SINKKULUUKKU
[q]Danskuh, 1.1.2007 23:38:
voi kiitos...ajatuski jo lämmitti virtuaali halist;)
[/q]
:)
[q]Sand3, 2.1.2007 23:04:
kaikista ikävintä tässä sinkkuedessa on yksinäisyyden tunne ja varsinkin jos se hiipii kimppuun hetkeä ennen nukahtamista...uni ei kyllä tasan tarkkaan tule silloin vaan menee monta hetkeä että saa itsensä rauhoitettua siihen pisteeseen et nukahtaa...eilen olisin kaivannut jonkun johon purkaa tämän kaiken sisälle kerääntyneen hellyyden...
[/q]
tunteen toistuessa ottakaa yhteys allekirjoittaneeseen...*pus*
Psymax
vois alkaa huolestuu ja ilmoittautua luukulle.
[q]Danskuh, 1.1.2007 23:15:
vois loppuu jo nää sinkku päivät..varsinki nytku kaipais iha mielettömästi jonku lähelle.. :)
[/q]
No joko me mentäs aikaistetusti naimisiin? Eiks se ollu se diili sit 30veenä?
Kukaan ihminen tuskin koskaan on täysin rehellinen, mutta valehtelusta voi jäädä niin syvät arvet ettei ne koskaan häviä.
[q]cjet, 3.1.2007 14:18:
---
Danskuh, 1.1.2007 23:15:
vois loppuu jo nää sinkku päivät..varsinki nytku kaipais iha mielettömästi jonku lähelle.. :)
---
No joko me mentäs aikaistetusti naimisiin? Eiks se ollu se diili sit 30veenä?
[/q]
heh...jep :)
[q]psymax, 2.1.2007 23:13:
tunteen toistuessa ottakaa yhteys allekirjoittaneeseen...*pus*
Psymax
[/q]
illan pelastus
[q]Siren, 4.1.2007 20:00:
Nyt haluis lämpimään kainaloon Ois ihana maata siinä turvassa ja kuulla et kyllä kaikki vielä järjestyy, ei maailma oo paha paikka :)
[/q]
Eli toisin sanottuna etsit vakuuttavaa valehtelijaa?
Nyt haluis lämpimään kainaloon Ois ihana maata siinä turvassa ja kuulla et kyllä kaikki vielä järjestyy, ei maailma oo paha paikka :)
[q]SikaihQ, 4.1.2007 20:11:
---
Siren, 4.1.2007 20:00:
---
[/q]
Nii, vakuuttava toden puhuja vois olla aika pelottava..
[q]Danskuh, 3.1.2007 17:17:
heh...jep :)
[/q]
Ok. Mimmoset prinsessahäät haluut?
[q]larzizi, 4.1.2007 21:10:
Äsht, pitkästä aikaa sinkkuuden varjopuolia.. Yksi kaveri kovasti ihastunut ja itse haluaisin vaan olla kaveri ja tosiaankin säilyttää sen kaveruuden tän tilanteen jälkeenkin
[/q]
Olisiko yhtään ironista, jos kyseinen henkilö olisi täälläkin aiemmin puheenaiheena ollut unikaveri?
Äsht, pitkästä aikaa sinkkuuden varjopuolia.. Yksi kaveri kovasti ihastunut ja itse haluaisin vaan olla kaveri ja tosiaankin säilyttää sen kaveruuden tän tilanteen jälkeenkin
Nooh.. toivotaan, että kaikki menee parhain päin.
[q]Ripzu, 6.1.2007 22:39:
tyttönen piristäisi kummallisesti
[/q]
olishan se vaihtelua...*hih*
van eipä tässä voi nyt mihinkään lähteekkään kun on toi penisiliini kuuri... oma hoitsu olis kiva...*vink**nauru*
[q]Ripzu, 6.1.2007 22:39:
tyttönen piristäisi kummallisesti
[/q]
niinpä.. Tänään taas ollut niitä päiviä jolloin kaipaa jotakuta vierelleen... Ottaa päähän tää sinkkuus..
Jahas.. Taas vaihteeks rupes vituttaa että on yksin. Mut toisaalta...
Kyl se maar vaa nii on että en tiä osaisinko edes olla viel kenenkää tyttösen kaa nii vakavasti. No mut sitä odotellessa että vähiten odotan kun se joku lyö mua kaulimella päähän ja raahaa keittiöönsä imuroimaan..
Päivä aikaa enää hommaa inttileski :P
[q]SikaihQ, 4.1.2007 20:11:
---
[/q]
Voin olla tyhmä ja naiivi mut mä haluan uskoa et tässä maailmassa on myös rehellisiä ihmisiä :) Tai ainakaa vielä musta ei oo tullu täysin skeptistä
[q]Ameeba^, 7.1.2007 23:16:
---
Siren, 7.1.2007 23:07:
Voin olla tyhmä ja naiivi mut mä haluan uskoa et tässä maailmassa on myös rehellisiä ihmisiä :) Tai ainakaa vielä musta ei oo tullu täysin skeptistä
---
Kyllä niitäki löytyy ja mun mielest aika paljonki. Se vaan et toimiiks kemiat sellasen kanssa on sit iiiha toine juttu :)
[/q]
Miks kemiat ei toimis rehellisen ihmisen kanssa?
[q]Epailija, 4.1.2007 21:21:
Olisiko yhtään ironista, jos kyseinen henkilö olisi täälläkin aiemmin puheenaiheena ollut unikaveri?
[/q]
Olisihan se ironista, mutta ei ole sama henkilö kyseessä