Omakehu kaunistaa!

Back to häröily O

Mä oon ystävä, jollainen jokaisella pitäisi olla. Mun kuuntelutaitoni, luotettavuuteni ja avoimuuteni ovat vertaansa vaille. Mun hotline päivystää 24/7 ja mun frendit tietää sen. Lisäksi hallitsen cunnilinguksen loistavasti ja olen mahtava hellimään. Osaan myös hävittää suuret määrät alkoholia yllättävän pienessä ajassa...

Löysin itselleni topikin! Mä oon niin ku paras kaikista, vaikka oikeesti en osaisikaan mitään. Olen siis hyvä siinä, etten tajua mitään

[q]Sir Dominique Trévisan, 11.10.2005 14:50:
Oon paras, koska tajuan aina kaikki asiat!
[/q]
Et edes tajua.

Mie vaan oon viha-rakkaus -suhteessa se väliviiva *sydän*

Tää on kyllä 2 vuotta vanha viesti, mutta

[q]pHaze, 23.9.2003 18:12:
Jokin takaraivossani sanoo ettei kannattaisi edes aloittaa mutta...

- Olen hyvä sustani[/q]

...aiheutti repeämisen.


Itselleni ei nyt tule mieleen mitään asiaa missä olisin poikkeuksellisen hyvä, mutta kompensoin tekemällä montaa asiaa keskinkertaisesti

-Olen aina ollut hyvä ja lahjakas urheilussa (nimim.kokeillut kaikkea mahdollista) ja nykyään pelaan lentopalloa "ammatikseni"
-Olen suht hyvä piirtämään ja maalaamaan
-Olen luova ja mielikuvitukseni on rajaton.
-Olen hyvä ystävä
-Olen hyvä kuuntelija ja itkuolkapää(tm)
-Olen hyvä/paha suustani
-Olen erikoisella ja omalla tavallani ystävällinen kaikille
-Olen hyvä sovittelija/ongelman ratkoja
-Olen ilmiölmäinen viinaviemäri
-Olen yleensä erittäin pitkäpinnainen enkä suutu/hermostu pienistä
tossapa muutama

OLEN SUURIN JA KAUNEIN. Tai ainakin suurin.
- Ja lisäksi osaan leipoa ja tehdä tosi hyvää ruokaa.
- Luen kivasti ja vivahteikkaasti mielelläni ääneen.
- Osaan tanssia.
- Mulla on väri- ja sisustussilmää.

[q]Mellberg, 11.10.2005 15:26:
-Olen ilmiölmäinen viinaviemäri [/q]

[q]Lenita, 22.9.2003 17:00:
Mä teen ihan sairaan hyvää makaronilaatikkoo*iloinen*
[/q]
Haha. Kas kun en oo sit ikinä päässy maistamaan!

[q]josbe, 11.10.2005 15:47:
---
Lenita, 22.9.2003 17:00:
Mä teen ihan sairaan hyvää makaronilaatikkoo*iloinen*

---

Haha. Kas kun en oo sit ikinä päässy maistamaan!
[/q]

Ei noin vanhoja viestejä saa kaivella! Mutta pitäähän tää paikkansa vieläkin. Tuon ens kerralla maistiaiset

Tää on yks asia mikä mua on askarruttanut aina..ku oon aina ollu ihan ok monessa eri asiassa (piirtäminen, laulaminen, valokuvaaminen, ompeleminen, yms lähinnä taiteeseen liittyvä taitolaji+muutama urheilulaji) mutta mulla ei oo sellaista päälajia missä olisin niinku tooosi huippu hyvä. Oon sellanen keskinkertaisen hyvä joka asiassa. Olis siistii omata joku asia missä loistaa..*uuh*

[q]Mellberg, 11.10.2005 15:26:
-Olen luova ja mielikuvitukseni on rajaton.
-Olen hyvä ystävä
-Olen hyvä kuuntelija ja itkuolkapää(tm)
-Olen hyvä/paha suustani
-Olen erikoisella ja omalla tavallani ystävällinen kaikille
-Olen hyvä sovittelija/ongelman ratkoja
-Olen ilmiölmäinen viinaviemäri
-Olen yleensä erittäin pitkäpinnainen enkä suutu/hermostu pienistä
tossapa muutama
[/q]

Näiltä osin olet kuin ilmetty minä

- Garo

olen tosi hyvä luimii himassa

Osaan ihan oikeesti soittaa levyjä. Poromoottorit hox.

Jaksan yrittää vaikka en onnistuisikaan.
En luovuta helpolla jos jotain haluan.
Olen hyvä suustani

krhm! kirves kouraan ja pää mastoon!

-rakastan koneista päteämistä + uusien tietojen keräämistä/vanhojen tietojen päivittämistä ja niiden jakamista, jos joku kysyy

-pälättäjät joutuvat oppimaan hiljaisiin kiusallisiin taukoihin mun seurassa

-rakastan musiikin tekemistä. lopputulos ei aina yltä sinne, minne pitäisi, mutta kunhan se on omatekemä, ja siinä on mukana sitä maailmaa, jota siihen oon 'maalaillut', silloin olen tyytyväinen (jos samat asiat osaa kuvitella esim 10kk myöhemmin)

-pidän siitä, että jos vaan saa autettua kaveria, jolla on ongelmia tietokoneiden kanssa.

-en suutu kovin helposti (tai en jaksa suuttua *hihu*), helpompi olla =)

-pidän erilaisten projektien suunnittelemisesta ja toteuttamisesta, niin pitkälle kuin asiaa halliten =)
(esim tietokoneisisiin (TAAS!) ..liittyen softien ja pelien vääntäminen/ideoitsiminen melko-pitkälle (helposti sitä 60 sivua kirjoittaa asiasta mitä ei vielä ole, ja joka on silti toteutettavissa :D))

-sain jonkun hymy-palkintö-hässäkän ala-asteen kuudennella luokalla, neljännellä taas kuviksesta joku stipendi ja ylä-asteella musiikista stipendin (eritoten olen tyytyväinen, koska silloinen 'musiikista kaikkitietävä teh god' ei saanut sitä, ja nimeä mainittaessa se jo nousi seisomaan, ah sitä ilmettä, kun pojan nimeä ei kuulutettukaan *plur*...*blush*)

-poppi-chilli raita 'dreams' pääsi koulun musikaaliin, ja opettaja ihastui siihen niin, että teki siihen kunnon sanat, ja sitä ne vieläkin kuulemma soittelee siellä (viime vuonna todistin asiaa, kun olin tuossa koulussa työharjoittelussa ja kuulin, kun nää vetää sitä luokassa)


nämä on asioita joilla voin kehuskella, silti noi on niin pieni osa, jos ottaisi mukaan asiat, millä en niin voisi kehuskella :G

Olen kiltti, ymmärtäväinen, ahkera ja tiedän (melkein aina) mitä haluan.

Mä näytän luonnostaan ahkeralta
Oon monesti ihmetelly sitä, miks jokaisessa duunissa, jossa oon ollu, mua on pidetty tosi työteliäänä.

Hah! Olen edelleen hengissä!

(Hurja saavutus tällä univajeella.
Hyvä tyttö, niin sitä pitää.)

- Mä olen tosi nopea oppimaan
- Olen hyvä siivoamaan

O