemmin ajateltuna on oikeastikin ihan kivaa.
Jep...tämä taitaakin nykyään olla se oikea luukku mulle...*ding*
[q]Miika, 18.10.2007 18:27:
-clips-.
[/q]
Yks aika hyvä tollanen on 50 first dates.
[q]Miika, 18.10.2007 15:21:
Onhan se ihan selkeetä, jos antaa ensitreffeillä niin ei siitä luultavimmin sen isompaa juttua synny. Kunnollinen ja hyvä nainen pitää polvensa yhdessä, siitä sietääkin olla ylpeä!
[/q]
Mä en nää siinä mitään yleispätevää selkeyttä, tiedän useammankin parisuhteen lähteneen jopa ihan "harkitsemattomista" random-yhdenillanjutuista. Ja varsinkin jos asia on ok molemmille osapuolille, niin miks se kaatais jutun heti alkuunsa? Tietty on niitäkin, joille se on henkisellä puolella suora turn-off, mut onks ne sit epäkunnollisia ja huonoja naisia ja miehiä joita se ei haittaa?
[q]anniharha, 18.10.2007 16:58:
Mä en nää siinä mitään yleispätevää selkeyttä, tiedän useammankin parisuhteen lähteneen jopa ihan "harkitsemattomista" random-yhdenillanjutuista. Ja varsinkin jos asia on ok molemmille osapuolille, niin miks se kaatais jutun heti alkuunsa? Tietty on niitäkin, joille se on henkisellä puolella suora turn-off, mut onks ne sit epäkunnollisia ja huonoja naisia ja miehiä joita se ei haittaa?
[/q]
Eräs loistava elokuva kertoi elostelijasta joka päätti vietellä kenties siveimmän naisen mitä maa päällään kantaa. Aivan käsittämättömiä konsteja käytti mitä rakkauden ilmaisuun tulee, ilman että oli tosissaan. Antoi aivan kaikkensa, niin että pahaa teki. Kertoessaan tapahtumista ystävälleen hän silti mainitsi moneen kertaan, että "hetken jo lähes uskoin mitä sanoin". Ja jatkoi. Jatkoi. jne... Lopulta tilanne päättyi siihen ettei mies saanut naista enää mielestään. Tarina päättyi hyvin surullisesti sen enempiä tässä paljastamatta.
Kyllä pelimies tai -nainenkin voi rakastua ja ihan tosissaan. Meneehän paatuneet aikuisviihteen ammattilaisetkin naimisiin. Tunteet on jokaisella, jos niitä vain haluaa tarkastella. Ja niitä saa ja pitääkin seurata.
Kunnollisuudesta ollaan sitten montaa mieltä.
[q]
Siks, kun ihminen ei itse tiedä mikä sille on parhaaksi. Uskon että kaikella on tarkoituksensa, ja että lopulta kaikki käy hyvin.
[/q]
Nin, niin kai sitten. Miks tää tuntuu niin väärältä ja samaan aikaan taas oikealta? Mutta toisaalta kyllä mäkin uskon, että kaikella on tarkoituksensa, oli se sitten pieni tai iso juttu. Tää välivaihe vaan tekee kipeetä...
[q]Miika, 18.10.2007 18:27:
Kyllä pelimies tai -nainenkin voi rakastua ja ihan tosissaan
Kunnollisuudesta ollaan sitten montaa mieltä.
[/q]
Niin no mun pointti yritti olla se, että tekeekö panetus ihmisestä automaattisesti pelurin? Jos kaks ihmistä haluaa harrastaa seksiä toistensa kanssa, ei se nyt välttämättä vaadi mitään suunnattomia peliliikkeitä ja toisen esineellistämistä, vaan ihan puhtaasti inhimillisen tarpeen. Ei se tarkoita sitä, että tartteis jokaisen vastaantulijan kanssa sänkyyn päätyä, tapauskohtaistahan se on.
Mun näkökannasta tuossa asiassa se kunnollisuus tulee siitä, että kykeneekö ottamaan toiminnastaan vastuu vielä seuraavana aamuna, katsomaan toista silmiin ja edes kiittämään kivasta yöstä. Olettaen että se nyt on ollut kiva
Mut niin, mä en nyt vieläkään saanut vastausta siihen, miks nopeasti kuvioihin tullut seksi välttämättä kaataisi jutun heti alkuunsa? Jos sä jo vastasit edellisessä siihenkin niin mulla meni pointti ohi, sori.