SINKKULUUKKU
[q]siveys, 1.4.2008 15:53:
Mutta niin.. Omaankin kaveripiiriin mahtuu jos jonkinlaista kuvitteellisen nettipersoonan ylläpitäjää ja itsevaltuutettua messiasta, joiden motivaationa on lähinnä huumoriarvo ja halu todistaa itselleen kykeenvänsä ylläpitämään uskottavasti mitä kummallisempia ajatuksellisia konstruktioita.
[/q]
Aika jänniä teorioita sulle on kehittyny!
Kerro heti kuka moisia hölmöyksiä harrastaa nii mä käyn rankasee niitä, kakkoseen that is! Tai no, vaik selvittääkseni kuinka uskottavsti nää tyypit sitä todellisuuden verhoamista harrastaa (varmaan loppupeleissä aika sama mikä mun motivaattorina toimii?).
Tänään tuntuu taas väärältä olla täällä. Tosin enpä mä sinkkuudesta osannut viime lauantainakaan nauttia vaikka sain silmäniskua useammaltakin. Mä en vaan osaa olla sinkku. Ehkä se johtuu siitä ettei oo mitään sinkkukavereita. Kaikki on tätä nykyä naimisissa, menossa naimisiin, vanhempia tai tulossa vanhemmiks.
Missä ne sinkkukaverit on? Kanadassa nauroin kun näin kylttejä jostain "Male friends association"-tyyppisestä sosiaalilafkasta. Nyt yhtäkkiä ymmärrän sen hyödyllisyyden.
Pitäisköhän tänne Suomeenkin perustaa joku oma Gentleman's Club? Paikka jossa naistenmiehet voi valaista meitä kiltimpiä sinkkumiehiä jotka ei saa ei sitten millään. Josta voisi lähteä Wingmanin kanssa radalle ja yrittää erilaisia iskutekniikoita. Tyttöparia on kuitenkin helpompi lähestyä kaverin kanssa kuin yksinäistä tyttöä yksin.
Njaa, tuskinpa kuitenkaan toimis. Alkaa nyt vaan vituttaa läheisyydenkaipuu. Tarttee sitä seksiä... (vähempikin kyl kelpais tässä vaiheessa, sais nyt edes jotain feromoneja osakseen *justjoo*).
Tässä asiassa naisilla on todellakin helpompaa. Miehet on aina kiimaisia ja kun kuvaan kuuluu että mies tekee aloitteen, naisen ei tarvitse kuin katsella nätisti, ottaa vastaan juoma tai pari ja lähteä kämpille. Olenko katkera? Ehkä vähän.
[q]Sand3, 8.10.2007 07:53:
Perkele, menin sitten ihastumaan. Mut sitä ketä haluaa ei ikinä tule saamaan.
[/q]
Kyl mä oon kakskin kertaa saanut sen mitä olen halunnut - tosin kummallakaan kertaa se ei ollut Se Oikea. Mä yhä uskon siihen että ihminen harvoin tietää mikä sille on parasta, koska se ei läheskään aina tunnu olevan se mitä itse haluaisi...
Mutta mitäpä järkeä tässä elämässä olisi jossei tavoittele asioita joita haluaa, joten go fot it!
Just a number -> http://www.myspace.com/thealibies
*sydän*
ps. heruisko? :D
[q]KritikaL, 14.10.2007 16:49:
Jep...tämä taitaakin nykyään olla se oikea luukku mulle...*ding*
[/q]
jeppis. nyt alkaa ehkä vähän jo kyllästyttää täällä "oikeassa luukussa" oleminen. :D
Eipä täältä mihinkään vientiä ole
[q]KritikaL, 14.10.2007 16:49:
Jep...tämä taitaakin nykyään olla se oikea luukku mulle...*ding*
[/q]
mmmmmmmmmmmpleh.
