SINKKULUUKKU

Back to häröily O

Mua saa kans tulla tökkimään lasereissa :P

Pitäiskö kohta jo järjestää joku sinkkuluukun asiakkaiden miitti johonki tiettyyn nurkkaan ja kellonaikaan :P

[q]joun, 22.1.2006 02:10:
---
Nexus__69, 22.1.2006 01:41:
---
sun pitää toimii nopeemmin ku näät sopivan saaliin

---

No shit sherlock Näin on vaan käyny useemminki, en tunnu oppivan, enkä nää ees missä mokaan.. asiat vaan menee aivan väärään suuntaan
[/q]

no sit sun pitää varastaa se takas

[q]Nexus__69, 22.1.2006 01:41:
---
[/q]

No shit sherlock Näin on vaan käyny useemminki, en tunnu oppivan, enkä nää ees missä mokaan.. asiat vaan menee aivan väärään suuntaan

[q]linnu, 16.1.2006 02:41:
Mä en vieläkään tykkää itsestäni. Muista ihmisistä osaan kyllä tykkää.
Mutta siitä alkaaki sitten noidankehä.
Jos mä pidän jostain ja se pitää musta niin siinä on pakko olla jotain outoa. Ei kukaan normaali ihminen voi pitää minusta vaan kyseisen tapauksen pitää olla idiootti jos minusta pitää.
Täytyis vissiin hokea joka aamu peilin edessä että olen hyvä ihminen ja ihana vaikka joskus et ole niin toiminutkaan.
[/q]Tavallaan pahoillani ja tavallaan..
Väittäisin, että aika moni ihminen ei pysty tykkäämään/pitämään tarpeeksi ihmisistä, jotka ei pysty tykkäämään itsestään. Ja kuten sanoit, se vaan ruokkii omaa suhtautumista itseään kohtaan.*lohduttel*
Mutta jos joku oikeasti haluaa pitää sinusta niin se varmasti pitää/yrittää pitää kiinni sinusta kun sä kohtaa sen mistä sä et pidä.Tai ainakin minusta sen pitäisi yrittää tehdä niin.*joo*
Ja niin kauan kun sä et pidä itsestäsi, niin sä et oikeastaan pidä niistä toisistakaan, sillä sä vaarannat ne tukehtumaan sun yksipuolisilla tunteilla.IMO .[size=6]ihan kun mä voisin tietää.[/size]*justjoo*

[q]joun, 22.1.2006 01:26:
Täällä ollaan, aargh.. vieläkin! Pysyvästikö tänne pitää jäädä, taas vietiin yks nenän edestä *nyyh**toktok*
[/q]

no niin on aika minunkin laittaa ensimmäinen postaus tänne osastolle, eli

::: vm-78, uros :::
Paljon on kilometrejä ja ajoo takana joten käyttö alkaa vähän jo päällepäin näkyä, muutama kolhukin on tullut. Mutta sisältä siisti ja yhtä hyvässä kunnossa kuin 10-vuotta nuoremmat mallit. Uskon että oikealla omistajalla palvelee vielä hyvin useamman vuoden ellei pidempäänkin. Kaikki tarjoukset tervetulleita.

Seuraavan kerran näytillä Laserpointissa!

[q]

Määrittele ekaks mimmonen on hyvä nainen. Sen jälkee voi yrittää kertoo mis ne kaikki on
[/q]

älykäs, omillaan toimeen tuleva, huumorintajuinen,konemusa addikti,kaunis(mun mielestä), sana valmis.... semmonen olis haussa...*pahis**kuolaa*

no jos ens viikolla tulee etelässä käytyy niin saas nähä oisko siellä sitten....

[q]Reetta, 26.3.2006 08:54:
ei koolla oo välii!!!! kait...*tirsk*
[/q]

Kysys kuinka moni tyttö täällä haluaa itseään lyhyemmän pojan... ;)

^^ Muutes.. toimiiko toi oikeesti?

