SINKKULUUKKU
[q]Hurjimus, 18.11.2006 17:45:
Joku talviflunssa kenties?
[/q]
Taitaa olla ympärivuotista, ja sitkeää sorttia kun useamman tapauksen kohdalla sama juttu viimeisen puolentoista vuoden aikana. *pökr*
tääl on vähän aikaa viihdytty mut alkaa olla vähän fiiliksiä ettei enää jaksais. Mistäpä tyttö
Kohtelias.... Miten naiselle ei vois olla kohtelias. Tietenkin, jos nainen ite on törkeä, asia on toinen. Kaikki perus oven avaamiset yms. Nykyään naiset ei tosin anna mahdollisuutta siihen, koska kaikilla on niin tuskallinen kiire ja ollaan itsenäisiä. Melkein jopa harmittaa
Enkä myöskään ymmärrä miten naista voi kohdella huonosti. Tietenkin pettäminen yms yms yms paskaa pystyy tekemään, mutta en siitäkään kyllä ymmärrä. Myönnän kyllä, että on itsekkin on tullu syyllistyttyä nuorempana. Hävettää, enkä enää pystyisi samaan.
okei, kaksi sentäs ainaki jäljellä monesta. parempi seki kai kun ettei yhtään
[q]aapee, 18.11.2006 17:42:
Jep jep, ja taas sain kuulla nuo sanat:
[/q]
Saahan sitä aina haluta, eri asia kiinnostaako
mie en osaa quottaa kahta ni kirjotan tähän sit hihi
kap-pu: sekin mahdollisuus pitää aina ottaa huomioon kyl:)
ozie, no tottahan sekin kyl vähän on, emmiekään jaksais semmosta joka ei koskaan sanois omia mielipiteitään. mukavaa on jos toinenki haluaa tehdä omia juttujaan ,että voi itse sit mennä niihin mukaan vaikka ei välttis oliskaan se ihan oma juttu:)
ehkä se on sit se kultanen keskitie mistä aina on puhetta?;)
Vaikkakin miehet on kaikinpuolin (?) aika mukiinmenevia, niin en voinut vastustaa kiusausta tanaan ostaa joulutyynya itselleni jossa luki: Three "wise" men. Are you joking?
Sorry, pojat.
[q]Ozie, 18.11.2006 19:33:
Mä oon kait aina vähän liian kiltti ja auttavainen, ku aina on tärkeint et muil o kaikki hyvin. Mut jostain luin et tytöt haluu pahiksii ja sit ku ne o kyllästyny niihin pahiksiin ja kaikki pahikset o vankilas ni sit me kivat pojat kelvataan
[/q]
Uskon että kääntyvät lesboiksi siinä vaiheessa. Mut pikkasen kourijan ja lähentelijän vikaa olisin kaivannu kun geenejä jaettiin :D Kilttinä olemisella kun ei loppuen lopuks kovin pitkälle pötkitä :)
Kultainen keskitie:
http://www.tkk.fi/users/tasusi/keskitie.jpg
(^_-)_b
[q]AlexS, 18.11.2006 19:51:
---
Ozie, 18.11.2006 19:33:
Mä oon kait aina vähän liian kiltti ja auttavainen, ku aina on tärkeint et muil o kaikki hyvin. Mut jostain luin et tytöt haluu pahiksii ja sit ku ne o kyllästyny niihin pahiksiin ja kaikki pahikset o vankilas ni sit me kivat pojat kelvataan
---
Uskon että kääntyvät lesboiksi siinä vaiheessa. Mut pikkasen kourijan ja lähentelijän vikaa olisin kaivannu kun geenejä jaettiin :D Kilttinä olemisella kun ei loppuen lopuks kovin pitkälle pötkitä :)
[/q]
Jep sama juttu... elän toivos et se päivä koittaa viel jossain vaihees ku tää kaikki kilttinä oleminen maksaa ittensä takasin
[q]remotion, 2.11.2006 21:38:
itseasias mun pointti oli alunperin se et on väärin pitää kavereita vain siinä tarkoituksessa et pelkää kokoajan pahinta et mitäs jos suhde laukeekin näpeille. pitäs luottaa siihe et suhde kestää. IMHO, mut se pointti hävis jo ekassa postissa täysin :D
[/q]
Jep. Mun pointti taas oli se et vaikka miehet/naiset vaihtuu ja ystävät pysyy, niin ei se ihan itsestäänselvyys ole jos kaikki yhteydet katkeaa oman suhteilun takia. Noh, ei noin kai liian monille käy.
[q]Epailija, 18.11.2006 20:06:
---
muZZle^, 18.11.2006 18:21:
missä on kunnioittavat ja kohteliaat pojat, jotka ei kohtele huonosti?