Jälleen takana yks sinkkuyö miehen syleilyssä Sinkkuilu jatkunut jo sen verran pitkään, että pääs ihan unohtumaan miten ihanaa onkaan nukkua toisen vieressä
[q]larzizi, 14.10.2007 23:51:
Jälleen takana yks sinkkuyö miehen syleilyssä Sinkkuilu jatkunut jo sen verran pitkään, että pääs ihan unohtumaan miten ihanaa onkaan nukkua toisen vieressä
[/q]
Toi on kyllä niin totta. Sais tapahtua vaan useemmin..
[q]sensei, 15.10.2007 00:01:
Toi on kyllä niin totta. Sais tapahtua vaan useemmin..
[/q]
Itellä käynyt sen verran hyvä tuuri lähiaikoina, että nyt lähinnä pelottaa, että ehtii tottumaan tohon läheisyyteen vähän liiaksikin
Mikäs tässä ollessa, mutta olen alkanut kaipailla elämäni miestä.*hymy*
Eiks tää luukku aja aika monta edellätoivottua asiaa? Keskittyis nyt vaan asiaan ettei elämä huku spekulointiin.
Ilman rakkautta ei vain tahdo syntyä niitä asioita mitkä ois oikeasti tärkeitä.
Eikä se rakkaus ainakaan mun kohdalla synny kirjottelusta. Toista kun katsoo silmiin niin kyllä sen tajuaa.
Siis tyydyn spekulointiin, en rakkausrunojen soitimelliseen kirjotteluun. Kaikki hyvä syntyy synergiasta, ei oman egon korottamisesta.
Katso silmiin. Sieltä sitä löytyy.
Täällä on kyllä ollut loppupeleissä ihan kivaa. Ei ole kukaan ollut arvostelemassa painostavasti tekemisiä ja muutenkin kevyempi olo. Eikä itsetuntokaan kärsi, vaikka onkin hetken omissa oloissaan.
Tuli muuten mieleen, jos noi Laasasen teoriat ei pidä millään tasolla paikkaansa, nii voisko joku selittää miks mies puvussa on komee/hyvännäkönen tjsp.? Se puku ku peittää miehen fysiikan lähes täysin, eli viehättävä ominaisuus ei imo voi olla mikään muu ku rahan haju? Jos kasvojen kauneus tai luonne olennaisesti vaikuttaa haluttavuuten nii eihän sillä asusteella näiden suhteen pitäis olla mitään väii?
Tietty noissa teksteissä on kyl nii järkkyäki kamaa, kuten:
"pariutumismarkkinoilla valinnan valta on naisilla, joille pelkkä seksi ei riitä kuten miehille."
Oh come on, eiköhän ne puntit mee aika lailla tasan sukupuolten välillä sen suhteen et kukaa haluu seksii ja kuka jotain muuta. *eikä*
[q]KritikaL, 16.10.2007 16:54:
pahaakin pahempi halipula....*nyyh*
[/q]
No ota tosta ny ees yks
[q]_RixU_, 16.10.2007 11:04:
Oi vitsi tänään tuli jo 2 vuotta täyteen täysin itseni kanssa! Kuka oiskaan uskonu et tää kestää näinkin pitkään! *sydän* Täytyy viettää itekseni tunnelmallinen ilta kynttilän loistossa ja juhlistaa tätä hienoa merkkipäivää!
...Vois kehitellä jonkun söden maljapuheenkin..."Kiitos Rixu, että olet jaksanut itsesi kanssa jo nämä mielettömät 2 vuotta <3 Oikeesti mä luulen et tää on ihan sitä aitoa raggautta...*pus*"
[/q]
Nyt mä tipahdin. *lmao**lohduttel**plur*
Miks elämä on joskus niin vaikeeta? Miksei ihminen vois vaan ite päättää mitä tuntee millonkin?
täällä kans*nyyh*!
[q]Miinapiina, 16.10.2007 18:33:
---
anniharha, 16.10.2007 18:11:
---
Jocular, 16.10.2007 17:59:
---
Timmo,
Aina.
---
tääl kans o/
---