[q]tomii, 23.1.2006 22:01:
Mää en ky ymmärrä miten kauniit naiset voi pysyä sinkkuina muusta kuin omasta tahdosta. Luulis, että olis vientiä enemmän kuin laki sallisi
[/q]
No kato meil rumil miehillä rima on kato siellä sian ja ihmisen välissä mut kauniilla naisilla rima on jossain siellä Markus Pöyhösen korvilla joka on varustettu 160 äo:lla ja seitsen numeroisella pankkisaldolla =)

Mää en ky ymmärrä miten kauniit naiset voi pysyä sinkkuina muusta kuin omasta tahdosta. Luulis, että olis vientiä enemmän kuin laki sallisi

[/q]

pakko vastaa.....

ehkä ne ei tajuu et niil o vientii tai sit ne on vaa nirsoi, pätee myös miehiin

Ilmeisesti joillakin ei näy tuo oikein vaikka yritin huolellisesti sen näkyväksi tehdä. Jos viesti ei mee perille nii tässä.
http://anondelivers.com/macandron/files/plur.jpg

Antti: Koska ASCII-generaattori päätti tehdä sen niin. Kaikki kreditsit saitille http://www.network-science.de/ascii/.

[q]Takyon, 23.1.2006 22:27:

Pitäiskö kohta jo järjestää joku sinkkuluukun asiakkaiden miitti johonki tiettyyn nurkkaan ja kellonaikaan :P
[/q]

Jep! Merikaapelihallissa kello 02:00.
Oon se joka heiluu siellä.

[q]Takyon, 23.1.2006 22:27:

[/q]

niinpä

[q]Nexus__69, 23.1.2006 22:12
pakko vastaa.....

ehkä ne ei tajuu et niil o vientii tai sit ne on vaa nirsoi, pätee myös miehiin
[/q]

w0rd.

[/q]

Niin mutta ei kai kannata alkaa seurustelemaan vain seurustelemisen takia vaan siksi että löytää jonkun ihmisen jonka kanssa haluaa oikeasti olla? Ei mun mielestä ole edes reilua toista kohtaan olla yhessä vain että olisi joku..

Jos asuisitte täällä ette ihmettelis hetkeäkään miksi joku pysyy sinkkuna. Täältä ei kerta kaikkiaan voi löytää ihmistä, jota ei tuntis tai joka ei sattuis olemaan oma/siskon/parhaan ystävän ex tai jolla ei ois susta etukäteen niin hyviä ennakkokäsityksiä että se ylipäätään ois kiinnostunu tutustumaan. Tää on tätä pikkukylän viehätystä*vink*

Tietenkin ihmisiä on maailma täynnä mutta harvemmin tapaa ketään sellasissa merkeissä että siitä kehittyis mitään.

Ja tietysti jos ilmiömäinen kyky ahdistua/kyllästyä/muuten vaan pidemmän päälle pilata kaikki ihmissuhteet (kuten mulla) se auttaa asiaa.*tirsk*

sinkkuna taas mennään

En tiiä oisko vientiä enemmänkin, jos kävis useammin ihmisten ilmoilla näytillä. Kyllä taas viime bileiden jälkeen mietin, että miks ihmisen pitää olla niin v**un rajoittunut. Oon oikeesti niin ujo, etten uskalla selvinpäin ees puhua kellekään mitään, ellei joku vartavasten tuu mua jututtamaan. Ja humalassa alkaneet sähellykset ei yleensä johda mihinkään. Että eipä tässä kai tarvi ihmetellä, miks oon sinkku.

[q]Näin saa plurin takas suhteeseen jos ottaa edes viikon taukoo *joo*[/q]
Varmasti saa, jos molemmat osapuolet haluaa ja kaipaa taukoa, ja ovat yhtä mieltä syistä, miksi sitä halutaan sekä pelisäännöistä, miten tuon tauon aikana toimitaan.

