SINKKULUUKKU
edit:
oon huono ihminen. oon ymmärtänyt kaiken ihan väärin. kaikki on ihan väärinä päivinä. kaikki on pilalla.
onneksi aurinko paistaa :D
Vois ihan tyhmyyttäni kysyä mikä ajaa kansan aviotumaan vasta päälle 30 vuotiaina ja sit ne teinikihlat, mitäs järkeä niissä on? muistan tossa pari vuotta sitten kun itse ostin sormuksia niin joku about öö 16 vuotias kysyy kihlasormuksia, tai no, hintaa sit ku se sano jotain 60 euroo... niin tää vaan et "vähän liian kallis" en mä voi teiltä ostaa =)) mä en tietenkään tänne luukkuun kuulu, mutta ihan mielenkiinnosta kysyn miksi suomessa on tälläinen tapa: mennään kihloihin jotta meil olis sormukset, mut avioudutaan vasta parin vuoden kuluttua. Itse menin kihloihin 2kk ennen häitä, koska se pointtihan on, että hän vastaanottaa sormuksen ja sillä sanoo tahdon =))
[q]Ozie, 16.8.2006 12:15:
Ai tyttöjä täällä tapaillaan
[/q]
oho noooh, kyl sä tiedät
mut tosiaan kyllähän sitä jo vähän pysyvyyttä elämäänsä kaipaa.. jospa tosiaan tällä kertaa mustakin siihen olisi..
[q]Epailija, 27.7.2006 10:55:
Oliko tälle luukulle joku vaihtoehtokin?
[/q]
Kyllähän kauniille ja muuten sosiaalissti hyväksytyille ihmisille on vaihtoehtoja mutta meille muille ei taida paljoa vaihtoehtoja olla =) Mut hei kuka sitä rakkautta, läheisyyttä yms turhaa nyt kaipais ;D
Oliko tälle luukulle joku vaihtoehtokin? Legendoja ja myyttejä, sano.
Mulle kihlat on lupaus avioliitosta, joten kihloihin mun mielestä mennään vasta sitten, kun tuntee, että tämän ihmisen kanssa voin elää loppuelämäni yhdessä. Mutta kuitenkaan mun mielestä heti kihlojen jälkeen ei tarvitse mennä vihille. Mä voisin ihan hyvin kuvitella itseni elämässä avoliitossa pitkäänkin.
Teinikihloja ei mäkään ymmärrä, koska musta kihlat on lupaus avioliitosta, tapahtu se sitten minkä ikäsenä tahansa.
Tän luukun jäsenillä on se hyvä puoli et riittää kun on vastuussa menemisistään ja tulemisistaan vaan itsellensä. Ja voi korkata kaljan keskellä viikko ilman paheksuntaa.
[q]Inferno@Tre, 27.7.2006 19:32:
Tän luukun jäsenillä on se hyvä puoli et riittää kun on vastuussa menemisistään ja tulemisistaan vaan itsellensä. Ja voi korkata kaljan keskellä viikko ilman paheksuntaa.
[/q]
häh... mä en edelleenkään tajua tätä asennetta pitäskö seurustellessa alkaa jokskin über pirttihirmuksi ja alkaa rajoittamaan toista..?
[q]Inferno@Tre, 27.7.2006 19:32:
[/q]
todellaki!
Ihquu*hihu*
[q]Hyzenthlay, 27.7.2006 20:00:
---
Inferno@Tre, 27.7.2006 19:32:
---
häh... mä en edelleenkään tajua tätä asennetta pitäskö seurustellessa alkaa jokskin über pirttihirmuksi ja alkaa rajoittamaan toista..?
[/q]
samaa oon miettinyt. vaiks miten seurustelis, niin ei kellään ole oikeutta rajata toisen menoja tai tekemisiä. ei ketään voi omistaa.
Melkoinen toivelista
[q]Zeratul, 29.7.2006 15:24:
Tuli tässä mieleen vanha vitsi(vai totuus?):
"Miehet ovat kuin wc-pytyt, joko varattuja tai täynnä paskaa.."
Aaah, vihdoinki löyty syy sille että sinkkuna pysyminen on niin helppoa.
[/q]
Koska olet täynnä paskaa?
Aika hassusti sanottu.
hohoho!
Täs olis kovat paikat betsata, mille on suurempi todennäköisyys; löytääkö em. kaveri listan mukaista kumppania elämänsä aikana vai voittaako hän lotossa pelattuaan koko elämänsä joka viikonloppu 100 eurolla kyseistä kansanhuvia :p
Vai löytääkö hän kenties itsensä suljetulta osastolta vai vitsikirjan 'seurustelu' osiosta? :)
[q]Avernian, 29.7.2006 19:55:
---
Zeratul, 29.7.2006 15:24:
---
Koska olet täynnä paskaa?
Aika hassusti sanottu.
[/q]
Jep. Olen äärimmäisen hassu yksilö. *vitunkuivaanauruahymiö*
Loppupeleissä se kuinka täynnä paskaa satun olemaan on kai yhdentekevää, ainahan naiset on tykänny mulkuista. Eli todellinen ongelma on kokemusteni mukaan se että naisiakin on vain kahdenlaisia, niitä jotka ei vaan kiinnosta ihan tarpeeksi ja niitä joita ei pysty edes lähestymään pettymyksen pelosta.
Olisikohan tämä teoria lähempänä totuutta?
Ja mäkun luulin, et mä oisin jotenkin häiriintyneesti ronkeli Emmä sit ehkä ookkaan
[q]Avernian, 30.7.2006 11:19:
Lähempänä varmaan. [pieni](Sitten siinä välimailla on ne tytöt, joita ei vain kiinnosta. :p) [/pieni]
[/q]
Totta muuten, mutta voihan nekin sisällyyttää siihen toiseen ryhmään, harvemmin kukaan lähtee yrittämään jos vastapuolesta saa sen vaikutelman ettei voisi vähempää kiinnostaa.
Toisaalta aika synkkä homma kun otetaan huomioon se että niiden kiinnostavien silmissä ehkä vaikkuttaa itse välinpitämättömältä vaikka totuus onkin se että jännittää liikaa saadakseen mitään aikaiseksi asian eteen.
Minullakin on vielä juoksuaika *plur**jiihaa* toivottavasti tämä tunne kestää vielä edes muutaman kuukauden..
halikaverit on kyllä pop *sydän*
Kyllä mä kaipaisin sitä tiettyä halikaveria itselleni, jonka kanssa homma olis vähän vakaampaa ja vakavempaa, mutta enpä ainakaan vielä ole sitä järkevän etäisyyden tai muun toimivuuden puitteissa löytänyt... Joten etsintä jatkuu... Vaikka itsestään se luultavasti löytyy, jos on löytyäkseen, kun ei kukaan tarkoituksellisesti tälläistä koita iskeä
Vai koittaisko sittenkin
Joo, koomailupäivän omakivaosuus jatkuu...
Sinkkuluukussa on kyl alkanut olemaan huolestuttavan kivaa viime viikkoina... *sydän*