fobiat, pelot & vidun pahat mielenterveysongelmat =D

Back to häröily O

Mä pelkään hämähäkkejä ja oksentamista..*eiei**uuh*

[q]Jna:
Mä pelkään hämähäkkejä ja oksentamista..*eiei**uuh*
[/q]


Oliks tää jo neljäs emetophobialainen (oksennuskammonen)
tääl klubitukses (myself included)?! wow!
soulmates

[q]SAAB:
---
Jna:
Mä pelkään hämähäkkejä ja oksentamista..*eiei**uuh*

---


Oliks tää jo neljäs emetophobialainen (oksennuskammonen)
tääl klubitukses (myself included)?! wow!
soulmates
[/q]

mäkin oon.. ihan sairaalloisen oksennuskammonen ihanaa et en oo ainoo

Mulla on kyllä mielenterveysongelmia paljon ja pahoja, mut mä pelkään ainoastaan yksin jäämistä....*poks*

[muokattu 3.12.2003 23:11]

[q]Pipa:
Mulla on kyllä mielenterveysongelmia paljon ja pahoja, mut mä pelkään ainoastaan yksin jäämistä....*poks*

[muokattu 3.12.2003 23:11]
[/q]

No et sä ihan yksin ole .. jos se yhtään lohduttaa niin on sulla ainakin 1 kaveri

Eipä tule mieleen mitään fobiaa, joka muhun sopis. Paitsi se että muut pelkää mua.
No ehkä korkeita paikkoja pikkasen jännittää mutta IMO se on sellasta tervettä mallia eikä sairaalloista.

[q]Howdy:
---
Pipa:
Mulla on kyllä mielenterveysongelmia paljon ja pahoja, mut mä pelkään ainoastaan yksin jäämistä....*poks*

[muokattu 3.12.2003 23:11]

---


No et sä ihan yksin ole .. jos se yhtään lohduttaa niin on sulla ainakin 1 kaveri
[/q]no onhan mulla kavereita paljonkin, muttei ystäviä eikä omaa kultaa.. *iihhih**justjoo**uuh**eiei**poks**hmph*

Mulla on kai jonkin asteen bakteerikammo

Minä en pysty koskemaan toisen ihmisen ruokaan jota se on syönyt.
No esim: Kun joku syö lautaselta jotain.
Ja sitten minun pitäisi laittaa astia pois pesualtaasen.
Siinä vahingossa sormeni koskettaa sen toisen ylijäämä ruokaa.
Niin pitää pestä kädet välittömästi ja muutenkin alkaa tosissaa puistattaa ja
tekee tosi pahaa*igor*

Itelläni pahimpina pelkoina on korkean- ja ahtaanpaikankammot... Tuo korkeanpaikankammo ilmenee lähinnä silloin, kun katon jostain korkeelta alas ja mietin, että ”kyllä nyt kävis pahasti, jos tästä putoisi” ja sitten mietin miltä tuntuis pudota... Ahtaanpaikanpelko taasen on semmoista, että jo pelkkä ajatus hermostuttaa, että olisi jossain esim. ahtaassa putkessa, jossa ei pystyis muuta kuin ryömimään... tai sitten ois semmoisessa paikassa missä ei pystyisi liikuttaan käsiä ja jalkoja*ding*... Tuo kammo on varmaan lähtöisin ala-asteelta, kun silloin oli tapana, että käärittiin jumppamaton sisään joku ja sitten päästettiin pois, mutta nämä ”kaverini” eivät päästänetkään pois heti, vaan antoivat olla siellä jonkin aikaa*eiei*....

Mul on puhelinfobia. Eli en jostain syystä uskalla soitella vieraisiin pakkoihin tai ainakin tarvii kerätä rohkeutta ennen soittamista.

Helvetin kätevää kun oon sihteeri*poks*

ai niin... Kyllähän sitä vielä esiintyy esiintymisjännitystä... eikä mitään ihan pientä sellaista... Muuten kyllä oon ihan itsevarma jne. mutta ootahan vaan, kun mennään luokan tms. eteen... Kyllä sitten alkaa ääni väristä ja muuta sellaista... Nyt tää pelko ei kyllä enää ole niin paha kuin kuin joskus, mutta silti*eiei*....

