SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]clupipeipe, 25.1.2006 21:54:
---
Waldo, 25.1.2006 20:48:

Kaikki luulee että kun on niin kaunis niin sen on pakko olla jo pois "markkinoilta" niin minä ainakin ajattelen.. toivottavasti naiset eivät ajattele niin komeista miehistä? toisaalta eipä ole naiset minua paljon ahdistelleet.. ;(

---

Tosi komea sinkkumies -> ei kelpuuta ketään, on itseään täynnä, on pelimies....Ja enhän mä siis loppupeleissä näin ajattele, mutta tuo on monesti eka, spontaani fiilis. Sori.
[/q]

Niin.. toi on niin ärsyttävää.. minuakin on epäilty juuri pleijeriksi ja syy oli se että näytin siltä??? ja kun se plaijaaminen ei pidä paikkaansa.. :( mutta minkäs teet.. ja minussa ei ole mitään vikaa.. ;) no en nyt kelpuuta kaikkia.. mutta ettehän tekään tytöt? ja en ole itseäni täynnä.. ja tytöt olen ihan vapaa.. :D

[q]Nexus__69, 25.1.2006 21:36:
tomii vittu lopeta jo se heruttaminen :DDDDDDDDD
[/q]

Hehe... joo mähän oon ihan superheruttaja

Se ettei aloita keskustelua mielestään hyvännäköisen ihmisen kanssa koska – miljoona tekosyytä tähän – johtuu pettymisen ennakoimisesta ja oman riittämättömyyden tunteen välttämisestä. "Kun tuo hyvännäköinen ei innostunut musta niin se on täynnä itseään - koska sehän on hyvännäköinen!"

Jostain luin tutkimuksen jossa todettiin että eniten vientiä on heillä jotka eivät ole liian hyvännäköisiä, mutta eivät myöskään rumia vaan siltä väliltä. Pitänee paikkansa.

Nii ja voihan ne kauniitkin naiset olla epävarmoja itsestään... ja muista

[q]Viper, 25.1.2006 22:25:
Jostain luin tutkimuksen jossa todettiin että eniten vientiä on heillä jotka eivät ole liian hyvännäköisiä, mutta eivät myöskään rumia vaan siltä väliltä. Pitänee paikkansa.
[/q]

Toikin varmaan on aika riippuvainen siitä että mitä ne ihmiset tossa tutkimuksessa pitää rumana/hyvännäkösenä. Itse en miellä ainakaan noita liian sliipattuja perustötteröitä ollenkaan vetevänä

[q]RiD, 25.1.2006 22:29:
---
Viper, 25.1.2006 22:25:

---

Toikin varmaan on aika riippuvainen siitä että mitä ne ihmiset tossa tutkimuksessa pitää rumana/hyvännäkösenä. Itse en miellä ainakaan noita liian sliipattuja perustötteröitä ollenkaan vetevänä
[/q]

kuka mistäkin tykkää. typerä tutkimus.

[q]kuka mistäkin tykkää. typerä tutkimus.
[/q]

Liekö ollut City-lehden tutkivaa journalismia

[q]eonik, 25.1.2006 23:29:
---
Se ettei aloita keskustelua mielestään hyvännäköisen ihmisen kanssa koska – miljoona tekosyytä tähän – johtuu pettymisen ennakoimisesta ja oman riittämättömyyden tunteen välttämisestä. "Kun tuo hyvännäköinen ei innostunut musta niin se on täynnä itseään - koska sehän on hyvännäköinen!"

---

Tai sitten ihmiset ei vaan uskalla mennä juttelemaan hmmm.. erittäin (määrittely toki hankalaa) hyvännäköisten kanssa niin helposti torjutuksitulemisen pelossa.
Aah. Päivän ilmiselvyys julistettu.
[/q]

Naulan kantaan

aada, mites olis jos vaan tulisin tuuppaamaan sua pariin otteeseen, ekan kerran takaapäin ja toinen kerta jääköön yllätykseks miten ja minne? Josko sit olisit hetkon verran tyytyväinen?

vähän niinq 2 R * pi K / cc = -pi 6.

jeppis kamaa, eka vko loppu sinkkuna sitten 3 vuoteen... aika erikoista, ei edes tee mieli lähtee baanalle *täh* hmm.. ehkä pitää yrittää kuitenkin..

[q]neurotic, 27.1.2006 21:10:
Blaah... ahistaa olla sinkku... viikot menee ok mut viikon loput on paskoja....
missä on kaikki hyvät naiset...?
[/q]

Määrittele ekaks mimmonen on hyvä nainen. Sen jälkee voi yrittää kertoo mis ne kaikki on

Eikös se mee sillai et sinkut kadehtii useimmiten pariutuneita ja pariutuneet ihannoivat taas sinkkuelämää Ihminen ei vaan ikinä oo tyytyväinen

[q]lohikarme, 28.1.2006 19:04:
Ihminen ei vaan ikinä oo tyytyväinen
[/q]
Mä oon

[q]onni3mk, 25.1.2006 21:32:
Nii ja voihan ne kauniitkin naiset olla epävarmoja itsestään... ja muista
[/q]

ja hyvin usein onkin

Tää on ihan paska luukku.. Tai paremminki se portsari joka vahtii tän luukun ulospääsyä, se ei koskaan päästä mua pois..

[q]wiwi, 26.1.2006 10:42:
Kyllä me ollaan kaikki outoja.
[/q]

*joo**iloinen*

[q]Takyon, 29.1.2006 01:33:
Tää on ihan paska luukku.. Tai paremminki se portsari joka vahtii tän luukun ulospääsyä, se ei koskaan päästä mua pois..
[/q]
Älä välitä ei se päästä muakaan täältä koskaan pois....

Tää hiippailis kurkistelemaan tolle toiselle puolelle..

[q]Bio, 29.1.2006 15:50:
Noniin.. kahden vuoden jälkeen alkaa mun sinkkuilut olla ohitse. On kyllä hyvä fiilis
[/q]

sääliks käy. no ei vaan, onnea!

Noniin.. kahden vuoden jälkeen alkaa mun sinkkuilut olla ohitse. On kyllä hyvä fiilis

O