---
Kolmas. _o/ (Mutta veikkaan, että sä et kelpaa. =P)
[/q]
Tuota, jos eka kysytään kohteliaita ja ilmottaudut ja heti perään heität jonkin asteisen loukkauksen niin eikös se ole hieman ristiriitasta? minusta kohteliaat on kohteliaita kaikille ihmisille,myös niille jotka ei tunnu viehättäviltä vaan siksi, että se on juurikin oikein. kohtelias vain niille ketkä miellyttää, muille ihan sama? vai ymmärsinköhän nyt ihan väärin..
[q]Epailija, 18.11.2006 20:24:
Touché. Sait kiinni, vaikka kyseessä olikin osaksi puhdas sarkasmi. Osaksi sitten todennäköinen totuus. Totuuksien lausuminen taas harvoin on kohteliasta, joten siinä mielessä olen useammin kuin kerran syyllistynyt äärimmäiseen epäkohteliaisuuteen. Kunnioituskin pitää ansaita, hitto vie. =/ Siinä menet kyllä vähän metsään, että olisin kohtelias vain niitä kohtaan, ketkä miellyttävät. Olen (tai pyrin olemaan) peruskohtelias myös niitä kohtaan, joilla ei ole väliä, miellyttivät nämä tai ei.
[/q]
Aivan, ei ole helppoa tasapainoilla rehellisyyden ja kohteliaisuuden välillä jos rehellisyys saattaa loukata. Itse mielummin kallistun kohteliaisuuden puolelle jos on kyseessä vaikkapa vaan tuttavasta/tuntemattomasta ihmisestä. Eli joko voi jättää jotain sanomatta tai hieman valehdellakkin. Seurustelusuhteessahan totuus taas on itselleni tärkeämpää minkä kautta tuleekin iso kunnioitus.
[q]muZZle^, 18.11.2006 18:21:
missä on kunnioittavat ja kohteliaat pojat, jotka ei kohtele huonosti?
[/q]
Kolmas. _o/ (Mutta veikkaan, että sä et kelpaa. =P)
[q]muZZle^, 18.11.2006 20:31:
Aivan, ei ole helppoa tasapainoilla rehellisyyden ja kohteliaisuuden välillä jos rehellisyys saattaa loukata. Itse mielummin kallistun kohteliaisuuden puolelle jos on kyseessä vaikkapa vaan tuttavasta/tuntemattomasta ihmisestä. Eli joko voi jättää jotain sanomatta tai hieman valehdellakkin. Seurustelusuhteessahan totuus taas on itselleni tärkeämpää minkä kautta tuleekin iso kunnioitus.
[/q]
Samoilla linjoilla siis ollaan. Välillä tulee kuitenkin ainakin vitsin varjolla sanottua totuuksia tuntemattomilekin, kuten esim. tuossa aikaisemmin. Sitä ei kuitenkaan ole pakko ottaa loukkauksena, koska ensinnäkin se voi viitata enemmän äärimmäiseen takakireyteen kuin mihinkään muuhun ja toisekseen me molemmat tiedämme, etten tunne sinua, jolloin kyse on perusteettomasta spekulaatiosta.
[q]Epailija, 18.11.2006 20:36:
Samoilla linjoilla siis ollaan. Välillä tulee kuitenkin ainakin vitsin varjolla sanottua totuuksia tuntemattomilekin, kuten esim. tuossa aikaisemmin. Sitä ei kuitenkaan ole pakko ottaa loukkauksena, koska ensinnäkin se voi viitata enemmän äärimmäiseen takakireyteen kuin mihinkään muuhun ja toisekseen me molemmat tiedämme, etten tunne sinua, jolloin kyse on perusteettomasta spekulaatiosta.
[/q]
Jep, no hard feelings ;)
[q]Epailija, 18.11.2006 20:56:
---
muZZle^, 18.11.2006 20:49:
Jep, no hard feelings ;)
---
Kysele ensi kerralla kunnollisten miesten perään. Lupaan jopa ilmoittautua kohteliaasti. ;)
[/q]
jos sa oot kunnollinen mies niin miks ma en o voittanu lotossa =D
[q]uana, 18.11.2006 20:59:
jos sa oot kunnollinen mies niin miks ma en o voittanu lotossa =D
[/q]
:D Koska on eri asia olla satuolento kuin satumaisen rikas.
[q]Epailija, 18.11.2006 20:56:
Kysele ensi kerralla kunnollisten miesten perään. Lupaan jopa ilmoittautua kohteliaasti. ;)
[/q]
hahaah, tota vähän harkitsinki et ois pitäny kirjottaa miehet mut mut..ens kerral sit :D
[q]muZZle^, 18.11.2006 21:04:
hahaah, tota vähän harkitsinki et ois pitäny kirjottaa miehet mut mut..ens kerral sit :D
[/q]
Nyt ymmärsit valitettavasti vähän pieleen. Olisi pitänyt itse laittaa "pojat", se kun kuitenkin on ehkä lähempänä totuutta omassa tapauksessa. :D Paino siis sanalle kunnollinen ja termi tulkittakoon seuraavasti: 0=)