SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]1ncarnation, 14.7.2006 13:13:
sensation white ... sinne ei vissin naiset yksin tuu :)
[/q]

Eikö? Enkö? Kiitsa vinkistä, niillä tytyillä on sitten ehkä hyvä syy olla siellä seurassa. Pitää siis itsekin "varustautua".

[q]KooKie, 14.7.2006 13:13:
Hakusessa olisi turvallinen syli, että voisin katsoa pari kauhuleffaa.
[/q]

Nyt menis hyvin tohon "Isn't it ironic" -topikkiin: Dädi tuli himaan muassaan pussillinen leffoja. Menin innolla tonkiis, niin tuloksena oli 2 scary movieta ja ~15 kauhuleffaa.
No, tänä iltana luvassa dorka -huumoria kavereiden kanssa noiden Scary Movie:iden parissa. *sydän*

[q]pirpeli, 14.7.2006 10:30:
Poimikaa nyt joku mut jo pois täältä.
:D

Ihan sillee tosissaan.
[/q]

Mä poimin sut pois, pistän hikiseen taskuuni ja laitan kaapinpäälle nätisti poseeraamaan! *sydän*

"Instead falling in love, I just fall"

[q]vala, 8.11.2009 20:29:
sillon tekis mieli sanoa, "no vittu eroa sitten!"
[/q]

Joo ja ihan lemppari on tää "mä en kyllä tajua miten sä voit olla vieläkin sinkku" tai "miten on mahdollista et sä et oo löytäny ketään". No kuule enpä tiedä mut sinkkuja tässä ny kuitenkin ollaan :D

"Kyllähän ton näkönen nainen aina miehen saa!". Joo varmaan jos ensimmäinen vastaantulija kelpais :)

[q]Amokk,
Kun on tyytyväinen, pitää hauskaa ja nauttii olostaan, muutkin huomaavat sen ja kiinnostuvat. Yksinkertaista.
[/q]

Nyt ku tän saa vielä emuloituu uskottavasti ni flaksi käy!

... riiight.

[q]Miltzu, 8.11.2009 20:22:

Tosta tuli muuten mieleen et musta on aika perseestä että jos on sinkku niin joka paikkaan oletetaan et tulee aina yksin! [/q]

Näinpä. Tosin itse koin edellisessä parisuhteessa myös päinvastaista. Koska avopuolisoni ystävät olivat sinkkuja, en ollut tervetullut juuri mihinkään kekkereihin.

Sekin on varsin merkillistä, että kun on minuutti sitten kertonut eronneensa, aletaan kauppaamaan sitä ja tätä Tiinaa ja Niinaa.

Onpa kyl paras fiilis olla täällä aikoihin
Kesään kuuluu puistot ja dokaaminen ja rakkaat ystävät, oisin kovin huono poikaystävä just nyt:D

[q]Euphoria, 11.11.2009 15:10:
Voi veijo, että osataan tehä elämästä vaikeeta:D
[/q]

No niinpä :D On se ihan riittävän vaikeeta ilmankin asioiden monimutkaistamista.

[q]Miltzu, 24.12.2009 17:15:
Niin no, musta huumori on parasta huumoria, mut enemmän mä noista surulliseks silti tulin No ehkä se on vaan tää oma mielentila, ei oo joulu ihan parasta aikaa vuodessa, ei oo ollu koskaan...
[/q]
noh, eihän joulu ole muutenkaan kuin pelkkä päivä, jolloin puoli ihmiskuntaa teeskentelee, että ihmiset tulisivat keskenään toimeen. jos ihmisten täytyy oikein vuosikalenteriin merkitä päivä, jolloin täytyy muistaa lähimmäisiään, kertoo enemmän vaan mielestäni siitä miten perseellään asiat ovat.

henkilökohtaisesti saan joskus jopa kiksejä, kun yritän herättää pientä riipaisua sydämmessä, että tietää ettei ole aivan kokonaan kuollut sisältä - niin kierolta ja masokistiselta kuin se kuulostaakin

Voi veijo, että osataan tehä elämästä vaikeeta:D

[q]MrMaunus, 11.11.2009 15:11:
---

Ja oon kans ehdottomasti sitä mieltä, että asiat sellaisena kuin ne on eikä mitään ihme vääristelyjä kaunisteluja yms. pelleilyjä. Salaperäisyys on mulle iso miinus, kun tulee semmonen fiilis että onko tolla jotain salattavaa. Ite oon ehdottomasti avoimuuden ja rehellisyyden kannalla niin kummallakin on helpompi olla.
[/q]

Mut rehellisyys ja avoimuus on kato tylsiä piirteitä ihmisessä :) Eikä ikinä saa sanoa omia mielipiteitään, mielummin lukee ne Cosmosta. Ja miehelle pitäis ostaa kristallipallo, mut niitä ei ikinä o Ikeassa ku siellä sattuu käymään :(

Voi vittu saatana

Osaan korjata ilmastointilaitteita ^__^

Tänne jämähdetty ku tikku paskaan. Eipä sinänsä, asuu keskellä metikköä tuntematta ketään. Uskomattomista kaukoromansseistakin uskomattoman paskat kokemukset, niin parempi näin! Kai sitä joskus joku sitten, jos on tullakseen
On kyllä vaikeaa löytää naista, joka viehättäis. Elämänkatsomus itsellä ehkä sen verta mustavalkonen ja suu on erittäin suorasanainen. Eikä kyllä uskomaton ujouskaan ole avuksi. Siltikin naisia tullut polun varrelle uskomattomina ajankohtina. Tosin naisen täytyy sanoa suoraan meikäläiselle, että "Olen kiinnostunut", koska pää ei ymmärrä vihjailuja. Oikeen itseänikin naurattaa

Eikä sitä kyllä varmaan enää, edes päästä niin lähelle ketään. Helpompi torjua pois, kuin tulla selkäänpuukotetuksi.

Tasan vuosi sinkkuna Otetaan sille *känni*

[q]martina, 2.8.2006 11:03:
halaaminen ok, mutta mäkin sitten kai pikkumainen koska en hyväksyisi, että mun mies vierailisi tasaseen tahtiin jonkun toisen tytön unikaverina.*eiei*
[/q]
Joo no säännöllisyys on aivan asia erikseen.

[q]Takyon, 11.4.2009 13:26:
Mut entäs sit kun kompromissien tekeminen ja se että pitää aina miettiä tekemisiään toisen elämään sopivaksi alkaa pidemmän päälle ahdistamaan mut kuitenki on aivan perhanan kova pariutumisvietti ja läheisyyden kaipuu?
[/q]

Mä oon sitä mieltä, et jos se sulautuminen siihen toisen elämään on niin kovin vaikeeta, niin se tyyppi ei vaan oo oikee sulle. Ehkä mä ajattelen liian romanttisesti ja epärealistisesti, mut mun mielestä sillon, kun löytää sen hyvän kumppanin, niin sen kanssa elämä soljuu hyvin ja kauniisti eteenpäin. Vaikka niitä riitoja ja erimielisyyksiäkin on, mutta ne saadaan selviettyä ja voidaan jatkaa yhdessäoloa ja elämää.

[q]Cjet, 1.8.2006 11:11:
Klubi-ihmiset tuntuu olevan varsin yksinäisiä..
[/q]

No älä nyt, onhan seukkausluukussakin vissiin 67 sivua tms...

Noi oli kyl niin naisen kirjottamia vastauksia

Eli siis pysyttelen mukaavuuden tiellä ihan omissa oloissani ja yritän löytää paljon haleja..

O