[q]Shiral:
---
Cera:
ne ällöttävät pikkuiset hopeanväriset otukset joita vilisee vessan lattialla.
--
ne on jauhomatoja eli sokeritoukkia. yök.
[/q]

ja eroon pääsee huuhtelemalla viemäreitä pariin otteeseen suurella määrällä kiehuvaa vettä.

Likaiset paikat saa mielen ahtaalle, hygieniafriikki taidan olla. Kaikki pitää olla järjestyksessä ja suht tip top lähes aina. Ei vaan voi tuntea oloa kotoisaks paikassa missä tavarat ei oo paikoillaan, tosin riippuu myös paikasta missä oon. Hyvänä puolena kenties vois pitää sitä kun jengi kitisee et intis pitää olla kaikki järjestyksessä, niin se ei tuottanu ongelmia pätkän vertaa.

[q]ezzy:
---
Shiral:
---
Cera:
ne ällöttävät pikkuiset hopeanväriset otukset joita vilisee vessan lattialla.
--
ne on jauhomatoja eli sokeritoukkia. yök.

---
ja eroon pääsee huuhtelemalla viemäreitä pariin otteeseen suurella määrällä kiehuvaa vettä.
[/q]
Koskaan ees nähnyt moisia.

[q]ezzy:
---
Shiral:
---
Cera:
ne ällöttävät pikkuiset hopeanväriset otukset joita vilisee vessan lattialla.
--
ne on jauhomatoja eli sokeritoukkia. yök.
---
ja eroon pääsee huuhtelemalla viemäreitä pariin otteeseen suurella määrällä kiehuvaa vettä.
[/q]

ai.. auttaako muka toi? mulla noi ainaki menee aina jemmaan seinän ja lattian välisiin koloihin ku laittaa valot päälle.. nyt oon pitäny valoja päällä vessassa pari päivää, enkä oo nähny yhtään sinä aikana ^__^ tapan ne valolla, muahahahahah!

[q]anqqa:
ai.. auttaako muka toi? mulla noi ainaki menee aina jemmaan seinän ja lattian välisiin koloihin ku laittaa valot päälle.. nyt oon pitäny valoja päällä vessassa pari päivää, enkä oo nähny yhtään sinä aikana ^__^ tapan ne valolla, muahahahahah![/q]
”Seinän ja lattian välisiin koloihin”...eiks siel Kalliossa oo tiivisteitä taloissa?

[q][Nuclear]:
---
anqqa:
ai.. auttaako muka toi? mulla noi ainaki menee aina jemmaan seinän ja lattian välisiin koloihin ku laittaa valot päälle.. nyt oon pitäny valoja päällä vessassa pari päivää, enkä oo nähny yhtään sinä aikana ^__^ tapan ne valolla, muahahahahah!
---
”Seinän ja lattian välisiin koloihin”...eiks siel Kalliossa oo tiivisteitä taloissa?
[/q]

:P ohan tuolla jonninverran, mutta pieniä koloja jääny.. ollu projektina kohta puol vuotta tilkitä, mutta ei oo 'ehtiny'

[q]anqqa:
ai.. auttaako muka toi? mulla noi ainaki menee aina jemmaan seinän ja lattian välisiin koloihin ku laittaa valot päälle.. nyt oon pitäny valoja päällä vessassa pari päivää, enkä oo nähny yhtään sinä aikana ^__^ tapan ne valolla, muahahahahah!
[/q]

niiden elinkaari ei taida olla kovin pitkä ja toi huuhteleminen tappaa niiden munat jne viemäreistä, sieltä ne nimittäin pukkaa ylös.

hankkikaa kissa niin pääsette eroon sokeritoukista! meidän katti pistelee kaikki hopeiset vilistäjät saman tien poskeensa. ja kissalla on hauskaa

edit: typo

[muokattu 5.12.2003 11:30]

hyvä topic... pelkään tauteja yli kaiken. Mut hyvä siinä mielessä, et sittenpähän peseydyn usein ja käytän kumia

O