SINKKULUUKKU
[q]Twist, 13.11.2008 20:00:
---
pululu, 13.11.2008 19:58:
Mä alan viihtymään pikku hiljaa viihtymään tällä puolella :)
Parasta sinkkuudessa on se, ettei tarvitse ajatella ketään muuta kuin itseään. Tähän mennessä on joutunut niin paljon osallistumaan toisen tuskaan ja kurjuuteen, että kyl nyt on aika keskittyä vain ja ainoastaan itseensä!
Kyllä tää elämä voi olla kivaa ilman palloa nilkassa :)
---
Outo kommentti. Et oo näköjään tavannut sitä oikeaa. Koska kun tapaat oikean haluat olla mukana niin paskassa ja hyvässä.
edit: Oikeastaan haluat olla mukana pienimmässäkin käänteessä ja liikkessä.
[/q]
Jos tilanne on se että tein kaikkeni ja jaksoin odottaa pahimman yli mutta sitten matto vedetään alta oikeastaan ilman syytä, en usko että se olisi ollut jatkamisen arvoista.
Mä olen aina ollut se joka jaksaa yrittää ja yrittää, mutta kyllä kaiken jälkeen alkaa menee usko parisuhteisiin... ja kyllä nyt on aika olla välillä yksinkin ja tärkeintä on, että osaan ottaa siitä kaiken ilon irti :)
Perkele, menin sitten ihastumaan. Mut sitä ketä haluaa ei ikinä tule saamaan.
[q]astaroth, 8.10.2007 08:05:
---
Lyylikki, 7.10.2007 22:44:
Toi on kyllä kumma piirre miehissä, että ne ei saakeli millään vaan usko. Vonkaa ja vonkaa, vaikka suoraan olisit, useamman kerran, sanonut ei.
---
koska me kaikesta huolimatta jaksetaan uskoa teihin, että tekin tuutte illan mittaan järkiinne
[/q]
ahahahaha nimenomaan!
Seuraavat kaksi viikkoa
elelen taas avoliitossa.
Hasta la vista sinkkuluukku.
Nyt on sesonkiaika ja
lintu (entinen puolikkaani)
on lentänyt takaisin
Suomeen.
*pupu**sydän**pupu*
[q]lunake, 7.10.2007 22:18:
---
KooKie, 7.10.2007 22:10:
---
lunake, 7.10.2007 21:58:
[--] pillukeskeisyys [--]
---
KAIKKI MIEHET HALUU VAAN PILDEE! :,( Mun myös, mutta kyllä se sitä mielummin saa sellaiselta emakolta, jolla on "vähän" muutakin annettavaa. Luulisin. Eli voisi arvella, että myös sulle löytyy mies, joka tykkää pillun lisäksi jostain muustakin. Kun löydät miehen, joka ei pildestä piittaa, niin veikkaan, ettei teillekään hääkellot soi.
---
Totta, erittäin toivottavaa kylläkin et pillua mies halajaa, mutta ei sitä tartte heti alkujaan alkaa vonkaamaan. Kuuroille korville menee jos sanoo miehelle, että pilluahan et saa. Turha tunkea siis mun luokse yöksi ja odottaa, että saa pillua jos on kerran sanottu et sitä ei heru. Ja turha sadatella asiaa jälkikäteen, mitäs vittu on niin urpo että ei usko. *nauru**lmao*
[/q]
Muutaman kerran olen tavannut oikein ihastuttavan neidin baarissa ja jättänyt suoraan pois kännilääppimiset ja vonkaukset jatkoille tai yökylään. Tehnyt ihan suoran treffikutsun, johon on myös suostuttu yhtään epäröimättä. Kaikista näistä kerroista jokainen neiti on perunut myöhemmin treffit..
Peiton heilutuksessa (tai ihan vain saman peiton alla nukkumisessa) on kumminkin sellainen ihastuttava vaikutus, että todennäköisemmin myös neitiä näkee uudelleenkin.. =)
---
täältä tullaan *nyyh**nyyh**nyyh**nyyh*
---
Ja perillä ollaan.
Tsemppiä, kyllä elämä vielä hymyilee vaikkei se tällä hetkellä tunnu siltä.
[q]Twist, 13.11.2008 20:00:
---
---
Outo kommentti. Et oo näköjään tavannut sitä oikeaa. Koska kun tapaat oikean haluat olla mukana niin paskassa ja hyvässä. *piis*[/q]
Mä näkisin enemmänkin että se on kypsyyden merkki että on melko onnellinen ihan yksinkin; ainakin mä haluan olla sen verran ehjä ihminen että pärjään yksin, ja jos sit joskus löytyy joku kiva ni se on niinku bonus. Sen sijaan "pakko olla jonkun kaa"-pinttymästä eksyy aika helposti " jos mulla ois joku niin mulla ei ois ongelmia"- ajatusmalliin, joka taas ei ole kovin kaukana siitä että odottaa sitä oikeaa voidakseen kaataa omat ongelmat sen niskaan
edit: aargh, olinpa kirjoittanut tästäkin melkein samat asiat jo aiemmin.
Kummasti tämmönen pieni ihastus piristää elämää. En oikeastaan stressannut maanantain kirjoituksia missään vaiheessa, mutta jopa itse kirjoitustilanteessa huomasin välillä, että hymy oli korvissa asti, kun ajatukset olivat harhailleet lauantai-iltaan ;) Hieman tuli valvojilta kummastuneita katseita.
