SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]ella_, 29.12.2006 21:29:
en. :D mut te muut! (mä en oo sinccukinccu)[/q]
En ois halunnutkaan...lälläslää!

[q][Nuclear], 29.12.2006 21:36:

En ois halunnutkaan...lälläslää!
[/q]

Mä haluisin kyl mun kans treffeille!

[q]ella_, 29.12.2006 21:40:
Mä haluisin kyl mun kans treffeille![/q]
No se ei oo vaikeeta...tai sit sä et vaan tajua mistä treffeissä on kyse. :D

[q]ella_, 29.12.2006 21:45:
No mut ku turhaudun ku en anna kuitenkaa ekoil treffeil :/[/q]
Hyvä tyttö, niin sitä pitää.

[q]Equalizer, 29.12.2006 18:26:
Mä oon täällä vielä pitkään*nyyh*
[/q]

Siltä itsestänikin tuntuu

[q]kr, 30.12.2006 17:00:
---
Equalizer, 29.12.2006 18:26:
Mä oon täällä vielä pitkään*nyyh*

---

Siltä itsestänikin tuntuu
[/q]

Ei saa vaipua epätoivoon, silmät auki vaan ni huomaat kuin paljo ihania ihmisiä on ympärillä

hei älkääs nyt ainakaan ottako mun paritusrulettia liian tosissaan :D

mutta with all honesty, teitä on täällä kyllä niin paljon sellaisiakin, jotka mielellään menis treffeille, niin miksette vaan randomisti pyytele toisianne ulos :D ei sen tartte olla niin jäykkää ja vakavaa :) eikä epätoivoista, saa kai sitä deittailunkin huumorilla ottaa?

Toiset ihmiset on vaan läheisriippuvaisia eli eivät pysty, halua, kykene yksin olemaan ja elämään. Aika surullista, itsekästä ja ehkä hieman typerän lapsellista käytöstä mielestäni. Mut jokainen "pelaa" tyylillään ja toiset pelaa koska tykkäävät pelistä ja maalin teosta ja toisille taas riittää kun tekee yhden kunnon onnistuneen maalin

[q]Unik, 30.12.2006 22:03:
Toiset ihmiset on vaan läheisriippuvaisia eli eivät pysty, halua, kykene yksin olemaan ja elämään. Aika surullista, itsekästä ja ehkä hieman typerän lapsellista käytöstä mielestäni. Mut jokainen "pelaa" tyylillään ja toiset pelaa koska tykkäävät pelistä ja maalin teosta ja toisille taas riittää kun tekee yhden kunnon onnistuneen maalin
[/q]

Itseni laskisin enemmän tuohon viimeiseen ryhmään, eli jos yksi ja oikea osuisi kohdalleen jonain päivänä. Onhan tässä tullut vietettyä sinkkuna jo n. 8 vuotta. Aikoinaan eräs kaverini sanoi, että yksin ei "mukamas" pysty elämään. Sinkkuna ei oikeastaan ole hullumpaa, tosin välillä ympärillä pyörii vähän liiankin innokkaita "kandinaatteja"

pitänee tänää lähtee kattoo mitä helsinki tarjoo vanhalle Etelä-Karjalaiselle *tanssittel**pepsodent*

Mun mielestä sekä sinkkuilussa että seurustelussa on molemmissa puolensa. Itkeny oon sinkkuna ja pariutuneena, mut myös nauranu ja paljon. Mun mielestä se juttu on siinä, et nauttii elämästään kumpana tahansa, ja mulle se ei ainakaa oo mikää ongelma sinkkuna :) Saa hillua röllinä kotona ja mennä täysin oman mielen mukaan :)

Näin mä myös oon tehny, nauttinu elämästä. Siks mun on vaikee ymmärtää ihmisiä jotka jää huonoon suhteeseen vaan sen takia että olis joku

Kai se sit on niin, että mäkin astelen tästä luukusta ulos

Ei tullut löydettyä miestä uutta vuotta juhlistaessa, mutta silti musta tuntuu tällä hetkellä, että mulla on parisuhdeongelmia erään ihmisen kanssa vaikkei edes ole minkään asteen parisuhdetta edessä eikä takana :D

Uvreissun aikana kyllä yksi yritti "vähän" lähestyä, mutta ei oikeen napannut sen tapa tutustua uuteen ihmiseen

Johtuukohan se tästä ylenpalttisesta pimeydestä, ku tuntuu koko ajan pahenevan läheisyyden kaipuu..

Tosin taas tuli taannoin todistettua eräs parisuhdekriisi, joka taas pisti miettimään näitä sinkkuuden positiivisia puolia.

Tuli muuten sunnuntai iltana seurattua sen verran parisuhdekriisiä vierestä, että oli kyllä onnellinen että on ite sinkku

vois loppuu jo nää sinkku päivät..varsinki nytku kaipais iha mielettömästi jonku lähelle.. :)

[q]Danskuh, 1.1.2007 23:15:
vois loppuu jo nää sinkku päivät..varsinki nytku kaipais iha mielettömästi jonku lähelle.. :)
[/q]

lohduksi.

[q]Avernian, 1.1.2007 23:34:
---
Danskuh, 1.1.2007 23:15:

---

lohduksi.
[/q]

voi kiitos...ajatuski jo lämmitti virtuaali halist;)

siks mä oon vissii täällä, ku joko kukaa ei lähe mun kaa treffeille tai sitten mä oon liian vaativa

kaikista ikävintä tässä sinkkuedessa on yksinäisyyden tunne ja varsinkin jos se hiipii kimppuun hetkeä ennen nukahtamista...uni ei kyllä tasan tarkkaan tule silloin vaan menee monta hetkeä että saa itsensä rauhoitettua siihen pisteeseen et nukahtaa...eilen olisin kaivannut jonkun johon purkaa tämän kaiken sisälle kerääntyneen hellyyden...

O