SINKKULUUKKU
[q]Janisa, 21.11.2006 21:39:
Jos oikein natisti pyytaa, niin toiskohan joulupukki mulle jonkun kivan uroksen...?
[/q]
Mikä vika joulupukissa itessää on? Vaihtoehtoja on myös tonttu ja poro - take your pick
[q]osama, 22.11.2006 09:37:
Real-Sheep
[/q]
jos nyt kuitenki pysyttäydytään vaa ihmisis..
[q]domi, 22.11.2006 10:13:
Hätäilen, eli teen kusipäisiä lapsia, ja samalla poistun täältä tonne ->
[/q]
May the force be with you :)
[q]BB_turone, 22.11.2006 09:30:
---
Jocular, 21.11.2006 21:23:
Iltapäivä tuopposelle huomenna?
---
Vois sitä ehkä lähteekki
[/q]
Treffit siellä 16:20?
Huolestuttavaa, mä alan viihtyä täällä
[q]Vampyrella, 10.6.2009 02:24:
---
infinitehuman, 10.6.2009 01:16:
*snips*
[/q]
joo no siis ei kiinnosta että lukeeko vai eikö vaan lähinnä se koko asenne ja tyhjäpäisyys... mutta joo =)
itsehän tietenkään mikään pulmunen ole (joskus kuullut että äiti varotti tollasista kavereista)
Voisko pilemimmeihin tehota jos näyttäin omatekosta technomixausviedota Nokia Communicaatorista jossa olisi alan kuuluisien nimien Testimonaalit alla..???
traumaattisimmat treffit oli kyl jonkun teekkari-insinööri what everin kanssa joka esitteli minulle kännykkänsä, läppärinsä ja autonsa ominaisuuksia. Yllätyksistä ei pitänyt koska haluaa analysoida asiat ennen kuin ne tapahtuvat ja kaikkeen sain aina perinpohjaisen teknologisen(?) selityksen *ding*. Kuvissa se oli ihan söpö
[q]onni3mk, 11.6.2009 01:25:
---
kindertin, 10.6.2009 23:56:
Ystäväni häissä viikonloppuna tuli taas kummasti mieleen se,että itse on talsimassa yksin täällä,kun samaan aikaan muut menee naimisiin ja elää yhdessä onnellisina..
Niillä on joku, jolle soittaa aina uusimmat uutiset, on ne sitten hyviä tai huonoja, joku jolle purkaa paha olo ja hihkua ilot..
Ne on löytäny sen ihmisen jonka kanssa haluavat Oikeasti olla loppuelämänsä..
Samaa onneahan sitä toivois kaikille.
Tuli oikeesti ihan pirun yksinäinen olo siellä..
Plääh. Mäkin haluuuuuuuuun!!
---
Niin sama fiilis täälläkin...
[/q]
Jos oikein natisti pyytaa, niin toiskohan joulupukki mulle jonkun kivan uroksen...?
[q]sapeli, 21.11.2006 21:48:
---
Janisa, 21.11.2006 21:39:
---
Mikä vika joulupukissa itessää on? Vaihtoehtoja on myös tonttu ja poro - take your pick
[/q]
Sitten ma taidan valita tontun...
*hipsii pimeään nurkkaan istumaan*
Pojat sano saunassa että mul on iso maha. Eli olen siis valmis 1päkkini kanssa sinkkuluukku-bileisiin.
Mies voi olla onnellinen naisen kuin naisen kanssa kunhan ei rakasta häntä.
Mä en usko tohon enää
[q]U n i k, 24.11.2006 23:15:
[/q]
Wordie. Se joka tuntee vain onnellisen rakkauden, ei tunne rakkautta ollenkaan. (Vai miten se menikään ja olitko se sinä, joka tämän jo postasi tänne?)
Mä tapasin vihdoin ihanan tytön. Ja oikean ikäisen. Katsotaas mitä tuleman pitää. Nyt näkyy vaan mieleen painunut suudelma..
[q]U n i k, 24.11.2006 23:15:
[/q]
wikipedia > unikism :)
Tää on ihan paska luukku.
[q]cjet, 25.11.2006 03:20:
Mä tapasin vihdoin ihanan tytön. Ja oikean ikäisen. Katsotaas mitä tuleman pitää. Nyt näkyy vaan mieleen painunut suudelma..
[/q]
eli päivän väri on sit vai [color=yellow][size=16]keltainen[/size][/color], eeh?? *vink**nauru*