Esim. mulla on oma kulta Etelä-Suomessa töissä ja mulla on omat kuvioni täällä Lapissa ainakin nämä kolme viikkoa, jonka jälkeen mietitään jatkoa, eli tavallaan ollaan tauolla joo, mutta kyse on valinnasta. "Olosuhteiden pakko" on liian jyrkästi sanottu, oltaishan me voitu tehdä kesäloman kanssa muutakin, mutta tämä saa nyt luvan toimia. Ja vaikka toinen on poissa silmistä ja yhteydenpito on mitä on, kun ei ole nettiä ja puhelinlinja rätisee, ei oma rakas ole poissa mielestä.
Myönnän, että olis helppoa alkaa leikkiä vapaata ja pitää hauskaa (olin kuitenkin sinkku niiiiin kauan eikä siitä ole niin kauaa kun hyppäsin pois tästä luukusta, ettenkö muistais mitä ja miten silloin hurvittelin), jos olisin yhtä kyyninen paska kuin ennen tätä suhdetta, joka on opettanu mulle luottamusta ja monia muita kauniita asioita.. Uskon, että kummankin sydän murtuis, jos toinen tekis erossa olon aikana tahollaan yhtään mitään sellaista, mitä ei tekis tavallisessa arjessa, missä ollaan kurssikavereita ja asutaan yhdessä, eli nähdään toisia melko paljon...

Kuitenkin.. En usko että siitä mitään hyvää tulee, jos toinen haluaa taukoa ja toinen ei, tai on epäselvyyttä tauon syistä ja tavoitteista, tai erimielisyyttä siitä mitä tauan aikan tehdään/ ei tehdä.. ja tuo on varmaan se yleisempi tilanne, ja se mistä tässä nyt käynnissä olevassa keskustelussa on kysymys.
About vuosi sitten näihin aikoihin se mun nykyinen mies oli omasta mielestään lopettanut silloisen suhteensa lopullisesti. Ex-tyttöystävä puolestaan oli omasta mielestään tauolla. Frendien "We were on a break!" nauratti aikoinaan, mutta ei paljon naurattanut olla siinä välikädessä..

Joitakin vuosia sitten roikuin epätoivoisesti rakkaassani, joka halusi "taukoa" eli lopettaa seurustelusuhteen kanssani ja skipata kaiken mitä siihen liittyi, ja paneskella vapaasti muita naisia, mutta jatkaa silti panemista myös minun kanssani. En edes muista mitä säälittävää se rontti sopersi perusteluiksi ja oikeutukseksi toiminnalleen. Kusetti mua about vuoden verran jutuillaan siitä miten me ehkä vielä mahdollisesti palataan yhteen, koska hän ei voi olla ilman mua, mutta ei vaan nyt voi olla mun kans ja blaa blaa blaa.. No, jätkä lähti sitten vaihto-opiskelijaksi, eikä tullut enää takaisin. Oli pakko lakata odottamasta. Jossain vaiheessa tuon jälkeen olin omasta mielestäni yhden sortin seurustelusuhteessa, tällä kertaa naisen kanssa. Sydän särkyi kun selvisi, että toiselle osapuolelle minä olin se 'tauko'. Väliohjelmanumero, tilapäisjärjestely, kunnes hän löytäisi itselleen sopivan miehen. Just. Mitä tähän enää voi sanoa..? Lähdin kävelemään.

Tarinan opetus? Joskus miehen on tehtävä, mitä miehen on tehtävä, vaikka se ottais voimille.. Moni on tässä luukussa todennut aiemminkin, että "mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa." Minäkin kannatan sitä. Sillä tavoin sitä on avoin ja vapaa löytämään myös sen hyvän suhteen, ellei sitten mieluummin ole sinkkuna. Valintakysymys tietenkin sekin..
Voimia sulle Mesmerise, kuin myös muille samassa on-off tilanteessa oleville. Älkää turhaan kiduttako itseänne!

O