Mutta mikäs siinä, jos ihminen on iloinen
[q]kilobitti, 13.11.2008 20:15:
---
Twist, 13.11.2008 20:00:
---
---
Outo kommentti. Et oo näköjään tavannut sitä oikeaa. Koska kun tapaat oikean haluat olla mukana niin paskassa ja hyvässä.
---
Mä näkisin enemmänkin että se on kypsyyden merkki että on melko onnellinen ihan yksinkin; ainakin mä haluan olla sen verran ehjä ihminen että pärjään yksin, ja jos sit joskus löytyy joku kiva ni se on niinku bonus. Sen sijaan "pakko olla jonkun kaa"-pinttymästä eksyy aika helposti " jos mulla ois joku niin mulla ei ois ongelmia"- ajatusmalliin, joka taas ei ole kovin kaukana siitä että odottaa sitä oikeaa voidakseen kaataa omat ongelmat sen niskaan
[/q]
Juurikin näin! Ja en todellakaan tarkoita sitä etten koskaan-enää-ikimaailmassa halua ryhtyä parisuhteeseen. Nyt on hyvä olla yksin, mutta kyllä mä edelleen unelmoin täydellisestä miehestä ;)
[q]anniharha, 7.10.2007 22:49:
Ei se nyt niin sukupuolisidonnaista aina ole, kyl naisetkin vonkaa :p
[/q]
Mina ainakin!
[q]Janisa, 10.10.2007 16:51:
---
anniharha, 7.10.2007 22:49:
---
Mina ainakin!
[/q]
Pakkohan se joskus on, kun noi äijät tahtoo aina olla niin kännissä, että unohtavat käyttää sitä paljon mainostettua järkeään
Sinkkuilu on ihanaa. Ainakin tässä vaiheessa elämää.
Hitsi et on hyvä olla. :)
[q]hotboy -66, 10.10.2007 23:36:
---
Certifier, 10.10.2007 23:17:
Pers... Se oli varattu, kävin sen kämpillä yms. No, uutta putkeen :)
---
todellakin :D
PS. mimmit on ihan sikoja!
[/q]
Niin ne välillä on :) Ainakin tuo henkilö johdatti pikkasen väärään suuntaan.. No, onnea hänelle ja häntä tapailevalle kundille.. En itte kyllä kauheesti diggailis muijan tapailevan muita.. No elämä opettaa, ja onneks on sinkku ;)
[q]Certifier, 10.10.2007 23:17:
Pers... Se oli varattu, kävin sen kämpillä yms. No, uutta putkeen :)
[/q]
todellakin :D
PS. mimmit on ihan sikoja!
[q]anniharha, 10.10.2007 19:49:
---
Janisa, 10.10.2007 16:51:
---
anniharha, 7.10.2007 22:49:
---
Mina ainakin!
---
Pakkohan se joskus on, kun noi äijät tahtoo aina olla niin kännissä, että unohtavat käyttää sitä paljon mainostettua järkeään
[/q]
Mun kinuuminen ei kylla ajoitu ainoastaan pe- ja la-illoille, vaan ma kylla vonkaan 24/7.
Ihastuminen on niin mahtava tunne
[q]Jone, 22.11.2007 17:12:
---
ezzy, 22.11.2007 17:04:
Why hello there!
---
Todistaaksesi että oot valmis tähän suhteeseen mulla olis sulle yks pieni koe.
Tsekkaa toi koko seitsemän ja puoli minuuttia putkeen full screeninä, äänet lujalla ja metrin sisällä ruudusta. Jos siihen pystyt, niin puhutaan.
[/q]
Semmosii terkkui ettei tarvii olla "läheinen ystavä" huomatakseen tiettyjä asioita. Kyl sun nallemaisuus paistaa aika pahasti läpi. :D
Tohon pätkään liittyen: Vaikka noi kuin on ukkoja ja vielä homopoikia nii kyl ne selvästi laulaa osaa. Full screen ei tosin oo suositeltavissa ku kuvanlaatu on niin huono. Ja koko aktihan on suoraan otettu Chicago-musikaalista, hyvä pätkä muuten. Eli se et ton pystyy kattoo ei kyl todista yhtikäs mitään.
T: piiloemo
[q]Janisa, 11.10.2007 02:37:
Mun kinuuminen ei kylla ajoitu ainoastaan pe- ja la-illoille, vaan ma kylla vonkaan 24/7.
[/q]
Samoin, sen on oppinut kun on treffaillut alkoholisteja.
Mua ei tää sinkkuus niin hirveästi häiritse.. Olen ollu sitä lähes koko elämäni muutamaa lyhyehköä suhteen poikasta mukaan ottamatta..
Mut se mua häiritsee, että kaikki seurustelevat kaverit hokevat koko ajan mantraa: Kyllä sä sen oikean vielä löydät. Tai kyllä se sieltä vastaan tulee. Tai koeta nyt kestää..
Siis mitä ihmettä, ymmärrän että kristillisessä yhteiskunnassa perhe on ainoa oikea elinmuoto, näkeehän sen jo verotuksen suunnittelussa. Mutta miksi minä sinkku ihminen olen jollakin tavalla viallinen jota tarvitsee sääliä ja kannustaa pariutumaan. ? Eikö sinkku ihminen voi olla onnellinen? Tarviiko ihminen parisuhteen ollakseen onnellinen? Ja jos tarvitsee niin miksi? Jostakin kummallisesta syystä kaikista surullisimmat ihmiset jotka olen tavanneet ovat olleet parisuhteessa...
Ihmettelen vaan
Voi olla, et meen uudestaan