SINKKULUUKKU
[q]Wolverine, 18.5.2006 13:10:
mut ainaki kiinalaisen horoskoopin mukaan rakkauselämä on iha päin helvettii nyt ainaki vuoden eteenpäin et enköhän mä ainaki päivystä täällä, tsemii teille muille
[/q]
Jaa että vuoden horoskooppi sanois noin jos vaan nyt seuraisit iltsikan päivän horoskooppii, niin tulis noin isoja paineita
[q]Juhgu, 18.5.2006 13:25:
No kantsii kyl olla pessimisti jos horoskooppi niin sanoo :D
[/q]
tod.
[q]laite, 18.5.2006 21:23:
Ei todellakaan!
Enää yks työpäivä jäljellä ja sit saa taas pari päivää olla yksikseen. Melkein tekis mieli mennä katsomaan Frederikkiä Galaxiin huomenna, mut en mä ihan niin epätoivoinen vielä oo :D
Go kiva sinkkuelämä.
[/q]
Kuulostaa... ratkiriemukkaalta!
[q]workunit, 18.5.2006 14:54:
---
Wolverine, 18.5.2006 13:10:
mut ainaki kiinalaisen horoskoopin mukaan rakkauselämä on iha päin helvettii nyt ainaki vuoden eteenpäin et enköhän mä ainaki päivystä täällä, tsemii teille muille
---
Jaa että vuoden horoskooppi sanois noin jos vaan nyt seuraisit iltsikan päivän horoskooppii, niin tulis noin isoja paineita
[/q]
okei, täytyy harkita tota
[q]_, 19.5.2006 01:22:
mikä vika a) tai c) vaihtoehdossa?
[/q]
No siis ei erikseen, mutta samassa paketissa. Mutta c:ssä on se vika, että kun mä en oo sieltä lapsiystävällisemmästä päästä, joten vois olla aika *pökr* olo.
[q]astaroth, 19.5.2006 01:27:
f-i-l-f = father i like to fuck
älä sano ettet ole koskaan äijien kuullu puhuvan milfeistä? :)
[/q]
Sori, oon asunut nunnaluostarissa
Mut kaikkea sitä oppii, näemmä.
[q]_, 19.5.2006 01:28:
No kaikkeen tottuu ja riippuu tietenkin siitä millaseen rooliin joutuisit lapsen elämässä. Mää en ainakaan suostuis ihan heti äitipuoleks *pökr*
[/q]
Heh. No ei kyllä ihan heti tulis mieleen ruveta leikkimään ihanaa ja kivaa kotielämää. Mut ehkä mä etin jonkun nuoremman, vapaamman ja lapsettoman miehen.
[q]astaroth, 19.5.2006 01:24:
filf hunter :)
[/q]
Siis mikä?
Tää siirtyy nyt tonne toiseen luukkuun
[q]Takyon, 11.4.2009 00:25:
---
Zeratul, 10.4.2009 23:57:
---
Takyon, 10.4.2009 23:51:
Kyllähän se ihan hyvännäkönen oli, mut en mä vaan viittiny/jaksanu tehdä asialle mitään :D
---
Mitä siin enää on tekemistä ku toinen on tehny jo alotteen? Ei ois tarvinnu ku sanoo joo ja mennä tanssii, sähän se vielä sen läheisyyden perään oot ollu? Aika outo kaveri.
---
No senkus olis tullu syliin tanssimaan, ei olis tarvinnu mennä kännisten ihmisten keskelle heilumaan
[/q]
Ei näin...ei todellakaan näin...*eiei*
[q]Jutu, 19.5.2006 01:30:
Heh. No ei kyllä ihan heti tulis mieleen ruveta leikkimään ihanaa ja kivaa kotielämää. Mut ehkä mä etin jonkun nuoremman, vapaamman ja lapsettoman miehen.
[/q]
siinä siis tavoitetta kesälle
[q]Juhgu, 19.5.2006 15:31:
---
---
No olisit hehkuttanu siellä kaiken muun imelän vaaleanpunaisuuden seassa, etkä täällä hieronu sitä kaikkien yksinäisten sinkkujen naamaan
[/q]
.. pidät vaan mielessä että Happyness seems to be Loneliness <3 johan sen Sir tomcraft:kin sanoo.
kuten oon jo vuosia sitten täällä todennut niin mä oon se joka täält sinkkuluukusta jää sit sammuttaan valot... eli taas täällä.. mut elämä on...
