Omakehu kaunistaa!

Back to häröily O

Mua oikeasti vituttaa kun pitäis kehua itseäni, kait sen takia kun en ikinä keksi itsestäni mitään positiivistä asiaa millä kehua

Etenkin jos on jossain työpaikkahaastattelussa tai vastaavassa tilanteessa

Kait jotkut muut ihmiset osais sanoo joitain ominaisuuksia, mut itsellä aivot lyö tyhjää aina tällaisissa tilanteissa..

[muokattu 17.8.2004 09:22]

[q]Ozie:
---
ella_:
oon kuulemma hyvä manipuloimaan... taito sekin

Njoo, muistan erää kerran ku halusit tampereelle ja loppupeleissä sitte eksyttiin tampereelle kolmen auton ja yheksän ihmisen voimin
[/q]

^_________________^ elementary, my dear

Mä olen aivan uskomattoman loistava kuluttamaan kaikki rahani (ja muitten)

Mä näkisin ehkä ainoana mainitsemisen arvoisena ominaisuutenani kyvyn kirjoittaa eksaktia äidinkieltä suhteellisen vähällä vaivalla.

Sen lisäksi oli intissä jaoksen paras ampuja, 5-7 pistettä vajaa täydet RK3:sessa, siis siinä missä ammuttiin seisaaltaan, makuultaan, polvelta, etc. En muista tarkkoja lukuja enää, mutta perkeleen hyvin se oli :)

Siis mä oon kaunis! :)

Osaan tanssia,laulaa ja naurattaa...eli esiintyä!! osaan esiintyä hyvin luontevasti ilman sen suurempaa ramppikuumetta. (paha tapa vaan yrittää olla koko ajan äänessä/esillä), mut kyllä frendit ymmärtää.*hymy*

Mulla on älyttömät hiukset, ihanan pitkät..... *sydän*

[q]Angelus:
---
kei:
Oon hyvä ottamaan suihin.

---

jooh, tossa olen hyvä kanssa. [/q]

Pitää laittaa korvan taakse

[q]ALIEN:
---
Angelus:
---
kei:
Oon hyvä ottamaan suihin.

---

jooh, tossa olen hyvä kanssa.
---


Pitää laittaa korvan taakse
[/q]

Eiks tollasilla skilleillä varustettua kantsis laittaa mielummin suuhun?

Moon oikeesti kyl ihan paras.Mä oon aina niin ystävällinen kaikille mukaville ihmisille...*plur*JA erityisesti oon loistava sanomaan kaikki suoraan..*iihhih*Joskus terävä kieleni saa siis aikaan aikamoist tuhoo.Mitäs muuta..Nii,ja sit oon hyvä tuhlaa rahaa*igor*Ulkonäöllisesti voi mainita vaan hiukset..

*kiittää,niiaa ja poistuu areenalta*

[q]wylarion:
Susta saadaan siis loistava seuraava bumtsibum-juontaja.
[/q]

[q]ALIEN:
---
Ana:
Eiks tollasilla skilleillä varustettua kantsis laittaa mielummin suuhun?

---



ok.. sul on varmaan aika iso suu sit?

[muokattu 17.8.2004 13:53]
[/q]

worst.. comeback.. ever..

Mä en osaa mitään....*uuh*

Mä oon tosi vaatimaton. Ja koska vaatimattomuus kaunistaa, niin siks mä oon niin pirun hyvännäkönen.

[q]W:
Mä en osaa mitään....*uuh*
[/q]PYH..Kaikki osaa jtn

[q]W:
Mä en osaa mitään....*uuh*
[/q]

osaat sä ainakin treenaa itses mieskalentereihin

[q]W:
Mä en osaa mitään....*uuh*
[/q]

Ja hevosen kakit, sä oot ässä tietokoneiden kans (meidänki oma help desk 24h)
ja kehonrakennus kaipaa lisää kaltaisias sopusuhtaisia virtuooseja!

[q]ALIEN:
---
W:
Mä en osaa mitään....*uuh*

---


osaat sä ainakin treenaa itses mieskalentereihin
[/q]

Buhahahahaahhaa!

Ei, mutta mä yritin todistaa juuri, että olisin hyvä vaatimattomuudessa.....hmmphh.....pieleen meni. Ok, vi**** mä oon hyvä!
Mutta siis, tosin terve itsetunto on hyvä asia, multa kyllä puuttuu oikeesti terve itsetunto, vaikka usein kuuleekin väitettävän että mulla olisi iso ego ja valtava itsetunto, niin pas*****

mä muistan järkyttävän määrän ruokaohjeita ulkoa...je keksin uusia!!!!! ”kävelevä keittokirja”
oon
-KÄRSIVÄLLINEN*enkeli*

[q]`´Ermin:
mä muistan järkyttävän määrän ruokaohjeita ulkoa...je keksin uusia!!!!! ”kävelevä keittokirja”
oon
-KÄRSIVÄLLINEN*enkeli*
[/q]

jotain samaa. tulee leikittyä kokkisotaa aina silloin tällöin, niin ja mulla on iha kauheen hyvä karttamuisti,aikataulumuisti ja numeromuisti (muista muisteista ei sit puhutakkaan *hymy*) olen oman kullan ikioma reittiopas!!

O