-pitäsjojättääsuhteilunuoremmilleuhuu
[q]kap-pu, 16.8.2006 11:25:
---
Progress, 16.8.2006 03:34:
ny alkaa kyl jo sinkkuus riittää meikälle...nyt äkkiä jotain säpinää! *pepsodent**vink*
---
eiks se säpinä tapahdu just silloin kun sinkkuna ollaan? :o
[/q]
niinhän sitä vois luulla...mut ei mulla nykyää...vähä jotai aina, mut ei niinku ennen vanhaan.
[q]astaroth, 19.5.2006 01:27:
---
Jutu, [link=http://klubitus.org/
f-i-l-f = father i like to fuck
älä sano ettet ole koskaan kuullu äijien puhuvan milfeistä? :)
[/q]
Hah filf oli jo aika hyvä. Mä oon niin tyhmä etten piiiiitkään aikaan tajunnu mitä toi milf tarkottaa ja ainaku sen kuuli jonku heittävän, ni naureskeli vaan, ihan ku olisin tajunnu jutun. sit ku sai kuulla totuuden mitä se tarkottaa ni hymy hyyty
EI korjattu talteen heitteelle jäi ja perhosiakin oli vatsassa niin paljon että ja jänskätti niin pirusti *nyyh**nyyh**nyyh**pökr**toktok**nauru*
[q]-xx-, 19.5.2006 21:37:
Harhauduin sähköpostia selaillessa lukemaan 7 vuoden takaisia viestejä silloiselta kumppanilta. Ihmeellistä miten erilainen ihminen silloin oli, tai ainakin sai nykyisestä huomattavasti poikkeavan kuvan niitä viestejä lukemalla.
On vaikea uskoa että olen oikeasti unohtanut millaista oli asua yhdessä ja jakaa kaikki ilot ja surut. Kai sitä ainakin alussa yritti aktiivisesti unohtaa, jotta pystyisi jatkamaan yksin. Nyt kolme vuotta eron jälkeen asiaa voisi olla tarpeellista käsitellä syvemminkin ja miettiä mitä oikein on oppinut ja miten soveltaa oppimaansa, jos joskus vielä päätyisi samaan tilanteeseen.
Sellaista turvallista (!=tylsää) yhteiseloa olisi kiva kokeilla vielä joskus uudestaankin, mutta hyvää kai kannattaa odottaa :) ... vaikka siihen asti kunnes täytän 35 ja avioidumme Epailijan kanssa *sydän* (sillä realistisella oletuksella ettei Epis myöskään ole löytänyt itselleen puolisoa ;))
[/q]
Tai no niin *hymy hyytyy* kuulostaa tutulta tuo että on yrittänyt aktiivisesti unohtaa.
Itsellä siitä ekasta piiitkästä suhteesta irrottautumisesta on aikaa jo kohta neljä vuotta ja luulen (tai ehkä myös toivon) että olisin viimein valmis näkemään ympärilläni ja ottamaan rinnalleni ihmisen jota jaksaisin niin myötä kuin vastamäessä. Sitä on niinku pikkuhiljaa alkanut tajuamaan mitä koko sananparsi tarkoittaa
huonosti käyttäytyvä teini ilmoittautuu o/
(levyorjaksi en rupea)
[q]-xx-, 19.5.2006 21:37:
vaikka siihen asti kunnes täytän 35 ja avioidumme Epailijan kanssa *sydän* (sillä realistisella oletuksella ettei Epis myöskään ole löytänyt itselleen puolisoa ;))
[/q]
Teistähän tulis ihan söpö pari!
Ja tulipa muuten tosta mieleen, että mun nuoruusvuosien exä, jonka kanssa seurusteltiin about 3 vuotta ja asuttiinkin yhdessä, niin sen kanssa tehtiin aikoinaan 18vuotiaina semmonen diili että jos ollaan kymmenen vuoden päästä kummatki sinkkuja niin pistetään hynttyyt yhteen ja perustetaan perhe. No, on täs onneks vielä 4 vuotta aikaa löytää se seuraava kumppani ihan omin keinoin.... *pökr*
Tämänpäiväinen yksinolemisen valitus loppui siihen, kun tajusin kaiken olevan hyvin. Pärjään itsekseni. Henkisesti on hyvä olo, ja ympärilläni on paljon kauniita asioita.